شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۳
۲۶۹
به بهانه بازی کثیف رسانه‌ای اخیر

چرا به کمیته امداد حمله می‌کنند؟/ ارتباط هجمه به کمیته امداد با زلزله کرمانشاه چیست؟/ چرا حامیان "نه غزه نه لبنان" جری شدند؟

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۴
کد مطلب: 617898
جریان ضدانقلاب تاب تحمل این را ندارد که مجموعه ای همانند کمیته امداد از ابتدای انقلاب جهت خدمت به محرومان تشکیل شده است.
چرا به کمیته امداد حمله می‌کنند؟/ ارتباط هجمه به کمیته امداد با زلزله کرمانشاه چیست؟/ چرا حامیان "نه غزه نه لبنان" جری شدند؟
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: خبر افطاری کمیته امداد به هزاران نفر از مردم محاصره شده و جنگ زده غزه همراه با انتشار تصاویر مربوط به آن، هرچند در ایجاد یک موج خبری ناکام بود اما در جلب توجه و پیشروی به سوی هدف تا حدی موفق عمل کرد. می توان برای این هیاهوی رسانه ای، نکات و اهدافی طرح نمود که شاید در نیت خوانی این بازی کثیف و پشت پرده آن کمک نماید:

1. بدون شک اولین نکته که فهم آن دور از دسترس هم نیست، نزدیک بودن روز قدس و قصد تاثیرگذاری بر آن است. در هفته منتهی به روز قدس و در جایی که همگان در انتظار حضور برای روز جهانی قدس و اعلام انزجار از صهیونیستها و جنایت هایشان هستند، هدف نخست تاثیرگذاری بر حضور مردم در این راهپیمایی با دست به دست کردن خبر افطاری به مردم غزه با صدقات مردم ایران و تحریک احساسات مردم است. پیش تر به این موضوع و این شبهه نخ نما شده پاسخ داده شده و فتاح رئیس کمیته امداد هم چندی پیش بار دیگر به این موضوع پاسخ داد: "ما شرعاً و قانوناً از صدقه و زکات مردم نمی‌توانیم به کسی بدهیم ضمن اینکه علما هم اجازه نمی‌دهند. اگر هم قرار باشد کمکی صورت گیرد صندوق‌ها جداگانه است، اگر پولی برای کمک به مردم یمن یا فلسطین به صندوق مختص آن ریخته می‌شود وظیفه داریم برای همان‌جا هزینه کنیم. ما حتی اجازه انتقال کمک‌های مردمی را از یک شهر به شهر دیگر در داخل کشورمان را نداریم، حال چگونه می‌توانیم این پول‌های مردم را که به نیت کمک به هم‌وطنان خودشان پرداخت می‌شود به مردم دیگر کشورها بدهیم."

فارغ از شبهه افکنی برای تحریک احساسات برخی از مردم، در همین جا باید بار دیگر رسالت جهانی انقلاب اسلامی و محصور نشدن در مرزها را در کمک به مظلوم و ایستادگی مقابل ظالم که از بدیهیات دستورات اسلام است را یادآوری نمود.

2. کمک به نیازمندان صرفا از وظایف نظام اسلامی نیست و هر فرد و گروهی در رسیدگی به حال این افراد بایستی خود را موظف بداند. اما طرح این حاشیه مغرضانه برای کمیته امداد را می توان فاز دومی برای حواشی زلزله کرمانشاه تلقی نمود. مروری بر حادثه زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه که عده ای سعی بر ماهگیری از آب گل آلود داشته و می خواستند در آن اوضاع، از نهادهای رسمی و مسئول سلب کفایت کنند در اینجا بی ثمر نیست. طرح شایعات برای بی اعتمادی مردم به نهادهای مسئول، باعث شد عده ای به دامن سلبریتی ها برای کمک رسانی پناه ببرند که سرنوشت میلیاردها تومان از آن کمک ها بعد از گذشت هشت ماه هنوز مشخص نیست. عده ای دیگر هم که با حاکم شدن احساسات، خودروهای شخصی خود را با مقداری آذوقه در جاده به راه انداختند و شخصا به کمک آمدند! که در نهایت خود مانعی برای امدادرسانی گسترده نیروهای مسئول شدند.

3. ورود برخی سلبریتی ها به ماجرای کمیته امداد که مانند سایر موارد یک ورود بی ربط و تاسف بار است، تنها به انحراف بیشتر از واقعیت کمک کرده و می کند. افرادی که خوشبختانه و یا متاسفانه حمایت بخشی از مردم را دارا هستند و در موارد عدیده نشان داده اند که به راحتی و بدون هیچ گونه تحقیق و صرف شنیدن خبری، سهوا یا عمدا در تحریک احساسات مردم و پیشروی سناریوها شریک می شوند.

4. نکته بعد که باید در آن عمیق تر تامل نمود، آن است که جریان ضدانقلاب تاب تحمل این را ندارد که شاهد باشد مجموعه ای همانند کمیته امداد از ابتدای پیروزی انقلاب جهت خدمت به محرومان و دستگیری از ضعفا و رشد آنان، تشکیل شده؛ چرا که اساسا وجود و فعالیت نهادی مانند کمیته امداد ناقض بسیاری از ادعاهای پوچ مخالفان است. حال اگر تغییر رویه و قدرت گیری خدمت رسانی کمیته امداد در 3 سال گذشته را هم در کنار این کینه بگذارید متوجه خواهید شد این مسئله در این سناریوسازی بی نتیجه نبوده است. هرچند این همان رویکرد نخ نما شده است که نقاط قوت و قدرت را در چشم مردم به نقاط ضعف و سرشکستگی تبدیل کنند.

5. تخریب کمیته امداد و از چشم مردم انداختن این نهاد به عنوان مجموعه ای منتسب به حاکمیت، برای دشمن اهمیتی در حد و اندازه شورای نگهبان یا دیگر نهادهای وابسته به نظام و نشات گرفته از دل انقلاب را دارد. هشتگ «نه به کمیته امداد» خود به تنهایی می تواند عمق طراحی این بازی رسانه ای را مشخص سازد.

6. اما آخرین نکته و شاید مهم ترین مسئله که باید بدان پرداخت، اشاره صریح و صحیح رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و نهمین سالروز رحلت امام(ره) به برگزاری متفاوت و باشکوه تر قدس امسال و گریز به موجودات بد و حقیر همراه دشمن همچون جماعت فتنه گر"نه غزه نه لبنان" روز قدس سال 88 است که قطع به یقین حامیان رژیم صهیونیستی و امپراتوری رسانه ای شان رت برای واکنش، ضربه به نظام و روز قدس جاری جری کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الخبیثات للخبیثین
قطعا صهیونیستها برای خودشان مخاطبان ضدانقلاب دارند
که البته آن مخاطبان هیچ وقت روز قدس نخواهندآمد
لذا امسال هم ریزش نداریم که رویش خواهیم داشت
آمین
France
ما میگیم پول ملت ایران را خرج خودشون بکنید !این یعنی ضد انقلاب ؟ این یعنی امریکا و اسراییل ؟ فکر نکنم هیچ ایرانی با این کار مخالف باشه ...
عده ای از مردم می خواهند هم به محور مقاومت کمک کنند و هم به خودمان
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
عده ای از مردم دلشان می خواهد هم به مردم خودمان کمک کنند و صدقه بدهند و هم به مردم فلسطین و لبنان و محور مقاومت. پس اینها ربطی به دیگر مردم ندارد. کمیته امداد هم مثل دیگر نهادها موظف به هزینه کرد این وجوهات در محل مورد نظر ایرانیان است. اما چرا جریانات غربگرا، از این کمک مردم به فلسطینیان سوختند و آنرا برجسته می کنند؟ زیرا می خواهند برجام منطقه ای را به نظام تحمیل کنند.
Iran, Islamic Republic of
نمیدونستیم غربگرا هم شدیم عده ای از مردم دوست دارند ما دوست نداریم شما یه کمکهات ادامه بده ما دیگه به کمیته کمک نمیکنیم خودمون به فقرا کمک میکنیم
Iran, Islamic Republic of
شماها اهل کمک به فقرا نیستید شماها همان افرادی هستید که بخاطر کنسرت به لیبرال ها رای می دهید و کرسنت و تاراج منافع ملی را فراموش می کنید.
Iran, Islamic Republic of
والا اگه شما یه شاهی از جیب مبارکت در این راه هزینه کنی ملایکه از تعجب شاخ در میارن ،بعیده اهل این حرفا باشی فقط خواستی اومده باشی وسط و یه تیکه پرونده باشی
United Arab Emirates
تو فکر کن ما هیچ کمکی به صندوق صدقات و کمیته نمیکردیم و دکوری مامور کمیته امداد بهمون‌ صندوق داده بود و دکوری توش روزنامه پر میکردیم و تحویل مامور کمیته میدادیم .
Iran, Islamic Republic of
تو که ایران نیستی چطوری کمک می کنی ؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکل فقط عدم شفافیت در کار کرد است اگر در کشور قانون پول شویی انجام شود 99 درصد مشکلات این چنینی قابل حل است پس چون اجرا نمیشود به مردم حق بدهید تا حرف اقای فتاح را قبول نکنند اگر در کشور خبرنگاران مستقل وجود داشتند بلافاصله ریشه یابی میکردند و با سند پا سخ شایع پردازان را میدادند
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح از معتمدترین و با تقوا ترین افراد نظام است و حرف ایشان برای مردم سند است .
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
من اعتراضم به کمیته امداد اینه تو پرداخت الکترونکی سایتش قسمتی مربوط به یمن و میانمار و غزه نداره........
gh
توجیه نکنید اقدامات خود کمیته امداد باعث شده اعتبارشرا از دست بدهد در سیستان و بلوچستان بعضی از مردم از کرسنگی می میرند و این موضوع را هم وطنان نمی دانند و گرنه کمک به غزه نمی کردند
96 درصدی
Iran, Islamic Republic of
شما نگران 2 و 3 میلیارد تومان هزینه افطاری در غزه نباشید نگران معوقات بانکی باشید که جریان 4 درصدی چند صد هزار میلیارد تومان از بانک ها وام گرفته اند و پس نمی دهند.
United States
نگران همش هستیم هم معوقات هم میلیاردها دلاری که خرج جنگ سوریه و عراق شد که در نهایت عذر نیروهامون و بخوان
Iran, Islamic Republic of
ما در جنگ در عراق و سوریه برنده شدیم زیرا هدف نابودی داعش و دفاع از حرم آل الله و حفظ محور مقاومت بود که محقق شد اما امریکا 7 تریلیارد دلار در سوریه هزینه کرد و شکست خورد.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز این چه وضعیه این نوچه های اسرائیل هی منفی میدهند مثبت و منفی ها رو کنترل کنید ( منتشر نکنی )
Iran, Islamic Republic of
تو که معلومه از کجا داری نظر میدی ،جات گرمه ، اتفاقا از کشوری که مسبب تمام این بد بختی هاست ، بهتره بدونی اگه هزینه ها نمیشد وخونهای جوانان خیلی پاکتر وبا ارزشتر ازتو وامثال تو در این راه توی مملکت غریب ریخته نمیشد الان .... معلوم نبود دست کدوم...
Iran, Islamic Republic of
منطق شما منطق یک مسلمان نیست. البته در دنیا این منطق شما طرفدارانی دارد ولی منطق شیعه امیرالمومنین (ع) این نیست. جالب است که انگلیسی ها دارند به مردم عده ای از کشورهای دیگر دنیا برای مقاصد باطل خودشان کمک می کنند و مردمشان هم اعتراضی ندارند و بدان افتخار هم می کنند. تازه شیعیان حضرت امیر (ع) که وظیفه دارند نه تنها به مسلمان بلکه به هر مظلومی کمک کنند اینجا در صندوق هایی که نام کمک به مظلومان فلسطینی و...دارد پول می ریزند نه این که خود کمیته امداد از همه صندوق ها پول بدهد. ضمن آن که در خود لبنان و ...کمیته امداد صندوق گذاشته و از آن جا کمک می شود. واقعا حرفی خیلی ها ادعای مسلمانی دارند ولی در عمل مسلمان کم می شود. وقتی شعر سعدی که با تغییری از حدیث رسول خدا (ص) استفاده کرده و گفته بنی آدم اعضای یک پیکرند را می خوانند و از این که آن را در سازمان ملل نصب کرده اند احساس غرور می کنند و غرور و غرور!! ولی اینجا که می شود ناگهان همه چیز یادشان می رود البته اگر مامور گفتن این حرفها نباشند. بله بهشت را به بها می دهند نه به بهانه!
Iran, Islamic Republic of
شیعه علی از دشمن اهل بیت و شیعه به اسم مظلومیت دفاع نمیکنه از کسانیکه بارها در قالب داعش خودشون و در عراق و سوریه منفجر کردن فلسطینیها در کنار سعودیها و اردنیها بیشترین اعضاء داعش و دارن چطور هم از مدافعان حرم دفاع میکنید هم از فلسطینیهای سلفی از قضا بیشتر مردم غزه هم سلفی هستن حوادث تروریستی صحرتی سینا هم ...
Iran, Islamic Republic of
شما این آمار رو از کجا آوردید که فلسطینیها بیشترین نیروهای داعش هستند ؟؟؟
این چه ربطی به مردم غزه داره
بعدش تقدس خاک فلسطین چه ربطی به مردمش داره
بیشتر مردم مکه و مدینه هم وهابی هستن
United Arab Emirates
در تمام گزارشاتمنتشر شده از اعضای داعش هیت حتی سایتهای داخلی هم منتشر کردند شما خواب بودید
Iran, Islamic Republic of
بزرگ شده های اروپا بیشترین اعضای داعش رو دارند اتفاقا..

چون تو اونجا به عنوان نژاد پایین و مسلمان از کودکی تحقیر شدن
Iran, Islamic Republic of
خب الحمدلله منفی ها نشان می دهد که مخالفین شیعه علی (ع) نیستند و شیعه اسراییلی ها هستند.
Iran, Islamic Republic of
خب بعضی از مردم خودشون دلشون میخواد ک ب اونها کمک کنن.مگه از پول بقیه صندقها هم ب اونا کمک میکنن?
Iran, Islamic Republic of
گویا عناصر اطلاعاتی سفارتها در سایت شما مثل بعضی سایتهای چپی به شدت فعال شدند و مشغول بالا و پایین بردن مثبت و منفی ها هستند.
اگر جریانات غربگرا، دزدی هایشان را کم کنند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
غربگراها به جای اینکه دنبال شندر غاز پولی باشند که کمیته امداد و دیگر نهادها از بابت صدقات و وجوهات مردمی، به محور مقاومت کمک می کنند به فکر دزدی های اصلاح طلبان و فامیل های دولت کنونی(یعنی خود غربگراها) باشند که کامیون کامیون، از جیب بیت المال به جیب غربگراها می رود. مثل خاوری(که حامی هاشمی در سال84بود)=3000میلیارد تومان، اصلاح طلبان صندوق ذخیره فرهنگیان=15000میلیارد تومان، حسین فریدون=که قابل شمارش نیست، مهدی جهانگیری=که قابل شمارش نیست و غیره.
Romania
خجالت نمیکشی اسم خاوری رو میاری!امثال این آدم دست آوردهای دولت نتیجه ارزشی و اصولگرای احمدی نژاد بودند
Iran, Islamic Republic of
خاوری در سال 84 در ستاد انتخابات مرحوم هاشمی فعالیت می کرد و کارگزارانی بود.
United States
همه حرف ما اینه پول صدقات مردم ایران رو برای دادن افطاری به فقرای ایران و آشغال گردهای ایران هزینه کنید همین ۷ سال هزینه جنگ سوریه هزاران کشته در سوریه که در نهایت امسال که خر اسد از پل گذشت نماینده دولت سوریه اعلام کنه مذاکرات روسیه و اسرائیل برای خروج نیروهای ایرانی از جنوب سوریه با موافقت دولت سوریه بوده حالا میلیاردها دلاری که خرج عراق شد و آحرش مقتدی صدر شیعه گفت ایران باید از عراق برود و حتی خواستار خروج آیت الله سیستانی از عراق فقط به دلیل ایرانی بودن شد بماند
Turkmenistan
بنده از قدیم و از زمانی که خودم را شناختم از مشتریان صندوق صدقات کمیته امداد جهت واریز وجوهات صدقه خود هستم . الحمدلله تا الان نیز خوب کار کردن این صندوق ها را دیدم که خیلی بهتر از سایر صندوق های صدقه دفع بلا کرده . به کمیته امداد هم کمال اعتماد را دارم و هر جا صلاح بداند آن را هزینه کند . نیازمند و فقیر ایران و افغانستان و عراق و .. ندارد . اگر شما صدقه را برای رضای خدا دادی نمیخواد ادای دلسوز نیازمندان را در بیاوری من مطمئنم بر اساس تجربه یک نفر از کسانی که این مسئله را مطرح کردند اصلا اهل صدقه دادن نیستند !!! ضمنا اگر در حال حاضر ایران هر چه هست امن ترین کشور دنیا حتی از آمریکا ست به برکت همین صدقات جمهوری اسلامی و رسیدگی به نیازمندان و فقرا نه تنها در ایران که در هر جا دستش رسیده می باشد . غرب زده های زود باور و بی خیر و برکت هم حق ندارند برای ملت و دولت سرفراز و نمونه و عادل ایران خط مشی و استراتژی تعیین کنند . ماجرای سوریه هم از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است .
Iran, Islamic Republic of
بنده هم با شما موافق هستم. اولا از نظر من هر جا که کمیته امداد صلاح بداند میتواند پول را هزینه کند. ثانیا به مراتب گفته شده است که صدقات در همان شهر ها خرج می شود.
کسانی که به کمیته امداد اعتماد ندارند به جای این همه هیاهو ، احتراما به نهاد دیگری کمک کند تا دیگر نگران پولهایشان نباشند.
هدف این روزنامه ها از طرح این موضوعات خبرهای اصلی ،مثل شکست برجام و روز قدس را به حاشیه بردن است.
وای از مظلومیت نظام اسلامی
Iran, Islamic Republic of
احسنت! حرف دل ما را زدید.
خداوند پدر و مادر شما را رحمت کند.
Iran, Islamic Republic of
احتمالا نون داره برات وگرنه میدونی که ۵۶ تومن میدن به سرپرست خانوار و نفری ۱۰ تومن برای بقیه اعضا در ماه
مددجوها این جملات رو تایید می کنن یارو گدایی کنه بهتره
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست سالی دو زار به صندوق صدقات میندازی یا نه؟ ببین چه الم شنگه ای بپا کردید بیا هرچقدر پول دادی من دو برابرش را بهت برگردونم
نگران پول مردم هم نباش مردم نماینده دارن مسئول دارن خودشون بهش رسیدگی میکنن تو برو به کارت برس
United States
آره بابا تو که راست میگی لابد همه اوناییکه اعلام کردن دیگه پول تو صندوق صدقات نمیندازن سالی دوزار مینداختن واسه همین انقدر ناراحت شدن توام پولت و بذار جلو آینه دوتا بشه
Iran, Islamic Republic of
اوناا هیچ وقت کمک نمی کردن
Iran, Islamic Republic of
هر چقد میریزه ب خودش مربوطه.پول خودت و نگه دار واسه خودت.کسی محتاج پول تو نیس
Iran, Islamic Republic of
برعکس، به نظر میاد با قشقرقی که راه انداختین اتفاقا" خیلی هم محتاج پولید.
Canada
اگه قشقرقه به نظرت تو چرا نگران قشقرقش شدی ؟
United States
...
این دروغا که گفتی، راسته؟!
Iran, Islamic Republic of
نه فقط حرفای تو و امثالت راسته عین حقیقت و گفته
Turkmenistan
بنده که الحمد للله از صدقه دهندگان حرفه ای آنهم فقط و فقط به کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه هستم اعلام میکنم به این کمیته مقدس و محترم اعتقاد و اعتماد کامل داشته و دارم و به ایشان اجازه میدهم هر تصمیم و هر جوری که صلاح میدانند وجوهات بنده را هزینه کار خیر کنند درهر جا . آنهایی هم که به جای پرداخت صدقات و زکات عادت به گرفتن رشوه های حرام از منافقین رجوی و وهابیت عربستانی !!!!! برای تسکین حس حسادت و اظهار دشمنی خود با تنها نظام سربلند الهی در جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران گرفته اند حق ندارند راجع به نهادهای مقدس ملت مظلوم اما سرفراز ایران اظهار نظر کنند .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
احسنت
منم بجز به کمبته امداد امام به هیچ فرد یا جمعیت یا خیریه ای کمک نمی کنم
Iran, Islamic Republic of
قرآن میفرماید: وباطل نکنید صدقاتتان را با منت گذاشتن و اذیت کردن. تو هر چی هستی برا خودتی.
United States
مساله اینه که ما اصلا راضی به هزینه کرد صدقاتمون در فلسطین نبودیم شما اول این و جواب بده بعد بیا آیه قرآن بخون
Russian Federation
فکر نمیکنم شما هدف از صدقه را بدونید صدقه برای خداست نه اینکه این و اون کنید
Iran, Islamic Republic of
صدقه برای خداست!؟ولی مردم ایران بخاطر اهدافی که کمیته امداد تشکیل شده پول توی صندوقهایش میریزند.که به مردم خودمون کمک بشه.در ثانی فتاح در برنامه زنده تلویزیونی هم بر همین هدف تاکید کردش. پس نگید صدقه برای خداست.
Iran, Islamic Republic of
توی امریکا هم مگه کمیته امداد صندووق داره .؟؟؟
Canada
صدقه دهندگان حرفه اى؟!!! اينم شد تخصص؟!
خدايا اين شادى ها رو از ما نگير. با كيا شديم ٨٠ ميليون!! انگولا هوا چطوره ؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
همه کار کسانی که میگویند چرا از پول ایران برای مردم غزه خرج می شود، این است که گوشهایشان بسته است و فقط دهانشان کار میکند. یقینا از پول صدقات مردم ایران برای هیچ کشوری کاری نمیشود، بلکه اگر این افراد به راهپیمایی رفته باشند، میبینند که صندوقهایی با نام کمک به مردم سایر نقاط هست که اگر کسی خواست به آن کمک میکند. ...
Iran, Islamic Republic of
چرا متن رو نمیخونی و حرف میزنی؟
خوب رئیس کمیته امداد گفته همین رو ....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خونده و به دروغهای تو متن جواب داره حق باهاش منفی برای تو
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمی فهمی که ما اگه توی عراق و سوریه نمی جنگیدیم باید توی مرزهای خودمون با داعش و... می جنگیدیم؟
Iran, Islamic Republic of
تو که خیلی میفهمی میشه لطف کنی بری تو مرزهای خودت بجنگی شب بیست و یکم ماه رمصون که ۲ مرزبان و کشتن تو مرزهای خودمون پارسال که ۲۱ مرزبان و کشتن حالا که دارن از سوریه و عراق بیرونتون میکنن چی داری بگی بازم میگی تو مرزهای خودمون باید میجنگیدیم اونیکه نمیفهمی تویی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم حسرت به دل تو واون اربابای خارجیت میمونه که ما از سوریه وعراق و...بیرون بریم.اتحاد ما با انها در دلهای منتظر ظهورمان است.در ضمن همین شهید کردن مرزبانان ما نشان میدهد که با چه دشمن جلادی روبرو هستیم که اگر از مرزهایمان دورش نمیکردیم تو نمیتونستی پشت کیبوردت ؛عمله دشمن بشی!
Iran, Islamic Republic of
آفرین!
مرگ بر وطن فروش منافق.
علی م
United Kingdom
درودبرشما...ایکاش برا یک بارنیروهای مسلح کاری به تروریستهاکه پشت مرزان کاری نداشته باشندتابیان به داخل ببینم اینایی که پشت رایانه نشسته اندوحرف مفت می زنندجرءتشو دارندمقابله کنندیا توی سوراخ موش قایم میشند.
Iran, Islamic Republic of
خوبه خودت داری میگی بعضی از مرزهای ایران چقدر نا امن حالا حساب کن اگه داعش لب مرزت بود روزانه باید تا شهید می دادی بماند که اگر وارد خاک ایران بشن روزانه صد ها شهید می دادیم تو امثال تو هم که غیرت ندارید جلوشون وایسید
Iran, Islamic Republic of
جوابها ما منتشر نشد اما فحشها و ادبیات چاله میدونی تو و امثالت که همه مردم غیر از همفکران خودت و مزدور غرب و صهیونیست و عمله و ...میدونید منتشر شد شما اول مواطب مرزهای خودت باش بعد هوس سوپرمنی در کشورهای دیگه رو داشته باش که مثل ...پرتت نکنن بیرون کاری که دارن میکنن ان شاءالله تایید کننده نظرلت جهان انقدر شرافت داشته باشه که حداقل این یه نظرم رو در جواب اونهمه فحاشیهات منتشر کنه .
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که مدافعان حرم هم امنیت ایران رو تامین کرده اند هم امنیت سوریه و لبنان و عراق رو تامین کرده اند و هم نقشه امریکا و صهیونیست ها برای تجزیه کشورهای منطقه رو به شکست کشاندند و داعش رو نابود کردند این یعنی اقتدار عزت برای ایران و ایرانی .
United States
منگول جون مرزهای ایران و داره میگه که بدون محافظت رهاش کردید و دسته دسته مدافع اسد شدید اسدم که دیگه نمیخوادتون کی میخواید به خودتون بیاید
Iran, Islamic Republic of
مدافع اسد نداریم مدافعان حرم داریم که به وجودشان افتخار می کنیم .
Iran, Islamic Republic of
مگر حرم حرم شخص عادی هست که محافظ زخواد اون خدایی که 1400سال دربدترین دوران حفظش کرده بازهم حفظ می ککنه مابهانه حرم داشتیم روسیه .ه حرم نمی شناسه چیکاره هست یکی جواب بده
Iran, Islamic Republic of
شما که نگران مرزهای کشور هستی و فکر میکنی که کسی نیست ازشون دفاع کنه، بسم الله، خودت بیا و از اونها دفاع کن. حالا یه عده دوست داشتن برن سوریه، شما که دوست نداری چکار میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
اگر مدافعان حرم نبودند اکنون باید با داعش در تهران و سایر شهرها مبارزه می کردیم و ده ها برابر هزینه می کردیم .
Turkmenistan
داعشی که فقط توی سوریه نیست تو ایرانم همفکراشون بودن وهستن ویژگی شونم اینه که غرب زده ان عینه جن زده ها !!!
United States
آره راست میگی همونایی که دختران مردم و بخاطر موی بیرونشون دستگیر میکنن امثالرهمفکران شما داعشی هستید
Iran, Islamic Republic of
داعشی وطنی فتنه گران هستن که سال 88 سطل زباله و بانک و اتوبوس آتش می زدند و به مسجد و عزاداران حسینی حمله کردند .
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم اصلا متن خبر رو نخواندی ! جابجایی صدقات مردم، حتی بین شهرها جایز نیست چه رسد به ممالک!
Iran, Islamic Republic of
شما مسئول خزانه داری هستی یا مقام دیپلماتیک یا فرمانده نظامی که از مبلغ مخارج عملیات مستشاری در عراق و سوریه مطلع هستی ؟! مقتدی صدر هم یک آدم بی ربط و بی اطلاع مثل شماست که برای خودش چیزی گفته، مگه سیاست های خارجی و بسط نفوذ و ایجاد سپر دفاعی در خارج از مرزها خاله بازیست که از امثال شما کسب تکلیف کنند؟
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح به خوبی پاسخ شما رو دادند صدقات مردم ایران در هر شهری باشد در همان شهر هزینه می شود کمک به مردم غزه و فلسطین از طریق صندوق مخصوص و شماره حساب مخصوص مردم غزه کمیته امداد تامین می شود.
Iran, Islamic Republic of
...ما خودمون چندین خانواده نیازمند غذایی میشناسیم که کمیته امداد هم بهشون کمک نمیکنه تا جایی که بتونیم کمکشون میکنیم پرویز فتاح اگر منکر این هست تشریف بیاره نشونش بدیم اگر ارسال کمک به فلسطین و سوریه و جاهای دیگه گذاشت بیاد به اینا کمک کنه .
Iran, Islamic Republic of
تو زحمت بکش برو کمیته محله تون بهشون ادرس این فقرا رو بده اگه راست میگی!
Iran, Islamic Republic of
با سه نقطه اول حرف من سانسور شد دانشمند کمیته امداد حاصر به کمک بهشون نیست نوشته بودم که جهان سانسور کرد کمیته خبر داره ...
دروغ نگوئید
Iran, Islamic Republic of
کمیته امداد به تمام خانواده های نیازمند کمک می کند و حقوق ماهیانه پرداخت می نماید فقط خانواده هایی که استطاعت مالی داشته باشند مورد حمایت کمیته امداد قرار نمی گیرند.
Iran, Islamic Republic of
پس پرچم ایران سر سفرهای رنگینشون چکار میکرد.یهو بگید مردم انجا به پرچم ایران بیش از پرچم خودشون اعتقاد دارن!؟
Canada
اینقدر بگن خسته بشن
Iran, Islamic Republic of
عزیز
وقتی اطلاع دقیق و درستی از شرایط پیچیده احزاب و گروههای قومیتی و مذهبی در عراق نداری براساس نظر مقتدی صدر نظر ندهید.
مقتدی صدر فقط 54 کرسی از حدود 328 کرسی پارلمان عراق را بدست آورد که 19 کرسی آن احزاب کمونیست عراق در ائتلاف هستند. .
Iran, Islamic Republic of
ما خودمون صندوق صدقات داریم ودوست داریم کمیته امداد به هر که نیازمنده چه ایرانی چه غزه ای چه سوریه یا لبنان کمک کنه پس لصف کن از جانب ما حرف نزن خیلی دوست داشتم پای داعش به ایران بازمیشد اون بلاهایی که سر مردم عراق سوریه اورده سر تو خانواده ات وهمفکرهات میاورد تا بفهمی چرا در سوریه عراق هزینه کردیم جماعت داعشی از ایرانی متنفرند بدبخت اگه نیروهای ایرانی وعراقی سوری نبوده الان مثل گوسفند تکت تک ذبحتان می کردند مگه مقتدی صدر چقدر از مجلس را بدست اورده هادی عامری که رای کمتر از مقتدی صدر نیست
Iran, Islamic Republic of
شما اینجوری دوست داری نظرت محترم شما بازم به کمیته امداد پول بریز بعضی از مردمم دوست ندارن کمکهاشون بره سوریه و عراق و فلسطین نظر اونام محترمه اونام اعلام کردن دیگه کمک نمیکنن به صدقات خودشون مستقیم کمک میکنن به فقرا این دیگه اینهمه درگیری نداره یه دفعه دیگه نوشته بی ادبانه ات و بخون تا بفهمی بدبخت کیه
Iran, Islamic Republic of
اونایی که نمیخوان کمک نکنن، خدا رو چه دیدی، شاید یه روزی هم خودشون صدقه بگیر شدند!
United States
ننوشته کمک نمیکنن نوشته به کمیته کمک نمیکنن حداقل درست بخون نگن نفهمی
Turkmenistan
خواهشا فقط به صندوق سلبریتی ها كمك نکنید كه سر از جاهای خوبی درنمیاره.
Iran, Islamic Republic of
شما نگران نباش وقتی نوشتم بعضی مردم تصمیم گرفتن مستقیم به فقرا پرداخت کنن یعنی مستقیم نه با واسطه کمیته نه با واسطه سلبریتیها .
Iran, Islamic Republic of
خوب کمک نکنن کسی مجبورشون کرده
مریم
Iran, Islamic Republic of
هیچ انسان با شرفی به غذا دادن به عده ای اواره گرسنه و بدبخت اعتراض نمی کند...

زمان جنیگ مردم خیلی فقیر بودن یک وعده در هفته........
اما کمک می کردن به اوارگان جهان...

اما الان همه سیرن همه مسافرت خارج مرن... به خاطر چشم و هم چشمی عارشون می یاد جنس ایرانی استفاده کنن همه هم می نالن....

بهترین کمک به فقرای ایران خرید کالای ایرانی است ایرانی باید شغل و عزت داشته باشد و صدقه بگیر نباشد...
جواب کامنت۱۳۹۷/۰۳/۱۷ ۰۴:۴۰
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
شما به جای اینکه نگران محل خرج کمک های مردمی کمیته امداد باشید به فکر دزدی های اصلاح طلبان در 3000میلیارد تومان خاوری و صندوق ذخیره فرهنگیان و حسین فریدون و مهدی جهانگیری و غیره باشید آنوقت همه مشکلات حل می شود ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
تو اول مشخص کن کجا هستی داری پیام میدی ، پرچمت که میگه امریکا هستی ، از اونجا دلت برا اشغال گردهای ایران میتپه؟
تا اوجایی که ما خبر هارو دیدیم روسیه یه شکری خورده بشار اسد هم جوابش رو داد که بابا ایران به دعوت خود ما تو سوریه هست
درضمن با ادب باش تو سوریه شهید دادیم نه کشته هر چند تو وامثال تو عمرا تفاوت این دو تا کلمه رو نمیفهمین

در اخر تو نمیخواد غصه عراق رو بخوری توی عراق سلیمانی حرف اخر رو میزنه نه کس دیگه ای قصه کردها و بارزانی رو فراموش کردی؟
United States
نخیر ایران هستم و یکی از میلیونها نفری که به لطف فیلتر تلگرام فیلترشکن ریختم رو گوشیم فهمیدی یا بازم برات توضیح بدم
United Kingdom
با ابله بحث نکن نظرات موافق نظرش که با پرچم خارجی هست و گیر نمیده ولی به نظرات مخالف طرز فکرش حمله میکنه
Iran, Islamic Republic of
فیلتر تلگرام هم کار شیخ حسن بود که بهش رای دادید پس گله نکنید.
United States
ولی شما بیشتر مشتاق فیلترش بوده و هستید ضمنا من بحث جناحی نکردم بحث سر چیز دیگه ای بود
Iran, Islamic Republic of
شما پولتو به کمیته امداد نده..هرچند مطمئنم قبلا هم نمیدادی..میتونی برای زیبا کلام یا بازیگرا و .. پول واریز کنی تا دهکده امید بسازن... هر پولی قابلیت خودشو دارده
Iran, Islamic Republic of
اره تو وامثالت از کافر و صدقه ندادن بقیه مطمئنید و از بهشت رفتن خودتون
Iran, Islamic Republic of
سوالم اینست چرا باید این انقلاب پس از 40سال از عمرش محروم داشته باشد( البته باید اینرا از 32 سال و دولت های غذبگرای تکنوکرات پرسید که چه ها که نکردند).انقلابی که با شعار محرومیت زدایی وبرابری ومساوات از منابع سرشارش بنا شده بود وبا داشتن منابعی ای که کشورهای دیگر آرزوی داشتن همچین منابعی را دارند هنوز نتوانسته یک زندگی متوسط در شان انسانیت برای مردمانش فراهم کند تا جایی که افتخارش تاسیس کمیته ای است که قرار است با جمع اوری پول مردم برای مردم خرج کند.وسوال دوم چرا باید بدست خویش با توجه به خرج همین منابع مردم در کشورهای دیگر بصورت رایگان وانعکاس آن بصورت افتخار آمیز نظام در رسانه ها که موجب عدم رضایت مردم خویش گشته ،ابهامات ایچنینی را نسبت به پولهای جمع اوری شده مردم را بدنبال داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
با وجود داشتن شورایی به نام شورای نگهبان اساسی غربزده ها وتکنوکراتها می توانند در مسند حکومت جایی داشته باشند؟یا میخواهید بگویید که شورای نگهبان به وظیفه خطیر خویش در طول 32سال عمل نکرده است وغربزده ها وتکنوکراتها را به مردم قالب کرده است؟
Canada
از قديم ميگن چراغى كه به خانه رواست به مسجد حرام است. وقتى توى اين مملكت كلى ادم فقير هست كه شب را گرسنه صبح ميكنه، خبر غذا دادن به ٣٠٠ هزار نفر در غزه از پولهاى مردم ايران، معلومه احساسات و عواطف مردم رو تحريك ميكنه و البته عده اى هم در اين وسط از اب گل الود دنبال گرفتن ماهى هستند. توضيح اقاى فتاح هم كه افتضاح بود و ابهامات رو بيشتر كرد.
United States
کمیته امداد بگه منابع مالی اطعام روزانه 300هزار نفر از کجا تامین میشده
Turkmenistan
خداوند شفایت بدهد البته اگر مرضی که داری قابل شفا دادن باشد و صعب العلاج نباشد . من فکر کنم یک روزی به خدا هم گیر خواهی داد که خدا اعلام کند از کجا 7 میلیارد جمعیت انسان روی کره زمین و 100 تریلون انواع جانوران زمینی , هوایی , دریایی و حشرات کره زمین را بدون آنکه درخواست بودجه و اعتبار کند و کسری بودجه بیاورد همه روزه اونم میلیونها سال است که روزی میدهد و سیر میکند ؟!!!!!
United States
چه ربطی دارد نابغه
Turkmenistan
تو آیکیوت ضعیفه به من چه ؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم. بسیار بجا بود.
خداوند قلب مریض این افراد را هرگز شفا نخواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
از محل کمک های مردمی به غزه و لبنان تامین شده بنده خودم یک میلیون تومان کمک کردم.
United States
با یک میلیون تو اطعام میشوند مردم غزه
Iran, Islamic Republic of
کمک های من و امثال من جمع می شود و با 2 و 3 میلیارد تومان به راحتی افطاری می دهند.
Turkmenistan
غلط کردم اشتباها مثبت دادم .
Turkmenistan
خدا مال و برکاتت را زیاد تر کناد ! بحق صاحب این ایام . الهی آمین
Turkmenistan
دولت آمریکا چند سال پیش که زلزله ای مشکوک پایتخت کشور کوچک هائیتی آمریکای مرکزی را با خاک یکسان کرد (از آنجائیکه این کشور بر روی کمربند زلزله نیست و تا آنموقع هیچ زلزله ای در آن رخ نداده بود ) و تمام ادارات مرکزی و حاکمیتی این کشور از بین رفت ارتش آمریکا را به بهانه کمک به زلزله زدگان هائیتی به آنجا فرستاد . پس از 3 روز فرمانده ارتش آمریکا اعلام نمود به دلیل آنکه روزانه 5000 غذا بین آورگان توزیع میکند کسر بودجه پیدا کرده و دیگر توان تغذیه مردم هائیتی را ندارد !!!! خدا را شکر میکنیم که در کشوری زندگی میکنیم که علی رغم خواست دشمنان حسود و متکبر کمیته امداد روزانه 300 هزار و آستان قدس رضوی روزانه چه میدانم 110هزار بلکم بیشتر و سایر آستان های مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و ... به ملت افطاری میدهند و به برکت و معجزه ائمه اطهار نه تنها کسری بودجه نمی یارن که به کوری چشم دشمنان حسود نامرد و کینه توز و ابله سال به سال بودجه امکانات و برکاتشان عالم گیرتر هم شده و میشود ان شاء الله تعالی . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم .
Turkmenistan
دولت آمریکا چند سال پیش که زلزله ای مشکوک پایتخت کشور کوچک هائیتی آمریکای مرکزی را با خاک یکسان کرد (از آنجائیکه این کشور بر روی کمربند زلزله نیست و تا آنموقع هیچ زلزله ای در آن رخ نداده بود ) و تمام ادارات مرکزی و حاکمیتی این کشور از بین رفت ارتش آمریکا را به بهانه کمک به زلزله زدگان هائیتی به آنجا فرستاد . پس از 3 روز فرمانده ارتش آمریکا اعلام نمود به دلیل آن
United States
خدا از عالم غیب حتما فرستاده.روزانه 300هزار نفر سحری و افطار کامل چیز کمی نیست.این با حتی کمکهای مردم برای غزه ممکن نیست.با مردم صادق باشید.
Iran, Islamic Republic of
روزی رسان خداست نه کدخدا همین مردم عراق در ماه محرم و اربعین امام حسین(ع) 30 میلیون نفر زائر حسینی رو اطعام می کنند .
Turkmenistan
یکی از دلایلی که آمریکا از برجام خارج شد درست همین بود . مقامات آمریکایی معترض بودند که ما با وجود این همه تحریم های فلج کننده ای که حتی برعلیه شوروی اعمال نکرده بودیم ایران از کجا می آورد هم کشور خودش را اداره میکند هم امپراطوری راه انداخته و هر جا می ریم از زیر پامون کوبا و ونزوئلا و . گرفته تا آفریقا و آسیا و .. همه جا نفوذ دارد و د%
M.sh
Iran, Islamic Republic of
بوی تعفن دروغ هاتون فضای مجازی رو پر کرده. الحق والانصاف که شیطان انسی هستید. چون در ماه مبارک رمضان تمام شیاطین در غل وزنجیر هستن پس این تعفن دروغهاتون دال بر اینه که ذات ونفس امثال تو شیطانی شده. اره امریکایی!
Iran, Islamic Republic of
کی گفته کمیته امداد روزی به ۳۰۰ هزار نفر افطاری میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
فیلم اطعام در ایران پخش شده و اعلام شده و نه کشورهای غربی.چشمها و ذهنت را باز کن
Iran, Islamic Republic of
تو اگه شعور داشتی که نداری می فهمیدی مگه 300 هزار نفر رو میشه افطاری داد حرم امام رضا بیشتر از 3 هزا نفر نمی ده چچور محاسبه کردید که شد سیصد هزار نقر یعنی نیمی از جمعیت غزه افطاری داده شده
United States
این اعلام فیلم ایران است.ضمنا در مناطق مختلف غزه انجام میشود.ضمنا حتی ده نفر هم زیاد است.بفهم.
Iran, Islamic Republic of
افطاری دادن در ماه مبارک رمضان ثواب بسیاری دارد کار خیلی خوبی می کنند افطاری می دهند.
فرزند روح الله
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی از مردم ما انقدر راحت به دروغ پراکنی های دشمنانی که حتی ما رو تحریم دارویی هم می کنند، اعتماد می کنن؟ یعنی واقعا نمی فهمند که اونها میخوان ریشه مون رو بکنن که دیگه کسی جلوشون شاخ نشه؟

حالا دوباره بیان بگین ما راضی نیستیم ۳۰۰ هزار تا...
Turkmenistan
عزیزم تا بوده اکثر الناس لا یعقلون . عقلا مثل شما کم بودند و اراذل و اوباش و ابلهان زیاد . عین باغ گلی که دوتا دونه گل داره و هزاران خار و علف هرز !! ناراحت نباش اما یکی مثل تو هزارتاشونو حریفه ! باور کن . خدا حفظت کنه .
Iran, Islamic Republic of
توضیحات آقای فتاح کاملا"درست و منطقی بود ایشان فرمودند که ما حتی صدقات یک شهر رو به شهر دیگر منتقل نمی کنیم.
هزینه اطعام به مردم غزه از طریق صندوق های کمک به مردم فلسطین تامین می شود.
Turkmenistan
العاقل یکفیه الاشاره . عاقل اگر باشه یک اشاره کافی است . منتها این دوره زمونه غربی ها برخی رو چیز خور کردن دوزاریشون کج و کوله است 8 سال طول میکشد بفهمند باید به کی رای می دادند ؟ یا آمریکا قابل اعتماد نیست !
Iran, Islamic Republic of
شماها که برای اطعام 300 هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین رگ گردن تون باد می کند چرا در مورد صادرات 2 میلیارد دلاری گاز مجانی به ترکیه توسط جناب زنگنه سکوت می کنید ؟!
United States
خلاف خلاف را توجیه نمیکند نابغه
Iran, Islamic Republic of
خلاف داریم تا خلاف هزینه یک شب افطاری 300 هزار نفری با حساب نفری 7000 تومان می شود دو میلیارد و 100 میلیون تومان اما 2 میلیارد دلار گاز مجانی به ترکیه با حساب دلار 7000 تومانی می شود چهارده هزار میلیارد تومان .
Turkmenistan
آفرین به غیرتت و استدلال متقنت . ای ولا .
Russian Federation
آفرین
Iran, Islamic Republic of
اینجا فقط شما نابغه ای و بس! احتمالا بقیه هم منگل تشریف دارند!
اگه میتونی جواب بده نه اینکه با تیکه انداختن جاخالی بدی!
خیلی غیرت داری از افطاری رییس جمهور به هنرمندان مایه دار انتقاد کن که با پول همین مردم هفته پیش انجام شد.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
خلاف تویی و جدو ابادت! از کی افطاری دادن به یه مسلمان شده خلاف. امثال تو نشون دادین که با دین خدا مشکل دارین! ...
M.sh
Iran, Islamic Republic of
حضرت زهرادسلام الله علیها: الجار ثم الدار.
کانادایی!. تا تو و امثال تورو به شکست نکشونیم از پای نمینشینیم. هرچند طبق ایات الهی امثال تو خسرالدنیا والاخرة هستین و کتک خورده چوب خداوند! ولی شماها لشگر سایبری شیطان در سایتها هیچ غلطی نمیتونید انجام بدید. حالا با ۴ تا منفی مثبت جابه جا کردن نه دین خدا پایمال میشه ونه حکم خدا ونه وعده خداوند بر نابودی امثال تو. تنها چیزی که ازین منفی مثبت زدن ها در میاد اینه که در پرونده عمل ثبت و ضبط و فردای قیامت باید پاسخگو بود که به نفع دشمنان خدا حرکت گردی یا به نفع دوستان خدا!
Iran, Islamic Republic of
این سوال رو از کسانی بپرس که دانسته تجربه کردند و در انتخابات به نجومی بگیران و یاران جزایری و زنجانی و صدقی و غندالی و کرباسچی و فاضل خداداد به شکل فله ای رای می‌دهند و بعد در خیابان رقاصی می‌کنند و انتظار رفع و فساد و فقر را هم دارند
قدس
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیگی اونی که حقوق نجومی گرفتن بیان کمک کنن به بدبختها نفاق شما از همین جاست . چشمتان افتاده به چندتا افطاری تو غزه فقرا رو یاد کردین
Iran, Islamic Republic of
کمیته امداد و سایر نهادها باید با قاطعیت به حمایت از محرومین و مستضعفین بپردازند و با افتخار همه کشور هارا به این رسالت دعوت کنند اگر بخواهید گوش به حرف جاهلان بدهید آنها صلاح خودشان را هم تشخیص نمیدهند چه برسد به مصالح عالیه نظام!
France
خوب از جیب مبارک خودتون خرج کنید نه از منابع و پول ملت ....
Iran, Islamic Republic of
خیلی ازسفره انقلاب گیرت اومده امیدوارم شب خودت وعزیزات گشنه بخوابی تارجز خونی نکنی مثل اینکه پدرشمابره پولش روخرج همسایه کنه وشماگشنه باشی بعد بگه خوب می خوام بقیه یادبگیرن
Turkmenistan
سلام و درود بر پدر و مادرت و شیر پاکی که خوردی .
Iran, Islamic Republic of
از نون بچه ات برای مستضعفین مایه بذار.مردم نمیخوان پول دارو و درمان و احتیاجات اولیه زندگیشون خرج ایدئولوژی های سیاسی آقایون بشه
Iran, Islamic Republic of
شما از طرف خودت حرف بزن نه مردم !
مردم ایران در روز قدس ده ها میلیارد تومان به مردم مظلوم فلسطین کمک می کنند و به شماها هیچ ربطی ندارد.
United Kingdom
مرگ بر ضد ولایت فقیه
این چه ربطی به ولایت فقیه داشت
بخاطر همین منفی دادم
علیرضا
شما همیشه درست میگید این مردم مظلوم ایران هستند که همیشه اشتباه میگند
Turkmenistan
آقای خامنه ای به درستی فرمودند به همه ابزارهای عزت و احترام ایران که در دنیا برای ما هوادار جمع کرده و افتخار آفریده یک به یک دشمنان خون آشام بی رحم و ظالم و متکبر عالم خورده می گیرند و گیر میدهند مهم این است که شنوندگان باید عاقل باشند یعنی مردم ایران . چون مردم خارج از ایران با توجه به اینکه بنده سالها در کشورهای مختلف در حال زندگی هستم میدانم فوق العاده به دولت و ملت ایران احترام میگذارند و خیرخواه و غمخوار ما هستند .
Canada
از آتش زدن پرچم ایران در سوریه ، راه رفتن بر روی تصاویر رهبر ایران در اردن و اخراج ایران از عراق و سوریه و تعزیلی سفارتخانه های عربستان و سودان و سومالی و جیبوتی و امارات و بحرین و کانادا در ایران میشه فهمید چقدر عزت داریم
Iran, Islamic Republic of
اینها که به برکت تلاشهای مستمر آقایان لیبرال حاصل شده جهت ارزش دادن به پاسپورت ایرانی
سرور
Iran, Islamic Republic of
اگر هم راست بگویی شما که کم خوشحال نیستی ظاهرا.اما دوران شادی امثال تو کوتاه خواهد بود.مطمئنا.
Iran, Islamic Republic of
من مثل تو عقده ای نیستم که از آتش زدن پرچم کشوری خوشحال بشم سرور جان
سرور
Iran, Islamic Republic of
قماش شما اینقدر عقده ای هستید که با آتش زدن پرچم کشور خودمان هم شادی می کنید.نه که ما ندیده باشیم.فقط به پرچم امریکا حساسید.
Iran, Islamic Republic of
نه آی کیو من راضی به آتش زدن پرچم کشور دیگری نیستم چه برسه به پرچم خودمون عقده ایها زورشون به اون کشور و دولتش نمیرسه میزنن پرچم آتیش میزنن حالا تو دوست داری فکرکنی به پرچم آمریکا حساسم هرجور راحتی با ابله نمیشه بحث کرد فقط محض اطلاعت با از درو دیوار این کشور اون کشور بالا رفتن و ...به هیچ جایی نمیرسید ضمنا من تا حالا پرچم آتیش نزدم بابت تهمتی که زدی از خودت خجالت بکش
Iran, Islamic Republic of
شما باید به حمید ابوطالبی و معصومه ابتکار معترض باشید که از دیوار سفارت امریکا بالا رفتن و باعث تحریمهای اولیه برعلیه ایران شدند.
Iran, Islamic Republic of
آتش زدن پرچم نماد است آهای کیو
سرور
Iran, Islamic Republic of
معلوم است درست حدس زدم.سوختی.
Iran, Islamic Republic of
سرور تو اینطوری فکرکن کلا هر طور راحتی
م
Iran, Islamic Republic of
برا حرفات اگه سند داری درسته
Iran, Islamic Republic of
سندش تو یوتیوب هست برو ببین
م
Iran, Islamic Republic of
پس اینم برو ببین که بعد از حمله ی موشکی امریکا به سوریه مردمش با پرچم روسیه و ایران ریختن تو خیابون و پرچم امریکا رو اتیش زدن.بهتره بری شماره عینک تو عوض کنی
Iran, Islamic Republic of
در مورد تعطیلی سفارتخانه های ایران در عربستان و سودان و سومالی و جیبوتی و امارات و بحرین و کانادا دولت باید پاسخگو باشد .
Iran, Islamic Republic of
اون سفارتخونه ها بخاطر سیاست کلی نظام تعطیل شدند
Iran, Islamic Republic of
سفارتخانه های عربستان و امارات و بحرین و سومالی و جیبوتی و سودان در دولت فعلی تعطیل شدند وزارت خارجه باید پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
چرا تعطیل شدن ؟ بخاطر جنگ یمن و حمله به سفارت عربستان سیاست ایران در یمن و حمله به سفارت عربستان بخاطر سیاست دولت نبود .
Iran, Islamic Republic of
دفاع از مردم مظلوم یمن و فلسطین وظیفه شرعی و انسانی هر مسلمان است .
Iran, Islamic Republic of
دولت که کشتی حامل کمک های مردمی به یمن رو با یک تماس تلفنی جان کری به ظریف برگرداند.
Iran, Islamic Republic of
در همه جا منافق وجود دارد وقتی در کشور خودمان پرچم ایران رو آتش می زنند و در فتنه 88 تصویر امام(ره) رو پاره می کنند از منافقان خارجی چه انتظاری دارید ؟
Turkmenistan
صد هزار آفرین ای مرد بزرگ !
وحید
Iran, Islamic Republic of
.... در ضمن همه جا آدمای نفهم و حقیر پیدا می شوند نمونه اش خود ایران که پرچم ما رو آتش زدند
Iran, Islamic Republic of
در همه جا منافق وجود دارد وقتی در کشور خودمان پرچم ایران رو آتش می زنند و در فتنه 88 تصویر امام(ره) رو پاره می کنند از منافقان خارجی چه انتظاری دارید ؟
Iran, Islamic Republic of
خب پس لطف کنید به این ... که حالا خواستار خروج نیروهای ایران از کشورهاشون هستن کمک نکنید
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس خواستار خروج نیروهای ایران از سوریه نیست آنها برگ برنده خودشان رو از دست نمی دهند.
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای مشاور رسانه ای دولت سوریه عبدالقادر عزوز با تلویزیون الغد رو ببین که علنا اعلام کرد مذاکرات روسیه و اسراییل برای خروج نیروهای ایرانی با موافقت و خواست دولت سوریه بوده .
Iran, Islamic Republic of
نیروهای ایرانی با درخواست مردم و دولت سوریه به آنجا اعزام شدند و استمرار حضورشون هم با خواست دولت و مردم سوریه هست .
United States
حالا که دولت سوریه میخواد نیروهای ایرانی برن
Iran, Islamic Republic of
دولت سوریه یاتو ناشناس امریکایی .
United Arab Emirates
دولت سوریه راست میگه مشاور رسانه ای دولت سوریه هم اعلام کرده شنا که انقدر عشق عربایید حداقل به خودتون زحمت بدید به پایگاه اینترنتی تلویزیون الغد مراجعه کنید فیلم مصاحبه اش و ببینید شاید بالاخره از این بلاهت دراومدید
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
آقاجون
اولا ، برای تهییج خواننده، از این فقره نگو که در دیماه دیدیم ضدانقلاب ایرانی در ایران پرچم ایران را به پایین کشید و آتش زد
اونوقت تو برای اثبات کمک نکردن به فلسطین و یمن به آتش زدن پرجم ایران توی سوریه استدلال می کنی؟
همین استدلال های مسخره است که فکر میکنیم چون به سوریه کمک کردیم پس باید تیم ملی فوتبال سوریه در استادیوم آزادی 10 گل از ما بخورد . یا اگر در دقیقه آخر با ما مساوی کردد و شانس حضور در جام جهانی از طریق پلی آف را پیدا کردند، حق ندارند خوشحالی کنند
ثانیا مگه همه افرادسوری و لبنانی و عراقی یک جور فکر می کنند؟
اصلا مگه توی خود ایران همه یک جور فکر می کنند؟
مگه کسانیکه دکتر علی محمدی و دکتر شهریاری و ..... دانشمندان هسته ایرا ترور کردند، ایرانی نبودند؟
اگر مبنای استدلال شما درست باشه لابد با این استدلال شما همه ایرانی ها فرزندان دانشمند خودشون را ترور می کنند؟ چرا ؟ چون 4 تا ایرانی با کمک اسراییل و تحت آموزش آنها دانشمندان ایرانی را ترور کردند پس تماینده کل ملت ایران هستند!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت عبدالله گل گفتی .
Iran, Islamic Republic of
شماها در دولت قبل میگفتین چرا با کشورهای بدبخت بیچاره مثل جیبوتی و سومالی و سودان رابطه داریم !!! حالا چطور شد نگران بستن سفارتخانه این کشورها شدین ؟!
United Arab Emirates
نه اونموقعم میگفتن چرا به کشورهای درپیتی که هرآن ممکنه به ایران پشت کنن کمک میکنید
Iran, Islamic Republic of
دولت سوریه در 8 سال جنگ تحمیلی تنها حامی ایران بود مرحوم حافظ اسد به نام سوریه سلاح می خرید و به ایران ارسال می کرد ما دوستان خود را هرگز رها نمی کنیم .
Iran, Islamic Republic of
درپیت فرانسه و امریکا هستن که به ایران پشت کردند و پژو و توتال و بوئینگ و ایرباس به تعهدات برجامی شون عمل نکردند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی داراییهای مردم بیچاره ایران را بریزند به کام دیگران
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
به هرحال تکلیف پولهایی که سلبریتی ها از مردم گرفتند و در حسابشان نگه داشتند چی شد؟؟ اعلام شده بیش از 30 میلیارد پول در حساب اینها هست.؟؟ البته این هم یک نوع دزدی از مردم هست!!
راستش همیشه از زندگی اینطور آدمها(سلبریتی ها) بدم می اومد! صدتا یکیشون زندگی آدم وار داره! اما از وقتی شنیدم اینها هم به جرعه دزدان بیت المال پیوستند دیگه ازشون متنفرم!!!
United States
دزدی دزدی رو توجیه نمیکنه اون سلبریتیها ... محکومند
Iran, Islamic Republic of
اين پولبريتي ها فوتبالي .هنري .اجتماعي اب گير بيارن خوب زير ابي ميرن .نمونه زلزله كرمانشاه چه كلاه گشادي سر مردم گذاشتن
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
همه توهین ها به کمیته امداد حضرت امام خمینی به این خاطر هست که این کمیته در حال حاضر توانسته خیلی از محرومان را زیر پوشش قرار بده. مثل دله دزدهای سلبریتی نیست که از سر گرسنه گی خودشون به پول مردم دست دازی کنه! ور حال حاضر بهترین شرایط را داره.
همون موقعی که شعار نه به کمیته امداد مطرح شد. مشخص بود که یه عده گرسنه و دربه در که کاری براشون نیست انجامش بدند حالا فرصتی پیدا کنند که خودشون را از گرسنه گی نجات بدند و پول مردم را به حساب خود واریز کنند.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک ایرانی از قوه قضاییه درخواست دارم به پرونده سلبریتی ها و دزدیشون از مردم ورود پیدا کنه. چون بیش از 30میلیارد از پول مردم در حساب اینها و برخی از سیاسیون هست،
می دونید هر روزی که این مقدار ول در حساب اینها باشه چقدر سود به جیب می زنند؟؟؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز
وقتی دشمن تا این حد گستاخه و به هر دری می زنه تا نیت کثیف خودشو عملی کنه!!
چرا شما علیه دشمن جنگ رسانه ای راه نمی اندازی؟؟
بله، دشمن چون می بینه دستش خالیه، و از طرفی مردم هم براشون سئواله که پولهامون رو که به حساب سلبریتی ها ریختیم چی شد؟ و این اوضاع ننگین پس از برجام، باید فکر مردم را مشوش کنه!! باید تلاش کنه که فکر مردم را از اوضاع کثیف پس از برجام منحرف کنه!! الان علیه کمیته امداد یه وقتی علیه سپاه یه وقتی علیه شورای نگهبان، یه وقتی علیه قوه قضاییه و... لج پراکنی کنه!!
پس شما هم به نماینده از ملت نگذارید از اصل ماجرا فاصله بگیریم مرتبا مطالبه گری کنید.
کیه که ندونه از همون اول انقلاب نظام با شرکت همین مردم مومن و انقلابی، (نه دله دزدهای سلبریتی) برای مردم مظلوم کمک جمع میکنه، حالا هرجایی، این پول ها را هم مردم انقلابی و مومن می دهند نه دله دزدهای سلبریتی!!!
Turkmenistan
1- دولت های غربی ابدا چنین موسسه خیریه ای نداشته ندارند و نخواهند داشت .2- لذا از حسادت دارن کور میشوند .3- گاهی برخی هنرپیشه ها یا سرمایه داران غربی معروف برای خودنمایی یا استفاده از معافیت ها و هر هدف دیگری موسسات پر زرق و برق و پر طمطراق اما به شدت محدود و کانالیزه شده و برای اهداف خاص و بعضا مشکوک تاسیس میکنند که از نتایج کارشان هم کسی باخبر نمیشود .4- سال گذشته رسانه ها از رسوایی یک موسسه خیریه انگلیسی در آفریقا که در پوشش خیریه به زنان تجاوز کرده بود خبر دادند . 5- کمیته امداد امام خمینی حقیقتا اگر بررسی شود بزرگترین و نمونه ترین و پر برکت ترین نهاد خیریه در سراسر دنیا است که خدمات بینظیر چند میلیونی به نیازمندان ارائه میکند . 6-به نظر من یکی از افتخارات کمیته امداد امام خمینی نگذاشتن فرق بین نیازمندان ایرانی و غیر ایرانی است . 7- کمیته امداد در کشورهای متعدد نمایندگی دارد و از محل کمک های همان کشورها به مردم نیازمند همان کشورها کمک میکند و این مایه ترس عجز حسادت و کوردلی دشمنان قسم خورده بشریت شده است . 8- کسانی که به عملکرد کمیته امداد ایراد میگیرند خودشان تا به حال یک پاپاسی درون این صندوق ها نریخته اند و اصلا اهل کمک و خیر نیستند . بدون شک 9- بلکه هم از عربستان و منافقین پول گرفته اند که بر علیه این نهاد به شدت موفق و مردمی شبهه آفرینی کنند تا دوزار قلبهای مریض و آفت زده متزلزل شوند .
Iran, Islamic Republic of
حضور پرویز فتاح در ایسنا
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: روحانی شعار رفع فقر را بیان کردند من منصفانه در این جمع اعلام می‌کنم به این شعار خود عمل کردند!

وقتی ایشون این خبر غیرصادقانه رو اعلام می کنند باید منتظر دروغ و جوسازی علیه این نهاد باشند ، گله چرا ؟! دروغ ، دروغ است مصلحتی یا مغرضانه
Iran, Islamic Republic of
مشکل اساسی همین جاست که چرا بعد از 40 سال تشکیلات کمیته امداد هرروز گسترده تر شده و جمعیت تحت پوشش آن چند میلیونی است ؟ واقعیت این است که اگر کمیته امداد در غزه به هزاران نفر غذا داده صرفا هدفش بهره برداری سیاسی است والا در مراسم افطاری که عکس رهبرران ایران را نمی زدند .
Iran, Islamic Republic of
خوب ماندیم کی بده اونا خیلی خیلی گناه دارن از یه طرف محاصره اقتصادی از یه طرف هرروز کشتار میشن
Canada
داده باشن هم خوب کردن دادن ملت صدقه را به نیت کمک به نیاز مند میده حالا هرکی میخواد باشه
United States
حرامه
Iran, Islamic Republic of
حرام حقوق های نجومی بود من خودم 3 میلیون تومان برای حمایت از مردم غزه کمک کردم و با رضایت کامل پول دادم .
United States
حرام حرامه.هم گوشت خوک حرامه هم ربا.یکی ان یکی را حلال نمیکندِمسائل را چرا قاطی میکنید.ذهنت را باز کن
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کنند و مخالف کمک به غزه هستن ....
Turkmenistan
خدا زیاد کند . ان شاء الله با برکت و سلامتی . آفرین به شما
Turkmenistan
ببین مشکلشون کلا با امر خیر است و کمک به مسلمانان دنیا . اگر 3 میلیون به داعشی ها و اسرائیلی ها کمک کرده بودی حتما مثبت می دادند . خدایا توبه ما را از شر این زامبی ها حفظ کن . الهی آمین .
Iran, Islamic Republic of
آره تو که راست میگه مشکلشون اگه با کار خیر بود که تو مغازه و خونه هاشون صندوق صدقات نداشتن که اینهمه سال صدقه نمیدادن
Turkmenistan
برای شما همه چی حلاله تا دم مرگ البته فقط !
Iran, Islamic Republic of
چراغی به خانه رواست به مسجد حراما
Iran, Islamic Republic of
در حدیث داریم الدار ثم الجار یعنی اول همسایه بعد خانه .
Turkmenistan
درود بر وجدان سالمت.
Turkmenistan
دقیقا . راست گفتی پسر ! خیلی باحالی .
یونس
Iran, Islamic Republic of
خون مردمان سوریه لبنان و غزه از هزارتن ایرانی رنگیتر هست اینو درک کنید و بحال مردم فقیر و تنگدست و کارتن خواب فلسطین و غزه خون گریه کنید
اینام ک تو ایران میبینید همه فتوشاب و معاند هستند و از منافقین هستند .
Iran, Islamic Republic of
صندوق حمایت از مردم غزه در مصلی های نماز جمعه وجود دارد و مردم با رضایت خودشان کمک می کنند نباید انتظار داشته باشید کمک های مردمی به غزه در ایران خرج بشود.
Europe
برادر بهر حال از کمیته امداد چیز زیادی به مردم ایران نمیرسه بزارید حداقل چندتا گرسنه سیر بشن
Turkmenistan
خدا وند یک جو عقل و غیرت به شما بدهد .
سلام
Iran, Islamic Republic of
خون هیچ کس از کس دیگری رنگین تر نیست، لطفا اینو درک کن! فقط اونا الآن نقش خط مقدم ما را بازی میکنند، اینو درک کن! منافقین را به درک واصل میکنند، اینو درک کن! داعشیها را به درک وصل می کنند، اینو درک کن! برای صهیونیستها موی دماغند و برای ما مایه آرامش، اینو درک کن! ما برای مردم کشورمان هم تلاش میکنیم و هم جانمان را برای اعتلای ایران و سربلندی ایرانی کف دستمان گذاشته ایم، اینو درک کن! برای از بین بردی بی عدالتی جهاد سازندگی و بسیج سازندگی داریم و در اقصی نقاط کشور در حال کار و تلاشیم و در این راه شب و روز نداریم، اما میدانیم که تو و امثال تو اینها را درک نمیکنید. لغز پرانی تو و امثال تو هم فقط یعنی وزوز مگس
ای مگس عرصه خورشید نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری
عزت از آن ایران و ایرانی است، انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
یکی رو می شناسم از ایتام کمیته امداد استه همه جا هم می کند... عروسیش نزدیکه... جهازش توپ .. همه وسایلش مد روز و خارجی
از یخچال ساید تا جارو برقی بوش...
کممیته امداد سه میلیون بابت جهاز داد ده میلیون وام بانکی
به هیچ کدوم دست نزد.... گذاشت سرمایه زندگیش
همه رو فامیل هاا و اراش انجام دادن و خریدن............

تو ایران غیر از کمیته امداد مردم هم خیلی کمک م یکنند.....

اما تو غزه و یمن مردم از گرسنگی می میرن.. این شرف می خواد درکش
Iran, Islamic Republic of
هر کی هر چی گفت فقط بگید دولت چرا تولید واشتغال را خوابونده وحقوق نجومی میگرن، دلار،سکه،قاچاق،اختلاس،وام بدون پرداخت اقا زادها.وامثال اینا میخان از اصل مطالبه مردمی فرار کنن،کجا مردم ما واسه کمک کمیته به فلان وبهمان تجمع اعتراضی داشتن درد مردم بی کفایتی مدیران دولتی،
Turkmenistan
آخه رفته بودن با جان کری و اوباما گل بچینند هنوز نیومدند .
Turkmenistan
آخه رفته بودن با جان کری و اوباما گل بچینند هنوز نیومدند .
Iran, Islamic Republic of
جالب بجای اینکه به علت بپردازن به معلول میپردازن.یعنی اونی که باید چرخ اقتصاد راه بندازه تا جلوی کمیته ای شدن مردم بگیره رها کردن چسبیدن به کمیته وتعیین تکلیف کردن براش،این یعنی مهندسی ذهن وکانالیزه کردن مشکلات که علت مشکلات مطرح نشه.صورت مسئله را عوض میکنن.یه عده میخان به اینا جواب بدن ....
Iran, Islamic Republic of
به نظر میاد،این هجمه به دلیل سوال مردم درباره نحوه خرج کرد کمکهای نقدی جمع آوری شده توسط سلبریتیها و توس خود سلبریتیها سامادنهی شده باشه! به هرحال، کمیته امداد تکیفش مشخصه، آنچه مبهمه وضعیت به اصطلاح خیرخواهی سلبریتیها است.
United Kingdom
... کمیته امداد نسبت به باقی موسسات خیریه قابل اعتمادتر هست....
Iran, Islamic Republic of
علت فقر وکسادی بازار همین غربگرا های واداده برجامی هستند.از غرب وغربگرا ابی برای هیچ ملتی گرم نمیشه اینها هم دنبال رو همونا هستن واز کانال امریکایی اسراییلی من وتو خط میگرن.در کل نوکر غرب هر چی کد خداشون بگه
Iran, Islamic Republic of
سوال،
۱.کی بحث کمیته رت داغ کرده؟ شبکه من تو.
۲. پول این شبکه کی میده؟ اسراییل صهیونیست
۳. اسراییل با کی میجنگه؟ فلسطین
۴ .کمیته به کی کمک کرده؟ فلسطین
پس باید کمیته سرکوب بشه.
پیدا کنید حامیان اسراییل جنایتکار را.
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو درست گفته بود که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
Turkmenistan
بابا تو دیگه می هستی. خدا خیرت بده. درود بر پدر و مادرت.
Iran, Islamic Republic of
درد وبلای کمیته بخوره تو سر غربگراها وافسادطلبا.که از حسادت دارن میترکن
Iran, Islamic Republic of
من خودم ازاقوام نزدیکمون کمیته ای هست .بهترین خدمات خودش وفرزنداش میگیرن.نون اینا لطفا اجر نکنید
Iran, Islamic Republic of
کلا جریان غربگرا اهل ویران کردن وسیمان کردن .قلب راکتور سیمان.کارخونه ها تعطیل .موشکی وهوا فضا تعطیل.وام ازدواج نداریم تعطیل.حالا نوبت ویران کردن وتعطیلی کمیته است تا ماموریت ویران کردن ایران کامل کنند.
Turkmenistan
صدهزار مثبت از خدا بگیری تو این شبها. ایشالا
Iran, Islamic Republic of
موافقم
رضا
Iran, Islamic Republic of
عراقیها در اربعین به 30 میلیون نفر صبحانه، نهار و شام میدند چیزی نمی گند اونوقت اینایی که خودشون ریالی به کمیته امداد کمک نکرده اند طلبکار شده اند چون کمیته امداد نهادی انقلابی است. چرا از سلبریتیها بابت کمکهای دریافتی برای زلزله زدگان بازخواست نمی کنید. من دوست دارم کمکهام رو به مردم غزه و یمن بدند.
Iran, Islamic Republic of
عراقیا با میل قلبی اینکار و میکنن ما هم با میل قلبی صدقه رو برای مردم خودمون میندازیم نه برای فلسطینیهاییی که آرزوی تاسیس اولین کشور سلفی خاورمیانه رو دارن در بین ملتهای عربی فلسطینیها جزء ۳ کشور اول در پیوستن به داعش هستند
Iran, Islamic Republic of
صندوق کمک به مردم فلسطین جداست شماها اگر به کمیته امداد اعتماد ندارید کمک نکنید ما با رضایت کامل به مردم مظلوم فلسطین کمک می کنیم .
Iran, Islamic Republic of
آیا صندوق صدقات کمیته امداد برای تاجیکستان هم داریم ؟ پس فیلم کمک به تاجیکستان که با افتخار پخش شد چیه ؟ شما دوست داری کمک کن به فلسطین من کمک نمیکنم حالا فلسطین و میگیم براش صندوق صدقات هست آیا برای تاجیکستانم هست ؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
اولا بنده شک دارم که شما ریالی به کمیته امداد و یا هر فقیر دیگری در سراسر کشور کمک کرده باشی. دلیل این امر هم این است که نمیدانی کمیته امداد فقط کمک نمیکند، کارآفرینی و غیره هم هست که اتفاقا سهم بسیار بیشتری از کمک های مالی ماهانه دارد. ثانیا، کمیته امداد امام خمینی است نه کمیته امداد امام خمینی ایران. لطفا نام کمیته امداد را دوباره بخوانید. ثالثا، کمیته امداد صدقات را فقط برای مردم همان نقطه خرج میکند و نه حتی بدای جای دیگری در همان کشور، پس برای مردم هر کشور دیگری اگر خرجی انجام میشود، از کمک به مردم همان کشور است. در نهایت، شماره پیامکی ۷۷۸۸ برای واریز صدقات و کمکهای کمیته امداد امام خمینی است، لطفا کمکهای خود را به این حسلچاب واریز کنید. من که تا امروز هر چه کمک میکردم، از امروز دو برابر کمک میکنم. به کوری چشم منافقین و صهیونیستها.
Iran, Islamic Republic of
به تو ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
من چند برابر می دهم
Iran, Islamic Republic of
فلسطینی ها هرچی باشند از تروریست های کودک کش صهیونیست خیلی بهتر هستن حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل غاصبان قدس شریف وظیفه همه انسان های آزاده است .
Russian Federation
احسنت
Iran, Islamic Republic of
جریان غربگرا که ضدیت با دین ومظلومین عالم مثل اربابشون ویژگیشون هست.بغیر از نق زدن چیزی بلد نیست.اینا مسبب کرسنت بودن که ۱۳ م دلار به گفته علی جنتی در مجلس جریمه شدیم اونم به سبب رشوه میلیونی در قرارداد که مهدی هاشمی واسطه بود که زندانی شد ولی خسارت از جیب ملت.قرداد توتال خسارت پژو خسارت،بوینگ خسارت،الان هم که ۶ م دلار واسه ۱۱ سبتامبر غرامت از اموال ایران و....باز برید از شبکه امریکایی خط بگیرید وبه کمیته حمله کنید وقاحت حد واندازه داره گرچه شما ...
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم عالی بود.
Iran, Islamic Republic of
شما به کمیته کمک نکن هیچ طوری نیست البته بعید میدونم اینا اهل صدقه باشن.
Iran, Islamic Republic of
اگه پیغمبر بود چیکار میکرد ؟ اگه امیر المومنین بود چیکار میکرد؟ پیامبر فرمودند هر کس صدای مظلومی بشنوه وکمک نکنه مسلمان نیست.
حضرت علی فرمودند.کونوا لظالم خصما وللمظلوم عونا.یاور مظلوم ودشمن ظالم باشید.
راه ما را این دو بزرگوار مشخص کردن والسلام
Greece
امیرالمومنین با خوارج در جنگ صفین جنگید و همشون و به درک واصل کرد و فقط ۳ نفر از خوارج زنده موندند که یکیش همون ابن ملجم بود امیرالمومنین زنده بود آیادبا خوارج زمان (داعش ) نمیجنگید ؟ کیا در دوره ما گروه گروه به داعش و گروههای تکفیری سوریه خودشون و رسوندن کشورهاشون مشخصه پرچمهاشونم مشخصه چرا خودتون و به خواب میزنید
Iran, Islamic Republic of
مردم فلسطین مظلوم زمان ما هستن و اگر امیرالمومنین و پیامبر (ص) زنده بودند قطعا"به یاری این مردم ستمدیده می شتافتند .
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما .
سعید
Iran, Islamic Republic of
این فیلم رو ببینید. صندوق های صدقات کمیته امداد در لبنان
https://www.farsnews.com/news/13970317000827/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D9%86%E2%80%8C%D9%88%D8%AA%D9%88-%D8%AC%D8%B1%D8%A3%D8%AA-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1
Iran, Islamic Republic of
هر کس زیر بیرق اسلام هست برادر ما است فرقی بین عرب عجم نیست.تفاوت نژادی محکوم است مگر در نظر نژاد پرستایی مثل هیتلر ورضا قلدر وصیونیست وحشی.واذنابشون در داخل .راستی بزرگترین سرمایه اسراییل تو ایران کیه؟ بله درست حدس زدید افسادطلبای نژاد پرست.بحث اینا فقرو فقرا نیست از ارباب وکدخداشون ماموریت دارن.
United Arab Emirates
فلسطینیها بیشتر زیر بیرق تکفیر و داعشن تا اسلام
Iran, Islamic Republic of
همانطور که شهید مطهری فرمودند شمر امروز موشه دایان است .
Iran, Islamic Republic of
شمر امروز موشه دایان (نتانیاهو) میباشد.
Iran, Islamic Republic of
خوب به یمن کمک کنید .. اونا که شیعه هستن راست می گید ..
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن مامورم ومعذور
این فاشیستای نژاد پرست تقصیری ندارن ماموریت دارن میفهمی.هر وقتی به یکی از نهادهای حکومتی حمله کنند.سپاه وبسیج وکمیته وشورای نگهبان و..ولی با ... کاری ندارن مطلقا.همه اینها بهانه است ...
Iran, Islamic Republic of
اگه دین ندارید ازاد مرد باشید.فریاد انسانیت نداشته تون لال شده. نمیبینید از اسراییل کودک کش منافقانه حمایت میکنید،دورویی بزارید کنار
Iran, Islamic Republic of
بابا شما دیگه کی هستید.
رونالدو به هر دو رنگش( موزی .پرتغالی)
جیجی بوفون
مرادونا الهه فوتبال
طرفدارای گلاسکو رنجرز
تیم ملی ارژانتین
همه همه اعلام انزجار از اسراییل وحمایت از فلسطین کردند.ولی امان ازنژاد پرستای وطنی که غلام کدخدا شدن
Iran, Islamic Republic of
اینها که از رژیم غاصب و جلاد اسرائیل حمایت می کنند فریب خوردگان شبکه های ماهواره ای همانند من و تو هستن و شستشوی مغزی شده اند .
United Arab Emirates
کسی از اسرائیل حمایت نکرد دارن از محرومان خودشون دفاع میکنن نفهم بفهم
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگوئید چرا به غزه کمک می کنید یعنی تلویحا"از رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی حمایت می کنید نفهم بفهم .
Iran, Islamic Republic of
وای نفهم تو بفهم میگن از مناطق محروم خودمون رفع محرومیت کنید بعدا برید به غزه کمک کنید
Iran, Islamic Republic of
ما به غزه کمک می کنیم به شماها هیچ ربطی نداره...
Turkmenistan
الله اکبر ! عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد . این کوتوله های برانداز باعث شدند , خدمات خالصانه بی ریا و گمنام کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه به بهترین وجهی تبلیغ شود و همه از خدمات و بزرگی و عظمت آن نهاد انقلابی و الهی آگاه شوند .
Turkmenistan
این جنجال دشمنان نادان باعث شده برخی رفقا اعلام کنند از این به بعد بر حجم کمکهای خود به کمیته امداد می افزایند . ان شاء الله تعالی
Iran, Islamic Republic of
من هم فقط کمیته امداد


دیگه به خیریه های ..... کمک نمی کنم کمیته امداد بهتره
Iran, Islamic Republic of
شما زیر بیرق کی هستید
.امریکا مشرک واسراییل جنایتکار کودک کش
. بهاییت نجس. بی بی سی کودتاگر
.رضا قلدر بیسواد دیکتاتور
یا فتنه گرای وطن فروش که نامه تحریم به ترامپ واوباما میدن .نفاق شما اشکار شده شما فقط خودپرستیدوغرب پرست
Iran, Islamic Republic of
این ها که فرمودی. فکرکنم عراق سوریه فلسطین وونمی دونن وگرنه باهاشون می جنگیدن مثل ما ایرانی ها .ه تک وتنها 8سال با برادران عراقی جنگیدیم ونگذاشتیم وجبی را بگیرند مگر فلسطینی ها 60سال پیش جمعیتشان 10برابر اس راییل نبود پس چرمیدان راخال کردند ان ها تنبل هند وگرنه گمثل ما نمی
مریم
Iran, Islamic Republic of
برو تاریخ فلسطین رودارن...

ارتش نداشتن... شما هم که دیگه با پالرمو دارید کشور رو بی دفاع می کنید اینده خوبی نداریم
Iran, Islamic Republic of
عجب از جیب ملت وبیت المال برای این فوتبالیستای مزخرف ومربی های خارجی ملیاردی خرج میکنند صدای غربگراها در نمیاد.اعتراض نمیکنند.وا ایرانا نمیگن،
ولی تا یه عده با رضایت کامل اندکی به مظلومین فلسطینی که کل ملتهای دنیا ازش حمایت میکنند صدای اینا در میاد.اخه به شما چه ربطی داره ما به کی کمک میکنیم،انسان انسان سفید وسیاه ونژاد نداره،
Iran, Islamic Republic of
احتما لا برخي از اين پولبريتي هاي فوتبالي و اجتماعي و هنري براي صدقه مردم كسيه دوخته اند كه كميته امداد را در مرحله اول تخريب كنند كه مردم به انها پول بدهد مانند زلزله كرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
من یه سوال از همه مسولین ومردم عزیز دارم. مگر وقتی همین برادران عراقی به ماحمله کردند 8سال خون دل خوردیم یکی اومد کمک ما درعوض تا تونستن به همین عراقی ها که الان دارین میگین برادز عراقی ایا ما منتظر شدیم تاکسی کمک کند یا عقب نشینی کردیم تا خدای ناکرده کشور اشغال شود پای صحبت رزمنده ها بنشینید جاهایی بادست خالی جنگیدند از کوچک وبزرگ چه در جبهه چه پشت جبهه کمک کردیم تا پیروز شدیم حالا مگرر. سوریه. فلسطین طنشان بیل خورده خوب بجنگند اگر دقت کنید دز همان فیلم های کوتاه درتلویزیون هم مشخص است فقط چندجوان سنگ پراکنی می کنند بقیه بی تفاوت هستند پس ما چرا شور ب زنیم جهان نیوز جان مادرت خذف نکن
Iran, Islamic Republic of
کل برنامه اینه که مردم بحدی فقیر کنند که دست به شورش بزنن.شاهدش هم پیام نوروزی ترامپ که گفت مردم ایران حکومت شما پولتون تو سوریه وفلسطین ..خرج میکنه.
....
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
تا کسی حرفی مزینه فورا به تمام دشمنان وصلش میکنن !!! اینکه میگن فرشی که به منزل رواست به مسجد حرامه حرف بدی نیست که چون توکشورخودمون اینهمه گرسنه داریم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حیات سیاسی سران نظام مخالفت با اسراییل است در صورتیکه اگر مسلمانان فلسطین قدرت بگیرند خطرش بر اسلام ولایتی بدتر از یهود است نمونه ان جنایت داعش که به دست یک مشت مسلمانان افراطی از جنس همین فلسطینیها بود ....
Iran, Islamic Republic of
قربون این اقا برم -نمیخوای بگوئید که کمیته در تمام جهان صندوق صدقات داره که اگراینجوریه چرا یه صندوق بین المللی پول صدقه ایی درست نمیکنید میدونی کارمند استخدام میکنید تازه اشتغال ایجاد میکنید برای هر کارمند حقوق های خوبی درنظر میگیرید .خانه برای کارمنداتون درست میکنید بهشون وام خوب خوب میدید بعدهم از ورتان هرچه زیاد آمدبه چهارتا فقیر وبیچاره میدید.بده والله نه بده والله
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
چراحقیقت روکتمان میکنید مردم به چضم خودشون ریخت وپاش های کمیته امداد روتوشهرهامیبینن ودرثانی همین اقای فتاح درسال گذشته باپیشنهاد پرداخت یارانه توسط کمیته امداد توهین بزرگی به مردم کرد وفی الواقع حرف های قشنگش درتلویزیون باواقعیت ها مغایرت داره ولی مصیبت اینه تا مردم میخوان گناه سیستمی روبگن زود موضوع میشه اهرم دشمن
Iran, Islamic Republic of
تاانجا که من مطلع هستم یه مشت کارمند داره که فقط بودجه امداد بمصرف اینها میرسد دیگه چیزی باقی نمیماند که به مشتریان خود بدهد.!!!