پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

پیشنهادات مرکزپژوهش‌ها درباره شرایط لغوبرجام

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 617823
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از بررسی سناریوها و پیشنهادات پنج‌گانه این مرکز در شرایط لغو برجام در کمیسیون‌های تخصصی پارلمان خبر داد.
پیشنهادات مرکزپژوهش‌ها درباره شرایط لغوبرجام
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به 5 سناریوی این مرکز برای شرایط لغو برجام، اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در ماه‌های اخیر 5 سناریوی مهم و کاربردی را برای شرایط لغو برجام طراحی کرده است.

نمایندگان مجلس هنوز هم منتقد برجام هستند

وی با بیان اینکه سناریوهای مرکز پژوهش‌های مجلس شامل حوزه‌های اقتصادی، پولی و بانکی، چگونگی مبادله با بانک‌های خارجی در دوران تشدید تحریم‌ها و نیز صندوق‌های اعتباری است، افزود: سرفصل‌های این سناریوها تقدیم مقامات عالی کشور و نیز اعضای هیئت‌ دولت در همه ارکان و نیز وزرا شده است و در حال حاضر در کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز در حال بررسی کارشناسی است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: دشمن باید بداند که ما در برابر تهدیدات و تصمیمات خلق‌الساعه آنها دست بسته نیستیم و برای هر گونه تهدید و تحریمی ظالمانه‌ای که اِعمال کنند آمادگی داریم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارش نهایی سناریوهای پنج‌گانه مرکز پژوهش‌های مجلس برای شرایط لغو برجام، پس از بررسی‌های نهایی در کمیسیون‌ها، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...محلس باید اراده ملی را پیاده کند. نه اینکه هویت ملی و اتحاد ملی را خدشه دار کند.