جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

نظر ربیعی درباره موفقیت ایران در «کار بین الملل»

سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب: 617807
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهداف و برنامه های یکصد و هفتمین اجلاس سالانه سازمان بین المللی کار را تشریح کرد.
نظر ربیعی درباره موفقیت ایران در «کار بین الملل»
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای شرکت در یکصد و هفتمین اجلاس سالانه سازمان بین المللی کار به ژنو سفر کرده است در تشریح برنامه های این اجلاس گفت : کنفرانس بین المللی کار یکی از مهمترین کنفرانس‌هایی است که به صورت سه جانبه و با حضور نمایندگانی از دولتها ، کار فرمایان و کارگران برگزار می شود .

وی افزود: امسال در این کنفرانس با ۶ کشور در حاشیه کنفرانس ملاقاتهایی صورت گرفت که عمده موضوعات مورد بحث با آنان در زمینه اعزام نیروی کار ، تبادل دانش در زمینه های فنی و حرفه ای ، سیاستهای بازر کار و مسایل تامین اجتماعی بود.

ربیعی افزود: امروز یکی از مباحثی که در کمیته‌های مختلف کنفرانس مورد بررسی قرار می گیرد چالش سالمندی و تامین اجتماعی است  که این موضوع بین همه کشورها مشترک است .

وی گفت : مسایل آکچوئری و تامین اجتماعی از جمله مسایلی است که با وزرای کار ایرلند ، کروواسی ، فنلاند ، بلغارستان ، آفریقای جنوبی و قزاقستان بصورت جداگانه به بحث گذاشته شد. علاوه براین در اجلاس جنبش عدم تعهد و جلسه آسیا و اقیانوسیه در بیاناتی مواضع خود را اعلام کردیم. ما خوشبختانه سه دوره متوالی عضو هیات مدیره شده ایم . این نوع عضویت در هیات مدیره به این شکل فقط در یکی دو مورد در کشورهای توسعه یافته بود که توانسته اند سه دوره متوالی عضو هیات مدیره شوند. که این موضوع نشان دهنده موقعیت مناسب جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی کار است.
منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب ربیعی سختی کاراروچرابرمیداری؟؟!!!