جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

نماینده‌ای که قید سفر به جام جهانی را زد

سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 617799
نماینده مردم تبریز از سفر به روسیه اعلام انصراف کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور وجدانم قبول نمی‌کند با پول بیت‌المال به روسیه بروم.
نماینده‌ای که قید سفر به جام جهانی را زد
به گزارش جهان نيوز، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از حضور در مسابقات جام جهانی روسیه اعلام انصراف کرد.

وی با اشاره به نشست کمیسیون فرهنگی مجلس برای قرعه‌کشی اعزام به جام جهانی، یادآور شد: بنده در این نشست حضور نداشتم  اما قرعه کشی انجام شد و بعدا به من گفتند شما در قرعه کشی نامتان درآمده و باید برای تماشای جام جهانی به روسیه بروید.

سعیدی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که به مردم می‌آید، انسان وجدانش قبول نمی‌کند که این مسائل را مشاهده کرده و آنگاه با پول بیت المال به مسکو برود، لذا بنده انصراف خودم را اعلام می‌کنم و برای جام جهانی را درصورت لزوم از خانه‌‌ام تماشا می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما موقعي كه اسمتو نوشتي وجدانتون درد نميكرد!!!

از موقعي كه رسانه اي شد وجدان درد شدين؟
Iran, Islamic Republic of
لطفا منت به سر مردم نگذارید
دست از این رفتارهای پوپولیسمی بردارید
...
محتشم
United States
باز هم خوبه ، دستت درد نكنه جناب نماينده كه به فكر مردميد، خدا كنه نيتتون خالص براى خدا باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
کاش اسامی کسانی که وجدانشان قبول کرد با پول مردم بروند روسیه و فوتبال تماشا کنند، را افشا می کردید تا مردم بدانند جه کسانی بویی از وجدان نبرده‌اند!