جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش فتاح به حاشیه‌سازی درباره افطاری در غزه

سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 617745
رئیس کمیته امداد امام خمینی به حواشی پیش آمده درباره توزیع افطاری در غزه به نام این مجموعه واکنش نشان داد.
واکنش فتاح به حاشیه‌سازی درباره افطاری در غزه
به گزارش جهان نيوز، سید پرویز فتاح در واکنش به انتشار فیلمی از توزیع افطاری در نوار غزه و حواشی پیش آمده درباره انتقال کمک‌های مردمی ایران به خارج از کشور در صفحه اینستاگرامی خود گفت: از ابتدای حضورم در کمیته امداد سرمایه اصلی امداد را اعتماد مردم دانستم و تأکیدم بر افزایش آن بوده است.

بارها گفته‌ایم در امداد هیچ چیز محرمانه‌ای جز اطلاعات فردی مددجویان نداریم و همه چیز باید شفاف باشد. خود و همکارانم راموظف کردم که به طور منظم عملکرد امداد را گزارش دهیم؛ برگزاری نشست‌های خبری متعدد، تولید مستندات تصویری، برگزاری تورهای خبری در مناطق محروم و ... بخشی از این اقدمات بوده است.

همچنین در طول سه سال گذشته بارها و بارها تاکید کرده‌ام که امداد امام(ره) اولویت خود را رسیدگی به امور محرومین داخل کشور می داند و در برون از مرزها صرفاً به پیاده‌سازی مدل سازمانی کمیته امداد به صورت خودگردان( کمک های مردمی همان کشور برای نیازمندانش) اقدام می کند و به نوعی با این کار ضمن صدور ارزش های انقلاب، نام و یاد امام راحل زنده و جاوید می ماند.

قول داده ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم، در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده ایم و خواهیم ماند. افزایش میزان مشارکت مردم در طرح های مختلف کمیته امداد در سال های اخیر نیز مؤید این موضوع است که از این بابت قدردان مردم نیکوکار ایرانیم.

اکنون که توفیقات کمیته امداد امام (ره) باعث سرخوردگی و عصبانیت آنان شده انجام برخی شیطنت‌های هدایت شده از آن سوی مرزها و سعی در ایجاد خدشه بر اعتماد مردم عزیز به کمیته امداد، آن هم در ایام مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در آستانه روز جهانی قدس ضرورت هوشیاری ملت عزیز ایران و همراهی بیش از پیش آنان را نمایان می کند و ما نیز مصمم تر از گذشته در مسیر پر خیر و برکت کمک به نیازمندان و محرومین گام برخواهیم داشت.

مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداااااااا
کار ما مسلمانان شیعه در ایران به جایی رسیده که به مردم مظلوم از همه طرف تحت محاصره غزه هم، راضی به دادن افطاری نیستیم؟!
خدایا
یعنی کمیته امداد مثلا برای دادن افطاری به این مردم از همه طرف در معرض ظلم و ستم نامردان، بایستی به افکار عمومی ما بظاهر مسلمانان! وطنی پاسخگو باشد؟! و رئیس آن از سر ترس بفرمایند "قول داده ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم، در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود"!!
ولله مرگ انسانیت فرا رسیده است و ما بی خبریم!
پروردگارا، آیا خودخواهتر از ما نیز در جایی از این جهان پهناورت کسانی را خلق فرموده ای؟!
هیچوقت باندازه امروز از زنده بودن خود احساس شرم نکرده ام.
یک روز شهدای مدافع حرم مقدس حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به گرفتن پول در مقابل بریدن سر محکوم میکنیم! یک روز هم از کمیته امداد حساب میکشیم که هرگز مباد با پول صدقه ما افطاری دهد به مردم مسلمانی که، بمباران آنان توسط ابرجنایتکاران در هنگام سحر، بانگ اذان صبحشان است و آوردن خبر شهادت هموطنانشان با زبان روزه، بدست تک تیراندازان وحشی صهیون، خبر از فرا رسیدن هنگام اذان مغرب و پایان روزه آن روزشان.
آری!
خوشا بحال شما برادران و خواهران مسلمان در غزه که از دارائی ما شبه مسلمانان ایرانی بر سر سفره افطارتان چیزی نیست، که الحق شایسته است مال ما مردم ایران در ضیافت افطار التماسی ... با مرفهین به ظاهر روزه دار بی درد هزینه شود، و بر شما مردم ستمدیده مظلوم، دارا و ندارمان حرام است!
ولله خوشا به سعادتتان!
Iran, Islamic Republic of
بله!
Iran, Islamic Republic of
جناب کامن گذار 18/47 ضمن احترام ایا خبرداری هم وطنانمون داخل زباله دنبال غذابرای خوردن میگردن ؟پس بااین اوضاع شما کل اموالتوبده کمیته امدادبفرسته غزه