جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دیدار سفیر آمریکا در آلمان با نتانیاهو

سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 617713
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفر به آلمان، با سفیر آمریکا در این کشور دیدار کوتاهی داشت. وی از این مقام آمریکایی به عنوان یکی از هواداران مهم تل‌آویو یاد کرد.
دیدار سفیر آمریکا در آلمان با نتانیاهو
به گزارش جهان نيوز، به نقل از فارس «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در پایان سفر به آلمان پس از دیدار با «آنگلا مرکل» صدراعظم این کشور، با «ریچارد گرنل» سفیر آمریکا در آلمان دیدار کوتاهی داشت.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، گرنل که دارای گرایش‌های راست‌گرایانه و از نزدیکان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکاست، پیش از سفر نتانیاهو به فرانسه با وی دیدار کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره دیدارش با گرنل گفت: «این دیدار به ابتکار آنها صورت گرفت. ما تصور می‌کردیم که این دیدار در فرودگاه، برای نشان‌دادن حسن‌ نیت باشد. او یکی از هواداران مهم اسرائیل است اما چون دیر شده است، دیدار چیزی بیشتر از دست دادن نبود».

آلمان از آمریکا خواسته است تا درباره صحبت‌های اخیر گرنل توضیح دهد. وی در گفت‌وگو با یک پایگاه اینترنتی که دارای گرایش‌های راست‌گرایانه است گفته بود که می خواهد محافظه‌کاران را در اروپا تقویت کند.

«هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان هم اعلام کرده است که این موضوع را روز چهارشنبه با گرنل مطرح خواهد کرد.

نتانیاهو از آلمان راهی فرانسه شده است و امروز سه‌شنبه، برنامه دیدار با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور این کشور را در دستور کار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی از آلمان
Germany
با سلام، زمانی که گرنل بعنوان سفیر جدید در برلین انتخاب شد تمام رسانه‌ها در آلمان همه با هم گفتند که
سفیر جدید یکی از همجنس‌باز‌های معروف آمریکا در کاخ سفید است ودر مراسم ادای سوگند توسط پنس معاون ترامپ همسر همجنس او (شخص ریشدار نفر وسط) کتاب انجیل را در دست گرفته بود. تمام اجتماعات طرفدار همجنس‌بازی این مسئله را بفال نیک گرفته و جشن گرفتند!!!!!
گرنل و نتانیاهو تشابهات بسیاری برای دوستی با یکدیگر دارند!!!! انشاالله خداوند هر دو را لعنت کند.
والسلام