پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

محدودیت جاده‌ها در ۷ روز آینده اعلام شد

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 617543
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، جزئیات آخرین محدودیت های ترافیکی راه ها و مسیرهای مواصلاتی کشور را برای روزهای 13 تا 19 خرداد جاری اعلام کرد.
محدودیت جاده‌ها در ۷ روز آینده اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، بر اساس اطلاعیه روز یکشنبه پلیس راهور، انسداد و محدودیت های ترافیکی در محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) - (راه های دسترسی به آزاده راه تهران به قم) به مناسبت برگزاری آیین بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد عروج امام راحل از ساعت 13 تا 21 روز دوشنبه 14 خرداد 97 در محدوده رمپ و لوپ مسیر جنوب به شمال پل واوان و پل وهن آباد اعمال خواهد شد.

بنابر اعلام پلیس راهور ناجا، همچنین در روز 14 خرداد مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران به قم روی پل حسن آباد به صورت کامل مسدود و هدایت ترافیک به محور قدیم تهران به قم انجام خواهد شد و انسداد مسیر غرب به شرق این آزاد راه روی پل فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سمت جنوب به شمال (تهران) و هدایت ترافیک به سمت محور آزادراه تهران به ساوه انجام می شود.

براساس این اطلاعیه، همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین باری شامل کامیون و تریلر از (میدان الغدیر شهرستان اسلامشهر به سمت محور واوان) کمربندی دوم تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین جاده قدیم تهران به قم و آزاد راه تهران به ساوه است.

پلیس راهور ناجا در این اطلاعیه اعلام کرد، همچنین در روز 14 خرداد تردد و وسایل نقلیه سنگین باری شامل کامیون و تریلر از (میدان امام خمینی (ره) شهرستان رباط کریم به سمت پلیس راه حسن آباد) و محور قدیم تهران به قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین جاده قدیم تهران به قم و آزاد راه تهران به ساوه است.

بنابر اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همچنین تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز یکشنبه 13 تا روز شنبه 19 خرداد جاری از محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران به سمنان و سمنان به مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج به چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج به چالوس ممنوع می باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه 13 خرداد از ساعات 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 2 بامداد روز دوشنبه 14 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 18 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 18 خرداد تا بامداد روز شنبه 19 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

پلیس راهور ناجا در این اطلاعیه اعلام کرد: برای تسهیل در برگشت زائرین حرم حضرت امام خمینی (ره) به سمت شمال و در صورت سنگینی حجم تردد پس از پایان مراسم از ساعت 19 روز دوشنبه 14 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت 22 تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 15 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
براساس این اطلاعیه، تردد همه تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه 13 خرداد از ساعت 6 تا 24 روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه روزهای 14، 15، 16 و 17 و همچنین از ساعت 6 روز جمعه 18 خرداد تا ساعت 12 روز شنبه 19 خرداد از محور هراز ممنوع می باشد.

پلیس راهور ناجا در این اطلاعیه اعلام کرد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 18 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 روز جمعه 18 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 خرداد با اعلام مامورین پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

براساس این اطلاعیه همچنین در محور فیروزکوه نیز تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه 13 خرداد و از ساعت 8 تا 22 روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه 14، 15، 16 و 17 خرداد و همچنین از ساعت 8 صبح روز جمعه 18 خرداد تا ساعت 8 صبح روز شنبه 19 خرداد از محور فیروزکوه ممنوع است.

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همچنین در این اطلاعیه محدودیت های ترافیکی در محور قدیم رشت به قزوین و بالعکس را نیز اعلام و عنوان کرد: تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه 13 خرداد و از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه و جمعه 14 و 18 خرداد در محور یادشده ممنوع است.

همچنین بنابر اعلام پلیس راهور ناجا در محور آستارا به اردبیل و بالعکس نیز تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه 13 خرداد و از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه و جمعه 14 و 18 خرداد در محور فوق ممنوع است.

پلیس راهنمایی و رانندگی در این اطلاعیه محدودیت های ترافیکی را در محور سلفچگان به قم (باند رفت به سمت قم) نیز اعلام و عنوان کرد: تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 18 خرداد در محور یادشده ممنوع است و مسیر جایگزین آن آزاد راه تهران به ساوه خواهد بود.

بنابر اطلاعیه پلیس راهور ناجا در محورهای مشهد، قوچان، شیروان، بجنورد، آشخانه، جنگل گلستان و بالعکس نیز تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 22 روز یکشنبه 13 خرداد از ساعت 8 تا 22 روزجمعه 18 خرداد در محور یادشده ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *