جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رصد جنگنده های صهیونیستی در آسمان یمن

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 617429
رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد که پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان یمن و به ویژه منطقه الحدیده رصد شده و این رژیم در تجاوز عربستان به یمن شریک است.
رصد جنگنده های صهیونیستی در آسمان یمن
به گزارش جهان نيوز، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در سخنان روز شنبه خود تاکید کرد: دشمن صهیونیستی در حمله و تجاوز ائتلاف نظام بنی سعود علیه یمن به ویژه در جبهه ساحل غربی شریک است. بخش فنی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی روزهای گذشته پرواز جنگنده های دشمن صهیونیستی برفراز منطقه الحدیده را رصد کردند.

وی در ادامه افزود: دفاع از سرزمینمان در برابر متجاوزان که شنیع ترین جنایات را در حق یمن مرتکب شده اند جزء مسئولیتهای ما است. کسانی که از حمایت آمریکا و اسرائیل برخوردار هستند نمی توانند در جبهه حق قرار بگیرند.

الحوثی تاکید کرد: تروریستهای تکفیری در واقع مزدور و خدمتگزار آمریکا و اسرائیل هستند و اقدامات تکفیری ها آنها را خیلی زود رسوا می کند همان طور که رابطه بین تروریستهای سوریه و رژیم صهیونیستی رسوا شد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *