کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حملات توپخانه‌ای عربستان به صعده

12 خرداد 1397 ساعت 23:56

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز شنبه پیشروی متجاوزان سعودی و مزدوران سودانی در غرب منطقه "مجازه" در جبهه عسیر را متوقف کردند که در پی این عملیات شماری از متجاوزان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.


به گزارش جهان نیوز، رسانه‌های یمنی از هلاکت شماری از متجاوزان سعودی و سودانی در عملیات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز شنبه پیشروی متجاوزان سعودی و مزدوران سودانی در غرب منطقه "مجازه" در جبهه عسیر را متوقف کردند که در پی این عملیات شماری از متجاوزان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیرو‌های یمنی شامگاه جمعه نیز پیشروی گسترده مزدوران ارتش سعودی و نظامیان سودانی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را متوقف کردند که در پی این عملیات نیز شماری ده‌ها تن از مزدوران کشته و یا زخمی شده و خسارات سنگینی به آن‌ها وارد شد.

از سوی دیگر نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز شنبه دو خودروی نظامی ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی در منطقه "الرمضه" در جبهه جیزان را منهدم کردند که در پی آن شماری از متجاوزان کشته و زخمی شدند.

در پی حملات راکتی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مختلف بخش مرزی "مُنبه" در صعده واقع در شمال یمن، خساراتی به املاک شهروندان یمنی وارد آمد.

تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو مزدور ارتش سعودی را در اطراف کوه "عزان" در جیزان به هلاکت رساندند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 617333

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/617333/حملات-توپخانه-ای-عربستان-صعده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com