جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب: 617326
رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های اسرائیلی در نزدیکی غزه خبر دادند.
آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های اسرائیلی در نزدیکی غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ آژیر خطر در شهرک های کیسوویم، نیریم و العین الثالثه و اشکول به صدا درآمده و صدای انفجارهایی در این مناطق شنیده شده است.

این رسانه ها از حمله موشکی به شهرک های صهیونیست نشین خبر دادند.

شبکه اسکای نیوز به رهگیری یکی از موشک های شلیک شده از سوی سامانه گنبد آهنی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

خبر دیگر اینکه کانال دوم رژیم صهیونیستی به انفجار بمب در نزدیکی نظامیان این رژیم در مرز فلسطین اشغالی با غزه بدون ذکر جزییات بیشتر اشاره کرد.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی دهها تظاهرات کننده در شرق شهر خانیونس در جنوب غزه تیراندازی کردند که بر اثر آن هشت نفر زخمی شدند. نظامیان صهیونیست دو جوان را هم بازداشت کردند.

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مانع از عبور دو جوان فلسطینی از غزه به فلسطین اشغالی شده است؛ منابع فلسطینی بیان کردند که جوانان فلسطینی موفق به عبور از دیوار امنیتی و نصب عکس شهید رزان النجار در نزدیکی مرکز نظامیان اسرائیلی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *