پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پیش‌بینی ترافیک سنگین عصرگاهی برای امروز و فردا

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 617280
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: پیش‌بینی می‌شود بزرگراه‌های نواب، امام علی(ع)، آزادگان، لشگری و خیابان آزادی برای امروز و فردا در مسیر خروجی بار ترافیکی سنگین داشته باشند.
پیش‌بینی ترافیک سنگین عصرگاهی برای امروز و فردا
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 5:30 بامداد جمعه یک دستگاه پراید در بزرگراه همت توقف کرده و راننده آن برای برداشتن وسیله‌ای از صندوق عقب به پشت خودرو می‌رود.

وی گفت: در این هنگام یک دستگاه پژو 405 که از ستاری وارد بزرگراه همت می‌شد به‌ علت عدم توجه کافی به جلو با خودروی پراید برخورد می‌کند که در این حادثه راننده پراید جان خود را از دست می‌دهد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: برابر ماده 180 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی لازم است افراد در هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که به هر علتی ناچار به توقف می‌شوند باید با رعایت ایمنی کامل و در نظر داشتن جوانب احتیاط در حاشیه راه توقف کنند؛ همچنین لازم است تا در فاصله 70 متری وسیله نقلیه علائم ایمنی قرار دهند.

سرهنگ رازقی ادامه داد: اگر این توقف در سر پیچ‌ها و جاهایی باشد که دید کم است، باید علائم ایمنی در فاصله 250 متری وسیله نقلیه قرار داده شود که متأسفانه عدم رعایت این موارد باعث فوت یکی از همشهریان ما شد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در سراسر کشور
وی درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران باتوجه به تعطیلات پیشرو گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین پایان سال تحصیلی و اتمام آزمون‌های مدارس پیش‌بینی می‌شود امروز و مخصوصاً فردا محورهای خروجی شهر تهران شدیداً متأثر از این موضوع باشند و بار ترافیکی سنگینی را در این محورها شاهد باشیم.

رازقی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بزرگراه‌های نواب، امام علی(ع)، آزادگان، لشگری و خیابان آزادی برای امروز و فردا در مسیر خروجی بار ترافیکی سنگین داشته باشند، لذا توصیه می‌شود شهروندانی که قصد مسافرت دارند، برنامه‌ریزی کرده و زمان سفر خود را مدیریت کنند تا قبل از ترافیک سنگین عصر از این محورها عبور کرده باشند.

منبع: فارس
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *