پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مرگ خاموش سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ پزشک در آمریکا

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 617083
طبق بررسی ارائه شده در نشست سالانه انجمن روانپزشکی آمریکا، سالانه بین 300 تا 400 پزشک در آمریکا خودکشی می‌کنند.
مرگ خاموش سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ پزشک در آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، طبق بررسی ارائه شده در نشست سالانه انجمن روانپزشکی آمریکا، میزان خودکشی پزشکان با هر تخصص و تحصیلاتی دو برابر بیشتر از جمعیت عمومی است. براساس داده‌های موجود، سالانه بین 300 تا 400 پزشک در آمریکا خودکشی می‌کنند؛ میزان خودکشی در پزشکان ایالات متحده بیش از هر شغل دیگری است. 

پژوهش‌ها نشان داده است، ایزشکان مبتلا به مشکلات سوء مصرف مواد مخدر، اختلالات خلقی یا افسردگی بوده‌اند و قبل خودکشی هیچ اقدامی برای درمان نکرده‌اند. تحقیقات جدید نشان داده است، میزان خودکشی در بین گروه‌های پرستای و پزشکی به شکل عجیبی رو به افزایش است. 

دکتر «Deepika Tanwar» از برنامه روانپزشکی در مرکز بیمارستان هارلم در نیویورک و پژوهشگر این مطالعه می‌گوید: «بسیار شگفت آور است که میزان خودکشی در میان پزشکان از کسانی که در ارتش مشغول به کار هستند، بسیار بیشتر است».

در بین پزشکان مرد، میزان خودکشی 1.41 برابر بیشتر از جمعیت عمومی و در میان زنان پزشک، این میزان در مقایسه با جمعیت عمومی 2.27 برابر بیشتر است.

 یک بررسی از 2100 پزشک متخصص زنان نشان داد، نیمی از زنان در معرض معیارهای اختلال روانی هستند اما به دنبال درمان نیستند؛ ترس از لغو مجوز پزشکی موجب شده است تا آنها به دنبال درمان نباشند. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *