پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بلیت پرواز تهران-کیش ۷۰۰ هزار تومان شد

جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 616986
در آستانه تعطیلات چند روزه کشور نرخ بلیت پروازهای داخلی در حال افزایش است، پرواز تهران-کیش با رشد بیش از ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۷۰۰ هزار تومان آنهم به صورت سیستمی توسط ایرلاین ملی فروخته می‌شود.​
بلیت پرواز تهران-کیش ۷۰۰ هزار تومان شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در حالی انتقادات به عدم نظارت کافی بر عملکرد ایرلاین‌های داخلی همچنان از سوی نمایندگان‌ مجلس ادامه دارد که در فاصله سه روز تا آغاز تعطیلات چند روزه روند صعودی افزایش قیمت بلیت پروازها سرعت گرفته است.

هفته گذشته نرخ پرواز مسیر تهران-کیش هواپیمایی ماهان برای چهارشنبه 585 هزار تومان بود که در حال حاضر برای روز 13 خردادماه (یکشنبه آینده) به 700 هزار تومان افزایش یافته است. این پرواز مربوط به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که بلیت آن به صورت سیستمی فروخته می‌شود.

نرخ بلیت پرواز  هواپیمایی کیش برای مسیر پروازی تهران-کیش 430 هزار تومان (14 خرداد) است. پرواز کیش-تهران نیز برای 17 خردادماه امسال (پنجسنبه هفته آینده) 560 هزار تومان و برای یک روز بعد (18 خرداد) 520 هزار تومان اتس. ایرلاینی که این پرواز را انجام می‌دهد ماهان است.

نرخ بلیت پرواز تهران ــ مشهد به‌عنوان یکی از مقاصد پروازی پُرتقاضا برای روز یکشنبه آینده (13 خرداد) 560 هزار تومان و مربوط به ایرلان‌ایر است. این ایرلاین بلیت پرواز این مسیر را به صورت سیستمی عرضه می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *