سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

گزینه اول کهکشانی‌ها برای جانشینی زیزو

جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 616979
سرمربی تیم فوتبال تانهام انگلیس گزینه اول پرز برای جانشینی زیدان است.
گزینه اول کهکشانی‌ها برای جانشینی زیزو
به گزارش جهان نيوز، اکثر رسانه های معتبر بریتانیا گزارش می دهند که مائوریسیو پوچتینو سرمربی صاحب سبک و بادانش تاتنهام، گزینه اول رئال مادرید برای جانشینی زیدان است.

زیدان بعد از دو فصل و نیم حضور در رئال مادرید، به طور ناگهانی پنج روز بعد از فتح سومینلیگ قهرمانان، از سمتش در رئال مادرید استعفا داد و حالا پرز، سرمربی ۴۶ ساله آرژانتینی تاتنهام را گزینه اول خود قرار داده است. این در شرایطی است که همین شش روز قبل بود که پوچتینو قرارداد پنج ساله جدیدی با اسپرز به امضا رساند.

تاتنهام اصرار دارد که هیچ بند فسخ قراردادی وجود ندارد و توافقی هم بین لوی و پوچتینو برای جدایی احتمالی این مربی و حضورش در لالیگا، وجود ندارد، ولی رئال مادرید بر این باور است که بند فسخ قراردادی وجود دارد و آن ها می توانند سرمربی آرژانتینی را متقاعد به حضور در مادرید کنند.

پوچتینو در قرارداد جدیدش با تاتنهام سالیانه ۸ میلیون پوند دریافت می کند که او را بدل به چهارمین مربی پردرآمد لیگ برتر کرده، و در عین حال سران اسپرز قول بودجه ای مناسب را برای نقل و انتقالات داده اند، همین دو موضوع کار رئال مادرید را برای استخدام پوچتینو سخت کرده است.

منبع: وب سایت برنامه نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *