شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دلخوری سرخپوشان از جدایی یک پرسپولیسی

جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 616976
مسئولان باشگاه پرسپولیس یک نفر را مقصر جدایی بازیکنان تیم‌شان می‌دانند.
دلخوری سرخپوشان از جدایی یک پرسپولیسی
به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس در شرایطی به سر می‌برد که مسئولانش از یک سو باید به فکر بدهی‌های انباشته شده این باشگاه و از طرف دیگر باید به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان آزاد تیم‌شان و همچنین مذاکره با نفرات مدنظر برانکو برای فصل آینده (در واقع نیم فصل آینده) باشند. در این میان برخی بازیکنان پرسپولیس هم که قراردادشان به اتمام رسیده برای ماندن در این تیم شرط و شروط‌ می‌گذارند و در نهایت هم جواب روشنی به باشگاه نمی‌دهند.

صادق محرمی و فرشاد احمدزاده نفراتی بودند که حاضر به تمدید قرارداد با پرسپولیس با وجودمحرومیت این باشگاه از جذب بازیکن نشدند. نکته قابل توجه اینکه احمدزاده تیم یازدهم لهستان را به پرسپولیس ترجیح داد و این موضوع واکنش منفی هواداران پرسپولیس را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است. مسئولان باشگاه پرسپولیس در این موضوع یک مدیر برنامه را مقصر اصلی جدایی هر دو بازیکن می‌دانند. بازیکنان نام برده با یک مدیر برنامه کار می‌کنند.

اخیرا نیز خبری در محافل ورزشی پیچید که دادگاه ‌CAS رای به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس داده و مسئولان این باشگاه که در حال مذاکره با چند بازیکن بودند با عقب نشینی این نفرات مواجه می‌شوند. پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند پخش این شایعه هم به نوعی از سوی برخی برنامه ‌ریزی شده باشد تا بلکه ضربه‌ای به این تیم بزنند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *