پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

قاچاق ۱۰۶ کیلوگرم تریاک در بار هندوانه

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 616688
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۰۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در زیر بار هندوانه در عملیات مشترک پلیس کشف شد.
قاچاق ۱۰۶ کیلوگرم تریاک  در بار هندوانه
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، کیومرث عزیزی با اشاره به ضرورت مقابله با اعتیاد و اجتماعی‌کردن این پدیده شوم خانمان‌سوز اظهار داشت: زیرساخت‌های مبارزه با موادمخدر شامل افزایش مهارت‌های زندگی، ایجاد نشاط و شادابی، گسترش امکانات تفریحی است که به ‌عنوان زیربنای روش‌های زندگی در هر جامعه‌ای می‌توانند برای ارتقای پیشگیری و مقابله در مورد آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به مصرف موادمخدر صنعتی و شیمیایی مفید و مؤثر باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین قشر در معرض آسیب مصرف موادمخدر، نوجوانان و جوانان هستند، حوزه فرهنگ باید برای مقابله با اعتیاد بیشتر فعال شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: به عبارت دیگر از لحاظ فرهنگی آموزش از خانواده تا مدرسه، از مدرسه تا دانشگاه و از دانشگاه تا جامعه و انتقال آموزه‌های ضروری برای افزایش مهارت‌های زندگی برای اجتماعی‌شدن مبارزه با موادمخدر ضروری است.

عزیزی ادامه داد: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی و یکی از استان‌های کشور، یک توزیع‌کننده گسترده مواد مخدر شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس این فرد در یکی از محورهای مواصلاتی کشور شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در خودروی فرد دستگیرشده مقدار 106 کیلوگرم تریاک به شکل ماهرانه‌ای در بین بار هندوانه جاسازی شده بود که کشف شد.
https://jahannews.com/vdcc4eqe42bqse8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4eqe42bqse8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *