پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

احتمالاانتخاب رئیس مجلس به دور دوم کشیده شود

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 616330
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: نظر به اینکه سه گزینه از سوی هر فراکسیون برای ریاست مطرح است اگر روند به همین ترتیب پیش رود پیش بینی می شود انتخاب رئیس مجلس به دور دوم کشیده شود.
احتمالاانتخاب رئیس مجلس به دور دوم کشیده شود
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام احد آزادی خواه عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به تحرکات این فراکسیون در خصوص انتخابات هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: اکنون در حال رایزنی هستیم به ویژه اینکه فراکسیون مستقلان ولایی اراده جدی دارد تا یک تعامل و ائتلاف میان فراکسیون ها صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته با فراکسیون مستقلان ولایی به یک ائتلاف رسیدیم اما متاسفانه این فراکسیون به وعده خود در حوزه نواب رئیس عمل نکرد، فراکسیون نمایندگان ولایی امسال نظر دیگری در خصوص انتخابات هیئت رئیسه دارد.

آزادی خواه تصریح کرد: نظر به اینکه سه گزینه از سوی هر فراکسیون برای ریاست مطرح است اگر روند به همین ترتیب پیش رود پیش بینی می شود انتخاب رئیس مجلس به دور دوم کشیده شود.

وی در پایان با بیان اینکه قصد نداریم رای ها شکسته شود و تنها به وظیفه خودمان عمل می کنیم، خاطر نشان کرد: بالاخره فراکسیون باید نقش آفرینی کند و قانون نیز به فراکسیون این حق را داده است، تشخیص فراکسیون هم فعلا این است که مانند فراکسیون امید لیست مستقل ارایه دهد.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *