شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تکذیب پذیرش درخواست اعاده دادرسی محمد ثلاث

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 616288
معاون دیوان عالی کشور خبر پذیرش درخواست اعاده دادرسی محمد ثلاث متهم به قتل عمد سه مامور نیروی انتظامی را تکذیب کرد.
تکذیب پذیرش درخواست اعاده دادرسی محمد ثلاث
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، غلامرضا انصاری در پاسخ به این سوال که وکیل مدافع محمد ثلاث از پذیرش درخواست اعاده دادرسی موکلش و ارجاع پرونده به شعبه 35 خبر داده گفت: این خبر صحت ندارد.

معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور توضیح داد: پرونده مزبور به شعبه 35 ارجاع شده و در دست بررسی شعبه است اما هنوز شعبه تصمیمی مبنی بر رد یا پذیرش درخواست اعاده دادرسی نگرفته است.

محمدرضا ثلاث راننده اتوبوسی بود که در شب حادثه خیابان پاسداران در گلستان هفتم، سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به‌شهادت رساند.

راننده اتوبوس در همان شب توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد که نهایتاً با صدور کیفرخواست به‌اتهام قتل عمد سه مأمور نیروی انتظامی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.متهم این پرونده در سه جلسه محاکمه شد که آخرین جلسه، 27 اسفند 96 بود.

متهم در دفاعیات خود در دادگاه مدعی شده که عمداً مأموران نیروی انتظامی را زیر نگرفته است.شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران که از این پرونده به‌عنوان یکی از کاملترین پرونده‌های قضایی یاد کرده، دوشنبه 28 اسفند جاری حکم متهم این پرونده را صادر و وی را به قصاص محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *