جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نتایج اصلی طرح ترافیک مهر ماه مشخص می‌شود

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 616286
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز نمی‌توان نتایج طرح ترافیک جدید را اعلام کرد، گفت: نتایج اصلی این طرح مهر ماه مشخص می‌شود.
نتایج اصلی طرح ترافیک مهر ماه مشخص می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان شصت و هفتمین جلسه شوای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای جلسه از بانوان فوتسال کشورمان که قهرمان آسیا شدند توسط اعضای شورای شهر، تجلیل شد.

هاشمی افزود: در ادامه جلسه محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گزارشی از اجرای طرح ترافیک جدید در سه هفته گذشته ارائه کرد و اعضا سوالات، نظرات و انتقادات خود را در این باره مطرح کردند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان نمی‌توان در خصوص طرح ترافیک و موفقیت‌های آن اظهار نظر کرد، بلکه نتایج نهایی طرح در مهر ماه مشخص می‌شود ولی امیدواریم با توجه به این طرح، رضایت‌ شهروندان در پی داشته باشد.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت افزایش مشکلات طرح ترافیک جدید این طرح اصلاح خواهد شد یا خیر گفت: ما اصلاح‌طلب هستیم و می‌توانیم این طرح را اصلاح کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *