پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پلیس چند دقیقه‌ای در صحنه جرم حاضر می‌شود؟

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 616081
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ معتقد است زمان حضور ماموران پس از گزارش جرم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تابع عواملی است که با تغییر هریک از آن‌ها زمان رسیدن پلیس به صحنه جرم تغییر می‌کند؛ اما در تهران چقدر زمان لازم است تا پلیس در صحنه جرم حاضر شود.
پلیس چند دقیقه‌ای در صحنه جرم حاضر می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ کیوان ظهیری در پاسخ به سوالی در خصوص زمان حضور ماموران پلیس در صحنه جرم پس از اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اظهار کرد: زمان حضور ماموران پلیس در صحنه جرم به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد و بر اساس این فاکتورها، زمان حضور همکارانمان در صحنه می‌تواند تغییر کند.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر و موقعیت استقرار گشتی‌های پلیس در هر منطقه از جمله عواملی است که در زمان رسیدن ماموران به صحنه جرم موثر است.

وی افزود: در حال حاضر در ساعات اوج ترافیک، زمان رسیدن ماموران پلیس به صحنه گزارش شده حدود 8 تا 9 دقیقه است ولی در مابقی ساعات شبانه‌روز این زمان به کمتر از 7 دقیقه می‌رسد.

ظهیری با بیان اینکه زمان حضور ماموران پلیس در صحنه گزارش شده در جرائم اولویت‌دار کمتر از این میزان است خاطرنشان کرد: فرماندهی تهران بزرگ تاکید دارد که ماموران پلیس باید در کمتر از 7 دقیقه در صحنه جرم حاضر باشند و ما نیز این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *