سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کی روش: رؤیای صعود به مرحله حذفی را داریم

دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 615974
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که نفرات دعوت‌شده برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را پس از ساعت‌ها کار و تحلیل انتخاب کرده است.
کی روش: رؤیای صعود به مرحله حذفی را داریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کارلوس کی‌روش 65ساله که شاگردانش در جام جهانی 2018 روسیه به‌ترتیب با مراکش، اسپانیا و پرتغال بازی خواهند کرد، با اشاره به قرار گرفتن تیمش در این گروه دشوار گفت: این هم بخشی از فوتبال و بخشی از زندگی ما است. همه می‌دانند که این روی انگیزه و رؤیاهای ما تأثیر نخواهد گذاشت و ما رؤیای صعود به مرحله حذفی جام را داریم. با تعهد و تمرکز بالا و با تمام جزییاتی که می‌توان در این مدت کوتاه انجام داد، کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم که مطمئن شویم بازیکنان و تیم هر روز بهتر و بهتر شوند تا قادر باشیم با افتخار و وقار به رقابت بپردازیم و لذت و غرور را برای ملت ایران به‌ارمغان بیاوریم. هر اتفاقی هم که بیفتد این مسائل تغییری نخواهد کرد. امیدوارم فرصت بیشتری برای آماده‌سازی بهتر بازیکنان به‌خصوص بازیکنان شاغل در لیگ ایران داشته باشیم. بدون آماده‌سازی بازیکنان مهمی را از دست می‌دهیم. اکنون زمان پذیرش این موضوع است، باید رو به جلو حرکت کنیم و هر روز بهترین عملکرد را از بازیکنان و کادرفنی بگیریم و از کارمان لذت ببریم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد: تمامی بازیکنان کاملاً باانگیزه و هیجان‌زده برای بازی کردن هستند و اطمینان دارم اگر نگرشی را که همیشه با روحیه و انسجام تیمی داشته‌ایم حفظ کنیم اوضاع بسیار خوب خواهد بود.

کی‌روش با اشاره به قرار ندادن نام‌هایی همچون سیدجلال حسینی و کاوه رضایی در لیست 24نفره مدنظرش برای جام جهانی یادآور شد: هر مربی‌ای دوست دارد بازیکنان بیشتر و نفراتی را که به صعود تیم به جام جهانی کمک کرده‌اند در اختیار داشته باشد، اما متأسفانه ما تنها می‌توانیم 23 بازیکن در اختیار داشته باشیم و باید اطمینان حاصل کنیم که همیشه انتخاب‌های درست و منصفانه‌ای را انجام می‌دهیم چون گرفتن تصمیمات آسان در زندگی خیلی راحت است.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که از سرمربی انتظار می‌رود این است که تصمیمات درست و منصفانه‌ای بگیرد. باور کنید انتخاب این بازیکنان حاصل ساعت‌ها کار، تحلیل، ارزیابی و مشاهدات بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *