جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

تشکیل یک گروه تروریستی باحمایت آمریکا درسوریه

يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 615682
تعدادی از گروه‌های مسلح مستقر در درعا و قنیطره واقع در جنوب سوریه دیشب تشکیل ائتلاف جدید تحت عنوان «جیش الانقاذ»(ارتش نجات‌بخش) را برای مقابله با تهدیدات روسیه و سوریه اعلام کردند.
تشکیل یک گروه تروریستی باحمایت آمریکا درسوریه
به گزارش جهان نيوز، گروه‌های تروریستی مستقر در درعا و قنیطره واقع در جنوب سوریه دیشب(شنبه شب) اعلام کردند که ائتلاف نظامی جدیدی با نام «جیش الانقاذ»(ارتش نجات‌بخش) را برای مقابله با تهدیدات روسیه و سوریه تشکیل دادند.

 یکی از اعضای تشکیل دهنده ائتلاف «جیش الانقاذ»(ارتش نجات‌بخش) اعلام کرد که این اقدام برای اتحاد بین گروه های مسلح جهت مقابله با «تهدیدات» روسیه و دولت سوریه بویژه پس از حملات پیاپی نیروهای سوری در درعا صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری الدرر الشامیه، جیش الانقاذ با صدور بیانیه‌ای بر «پایبندی به روند سیاسی که منجر به انتقال سیاسی قدرت در سوریه منجر می‌شود و حفظ سلامت شهروندان و حمایت از حقوق آنها تاکید کرد.»

ائتلاف جدید از گروه‌های « فرقة أحرار نوى، فرقة جمیل أبو الزین، فرقة المغاویر الخاصة، ائتلاف أبناء الجولان» و همچنین چندین گروهک های مستقل تشکیل شده است.

اعلام تشکیل ائتلاف جدید گروه های تروریستی مستقر در درعا، دو روز پس از تهدید روسیه علیه این گروه‌ها درباره پایان توافق «کاهش تنش» اعلام شده در جنوب سوریه صورت گرفت.

سه کشور تضمین کننده(ایران-روسیه-ترکیه) در مذاکرات آستانه بر سر ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه از جمله ادلب، شمال شهر حمص، غوطه شرقی و مرزهای سوریه با اردن در استان درعا به مدت شش ماه توافق کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر روسیه و ترکیه وایران از سوریه خارج شوند و دیکتاتور اسد نابود شود ملت مظلوم سوریه نجات پیدا میکنند 7سال است روسیه وایران موجب کشتن مردم بی گناه مردم سوریه هستند تا یک دیکتاتور بماند در هیچ جایی از دین اسلام نگفتند اینان با این کارها دین اسلام را خشونت گر معرفی میکنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
چقدر دیدگاهت ساده لوحانه و عهد قجری است... به نظرت اگه اسد میرفت و سرنوشت سوریه به تروریست های داعشی و تکفیری سپرده میشد همه چی تموم میشد؟؟ به نظرت داعشی ها بعد از تصرف دولت و حکومت سوریه سراغ ما ایرانی ها نمی اومدن؟؟؟ کی شما و امثال شما میخواهید اینو درک کنید که حکومت اسد و سرزمین سوریه بهانه است، هدف اصلی و اولیه ما ایرانی ها بودیم و هستیم و خواهیم بود... کمی تامل بد نیست!!