پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

آبستراکسیون جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس!

يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب: 615669
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از آبستراکسیون جلسه این کمیسیون به دلیل تلاش جریانی برای تعجیل در تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT خبر داد.
آبستراکسیون جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی که خواست نامش فاش نشود، در خصوص جلسه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در کمیسیون امنیت ملی گفت: در جلسه امروز جریانی خاص در کمیسیون قصد تصویب این لایحه را داشتند.

وی ادامه داد: اما تعداد زیادی از اعضای کمیسیون معتقد بودند این لایحه نیاز به بررسی بیشتری در کمیسیون دارد لذا ابستراکسیون کردند و جلسه کمیسیون را ترک کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: به دلیل اینکه حدنصاب لازم برای رای گیری در کمیسیون وجود نداشت رای گیری برای این لایحه تا روز سه شنبه به تاخیر افتاد.

ابوالفضل حسن بیگی پیش از این اعلام کرده بود که لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در جلسه امروز کمیسیون تعیین تکلیف و رای گیری نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا که شرم اوره.برجام بیست دقیقه ای بس نبود حالا دارند زنجیر دیگه ای رو به پای این کشور میبندند.