پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۵۹

فاجعه فرهنگی در دانشگاه کردستان/ رنگین‌کمان همجنس‌گرایان

رنگین‌کمان همجنس‌گرایان در یکی از معابر اصلی دانشگاه شکل گرفت!
يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 615649
یک گروه دانشجویی در دانشگاه کردستان در روز‌های اخیر به بهانه جلوگیری از افسردگی در میان دانشجویان، اقدام به رنگ‌آمیزی پله‌های قسمتی از دانشگاه کرد که ...
فاجعه فرهنگی در دانشگاه کردستان/ رنگین‌کمان همجنس‌گرایان
 به گزارش جهان نيوز، اواخر هفته گذشته یک گروه دانشجویی در دانشگاه کردستان با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه فعالیتی را آغاز کرد. ماجرا از این قرار بود که این گروه به بهانه جلوگیری از افسردگی در میان دانشجویان، اقدام به رنگ آمیزی پله های قسمتی از دانشگاه کردند؛ به این ترتیب که رنگ آمیزی شامل رنگ های مختلف می شد؛ اما پس از رنگ آمیزی موضوعی جلب توجه کرد و آن هم این بود که طیف و ترتیب رنگی به کار رفته در رنگ آمیزی پله های دانشگاه دقیقا مطابق با پرچم هم جنس گرایان بود.

وی در ادامه افزود: موضوعی که نمی شد از آن به سادگی گذشت؛ حتی اگر بنا را بر اتفاقی و تصادفی بودن این اتفاق بگذاریم، باید بگوییم مسئولان دانشگاه نیز در این زمینه مقصر بوده اند؛ این تطابق با پرچم همجنسگرایان یک فاجعه فرهنگی است و فجیع تر آنکه این طیف رنگ 2 بار تکرار شده است.

وی در ادامه افزود: این ماجرا حاشیه های زیادی را نیز به همراه داشت؛ حتی در کانال ها و گروه هایی که چندان انقلابی نبودند، به این مسئله اعتراض شد و در خوشبینانه ترین حالت، اگر بنا را بر این بگذاریم که این اتفاق غیرعمدی رقم خورده است، باید بلافاصله این تطابق رنگی از بین می رفت؛ اما بعد از تذکر و رسانه ای شدن این ماجرا در کانال های مجازی باز هم لجاجت بر سر روند این کار ادامه داشت و این گروه دانشجویی نمی پذیرفتند که کارشان تناقض فرهنگی دارد.

این دانشجو در ادامه اضافه کرد: اما نکته قابل توجه این است که باز هم نوک پیکان این ماجرا به مسئولان دانشگاه بر می گردد؛ زیرا آنها این طرح را تایید و با اجرای آن موافقت کردند؛ در واقع در حالت خوشبینانه ناآگاهی و مدیریت غلط آنها سبب چنین حادثه ای شده است.
این فعال دانشجویی در ادامه افزود: در حال حاضر به دلیل فجیع بودن این ماجرا قسمتی از رنگ ها تغییر کرده تا از شدت این افتضاح کاسته شود.

وی در ادامه در جواب سوال خبرنگار دانشجو مبنی بر اینکه ممکن است این رنگ ها از ترکیب رنگ های رنگین کمان گرفته شده است، گفت: ممکن است این رنگ ها از رنگین کمان الگو اقتباس شده است؛ اما قبل از اینکه پرچم همجنسبازان در دانشگاه منقش شود و بالا برود باید بدانند که این رنگ ها نماد چیست و اگر دانشجویان آشنا نیستند مسئولین دانشگاه قبل از تایید و حمایت باید شناخت و اقدام مقتضی را داشته باشند.

این کار مانند این می ماند که  فردی دو مثلث معکوس ادغام کند و بگوید زیباست و غافل از اینکه نماد صهیونیزم جهانی است.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دین که نباشد همه چیز ممکن است.بی حجابی و بی غیرتی و اختلاط دختران با آقایان و ترویج همجنسگرایی و فروش استقلال کشور و غرب پرستی و...
هادی
Iran, Islamic Republic of
قشنگ متوهم هستیدا....
چهار تا دانشجو اومد رنگ کاری کردن تو یک دانشگاه کوچیک... باید بزرگش کنیم که دیده یشه!!!
تازه دقیقا همون پرچم نیست که...
بهروز
Iran, Islamic Republic of
واقعا که


همیشه افکار چار تا مریض گند می زنه به کار خوب


من که نمی دونستم همجنس گرایان پرچم دارن اونم این رنگ

بنظرم اینی که گفته چرا پرچم .... کشیدن می خواسته خودش همجنس گرایی را ترویج بده آدم ...
Iran, Islamic Republic of
آقا بهروز شما ندونى خيلى مهم نيس ولى اينا مثلاً دانشجو و مطلع هستن اگه اينا هم ندونن چى كار دارن ميكنن ديگه از عوام چه انتظارى ميره؟ اصلاً عنوان دانشجو رو براى چى رو خودشون گذاشتن؟
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
همچین میگی دانشجو
مثل این که کل علوم بشری را در سال اول یهو می ریزن تو مغز دانشجو
حدود بیست میلیون از جمعیت این کشور دانشجو بوده اند ولی از پرچم هم جنس گراها خبر ندارن
این قضیه را بی سر و صدا باید جمعش می کردن
نه اینکه بزرگش کنن که خودش باعث ترویج اون بشه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَقُولُوا رَاعِنَا وَقُولُوا انْظُرْنَا وَاسْمَعُوا ۗ وَلِلْكَافِرِينَ عَذَابٌ أَلِيمٌ
برخى از مسلمانان براى اينكه سخنان پيامبر را خوب درك كنند، درخواست مى‌كردند كه آن حضرت با تأنّى و رعايت حال آنان سخن بگويد. اين تقاضا را با كلمه‌ «راعِنا» مى‌گفتند. يعنى مراعاتمان كن. ولى چون اين تعبير در عرف يهود، نوعى دشنام تلقى مى‌شد، آيه نازل شد كه بجاى‌ «راعِنا» بگوييد: «انْظُرْنا» تا دشمن سوء استفاده نكند.
«راعنا» از ماده‌ى «رعى» به معنى مهلت دادن است. ولى يهود كلمه‌ى «راعنا» را از ماده‌ى «الرعونة» كه به معنى كودنى و حماقت است، مى‌گرفتند.
اين دستورالعمل قرآنه كه به عنوان نمونه به كار ميبره بنابراين بايد در همه امور زندگى به كار بره بشه
خب حالا همه ما ميدونيم اينها رنگهاى رنگين كمانه ولى چه كسانى و به چه نيتى از اون استفاده ميكنن؟ تبديل به نماد چه كسانى شده؟ آيا شما با ديدن اين طيف رنگ اول از همه ذهنتون به طرف رنگين كمان ميره؟ يا اول به ياد همجنسگراها مي افتيد؟ اگر ياد دسته دوم مي افتيد بايد طبق دستور قرآن از اون اجتناب كنيد والسلام
پاسخ به دوست 18:04
Iran, Islamic Republic of
سلام
اول: از هر هزار نفر شايد يك نفر با ديدن رنگين كمان ياد همجنسبازي بيفتد! پس با همان معيار شما، رنگ آميزي انجام شده بلااشكال است.
دوم: قرآن گفت نگوييد "راعنا" و به جاي آن بگوييد"انظرنا" (كه همان معني را ميدهد اما راه سوء استفاده يهود را سلب مي كند)، اما قرآن ديگر نگفت ما كساني كه گفته اند "راعنا" را شديداً محكوم مي كنيم! نگفت اونايي كه گفتن "راعنا" يك "فاجعه فرهنگي" ايجاد كرده اند. هيچ كدوم اينا رو نگفت، بلكه قرآن گفت براي كسانيكه كلمه "راعنا" را جور ديگري معنا كرده اند عذابي دردناك خواهد بود. تفاوت ماجرا اينجاست عزيز.
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به دوست ١٨:٠٧
عليك سلام و رحمة الله
وقتى آيه نازل شد معلوم شد كه مؤمنين اطلاع نداشتن و عمدى در كار نبوده و به محض اينكه متوجه قضيه شدن حرف قرآن رو گوش كردن اما طبق گزارش جهان نيوز متأسفانه با وجود تذكر به رئيس دانشگاه و دانشجوها باز هم اونا لجاجت ميكنن و پاى كارى كه كردن ايستادن؟! اتفاقاً تفاوت ماجرا در اينجاست عزيز
Iran, Islamic Republic of
علتش اینه ادعا میکنیم از همه چی سر در میاریم هر کاری باید داد متخصص آن...
گمنام
Iran, Islamic Republic of
...
من یک ولایی هستم .
Iran, Islamic Republic of
با این حساب باید از رنگ سبز و بنفش هم حذر کرد . این چه حرفیه که می زنی ؟
بیژن
رنگ... ّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّبوی فتنه میدهد!پس باید به عنوان نماد ازش پرهیز کرد!
Roushan
Iran, Islamic Republic of
سلام
برادر نسخه همه را پیچیدید. خدا خیرتان دهد. امشب تمسکی به قرآن کریم بزن. ببین درباره کسانی که بدون علم حرف می زنند چیست.
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
جهان
بیخود با ترویج این مطالب حاشیه سازی می کنی
مشکلات اصلی مملکت کم است ؟
مشکل جدید هم مطرح می کنی
بعضی مسائل اگر منکر هم باشد نباید ترویج شود و همه در جریان قرار گیرند
باید بدون ترویج آن مشکل را رفع کرد
Iran, Islamic Republic of
باید در دانشگاهی که این اتفاقات در آن میافتد گل گرفت. دانشجوهایش را هم برای ارشاد اسلامی بفرستند این طرف و آن طرف.
دانشگاه نیست که ! آزادگاه فساد است. دانشگاهی آن هم در کردستان. شک نکنید داستانی در پشت قضیه هست که ایجاد حرکت هایی آشوبگرانه کند.
امان از ذهنهاي بيمار
Iran, Islamic Republic of
اگر هم آشوبي پشت قضيه باشد با اين برخوردهاي مضحك اتفاق خواهد افتاد نه با رنگ آميزي پلكان! بجاي شعار دادن يك بار ديگر به تصوير نگاه كنيد. از دوران دبستان مي دانستيم كه رنگين كمان يعني بنفش، نيلي، آبي، سيز، زرد، نارنجي و قرمز. خب شما وقتي از پله ها بالا مي رويد دقيقاً همين رنگها رو مي بينيد (دو بار) رنگين كمان يك نقاشي زيباي طبيعي به دست يگانه تصويرگر جهان است. تركيبي از رنگهاي شاد و فرحبخش است. اي خداااااا
Iran, Islamic Republic of
امان از رائفی پور ک اینطوری بیمارمون کرده
Iran, Islamic Republic of
.......
Roushan
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدا لعنت کند کسی که بدون علم قضاوت میکند. مردم یک استان را زیر سئوال میبرد. به فرموده مقام معظم رهبری کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش و استان فرهنگی است.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
چطوره این دانشجوها رو بدیم دار بزنن برای عبرت سایرین مختلصین و دزدها . ....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ای بابا از فردا رنگین کمان هم ممنوع می شود . دیدن رنگین کمان جرم است . یک خبر خوب یک خبر مثبت یک خبر امیدوار کننده در سایت شما نیست .
رنگین کمان جرمه چون پرچم فلانه
تلگرام جرمه چون تروریست ها از ان استفاده کردند .
هادی
Iran, Islamic Republic of
تو واقعا میای تو این سایت برای خوندن اخبار!!!!
Iran, Islamic Republic of
مدیریت اصلاحطلبی
Iran, Islamic Republic of
وای چه فاجعه ای!!!! باید از این به بعد رنگین کمان هم از طبیعت و نقاشی های مربوط به طبیعت حذف و سانسور بشه چون نماد یه چیزیه ! چه استدلال سطحی و مسخره ای
Iran, Islamic Republic of
تو اهل كجايي؟
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کجایی؟
Iran, Islamic Republic of
همین تهران!
تو اهل کجایی؟
United States
البته که چیز مهمی نیست. خیلی راحت میشد جای دو تا رنگ رو عوض بکنن. اما اگه گروه دانشجوی عامدانه این کارو کردن باید پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
یاد پایتخت افتادم که گیرداده بودند به اسم ساراونیکا برای رستوران. اقا یک مشت رنگ روی یک پله بریزید مشکل حل میشه. توهم تا کی!!!!
United Arab Emirates
واقعا اگر جای دوتارنگ اشتباهه ومامتوهمیم خوب زود عوض کنند...فقط یه اشتباه لپی بوده!!
منتقد
Iran, Islamic Republic of
به فرض که همجنس گرایان از رنگین کمان استفاده کنند. آیا ما باید استفاده از طیف رنگی رنگین کمان را محدود کنیم؟
فردا ممکنه یه گروه شیطان پرستی شکل مثلت را برای نماد انتخاب کند، آیا اونوقت شما تیتر خواهید زد «فاجعه فرهنگی در کتاب ریاضیات دبستان»؟
رنگ کردن پله ها به شکل رنگین کمان در تمام شهرهای دنیا اتفاق می افتد و موضوع عجیبی نیست. طیف رنگی انتخاب شده توسط همجنسگرایان جزو زیباترین ترکیب های رنگی است. چون آنها از این ترکیب رنگی استفاده کرده اند، پس ما هیچ وقت نباید از این ترکیب رنگ استفاده کنیم؟
فردا اگر پرچم خودشان را به رنگ سفید تغییر دادند چه تیتری خواهید زد؟ خواهید گفت تمام دیوارهای شهر به رنگ پرچم همجنس گرایان در آمده؟!!!!
جهان نیوز بعضی وقت ها خیلی تند میری
Iran, Islamic Republic of
درست مثل مسابقه ندادن با اسرائیل،عملا دارن خودشون رو از صحنه ی جهان کنار میزنند
Iran, Islamic Republic of
من با نظر جناب منتقد موافقم ولی چه ربطی به اسرائیل داره؟
با شما مخالفم!
Iran, Islamic Republic of
جناب!
به اسم دلسوز، مردم را فریب ندهید‌.
اولا مسابقه دادن با رژیم مفلوک و حرامزاده صهیونیستی، حضور در جهان محسوب نمیشود. پذیرفتن این رژیم به عنوان آدم حساب نمیشود.
ثانیا، جهان اگر گمراه باشد، ما نمیخواهیم درون گروه گمراه باشیم و درون آن حساب شویم.
ثالثا هدف اصلی انسان آگاه، رساندن پیام به دیگران است نه حضور داشتن! ما با عدم به رسمیت شناختن رژیم حرام زاده صهیونیستی، پیامی که باید را میرسانیم.
لازم نیست مبارزه با رژیم صهیونیستی را این زبان های پر نفاق به مسلمانان یاد دهند.
Iran, Islamic Republic of
ساده نباشيد دشمن ميداند كه چه كار ميكند. ببينيد چه كسي اين طرح را داده است. كليد كار انجاست. ...
Russian Federation
این رنگها بر اساس طیف نور هست که تویه فیزیک دبیرستان خونده بودیم، ترتیب کاملا منطبق بر همونی که تویه فیزیک بود. حتی نرم افزاری مهندسی هم کار کنید مثل انسیس، از این سبک رنگ بندی برای نمایش تنش و جاهای دیگه استفاده میکنن. اگر شهرداری استفاده کرده بود شاید مشکوک بود ولی اینجا دانشگاه هست.
Iran, Islamic Republic of
جناب طیف نور! بحث، بررسی ترتیب رنگ هاست، نه خود رنگ.
Iran, Islamic Republic of
متوهم ! بیمار مغزی ! فسیل زنده ! این رنگ‌ها به ترتیب بنفش و نیلی و آبی و سبز و زرد و نارنجی و قرمزه که تفکیک طیف نور سفید هستش ! خاک بر سر من که کارشناس من اینه ! من باعث وجود شما در راس کارشناسی هستم پس من ایرانی مقصرم !
United Arab Emirates
ببین ازنیمه پرلیوان که ببینیم همون بنفش ابی سبز و...اما ازبالابه پایین توهم می بینیم بستگی داره موضوعو ازکدام طرف ببینی...حالاخداراشکر من توهم گرفتم عوضش افسردگی اونهاخوب شد خخخخ...
Iran, Islamic Republic of
بس کنید آقا! معلوم نیت کی میخواد زیرآب کیو بزنه این موضوع رو بهونه کرده! بس کنید دیگه خدا هدایتتون کنه!
Roushan
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام
با این فرمایشها پس رنگین کمان خدا هم نباید دید و نباید نقاشی کرد.
برای کسانی متاسف هستم که بدون علم حرف می زنند و قضاوت میکنند.
متاسفانه وقتی ایمان نباشد براحتی در این ماه مبارک به همه تهمت می زنند.
جناب جهان نیوز خبر نگارتان را بفرستید تا مشخص شود اصلا طرح نهایی آن که در متن خبر زده اید نیست و ارسال کننده خبر برای رضای خدا با عجله ارسال کرده است.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که فیزیک وهنر خواندن می دانند طیف رنگین کمان خلق شده طبیعت وخداست .اینکه بگذاریم مثلا فلان گروه هم جنسباز از اون استفاده کنند پس ما تحریم کنیم عاقلانه نیست .....نصف بیشتر نقوش خاتم کاری وکاشی کاری وگچ بری ونقوش هندسی اسلامی ستاره شش پر دارد پس همه هنرهایمان را نیز جمع کنیم که چی شبیه ستاره داود است ؟؟؟؟!!!!رنگین کمان بعد از باران نماد رحمت الهی ست توپوستر های جنگ هم تو دهه 60 که بیشتر ش کار حوزه هنری هم بود نماد پیروزی ورحمت الهی ست !لطفا جمع کنید این توهمات را .....از دوتا کارشناس مورد تایید خودتون بپرسید !
Iran, Islamic Republic of
چرابیکاری دانشجورونمیگید چرا ازمخارج بالای درس خوندن نمیگید چرا ازبیسوادی خودمسولین دانشگاه چیزی نمیگید چرا ازدزدی اقازادههانمیگید چراازکم کاریه قوه قضاییه نمیگید چرا چراا؟؟؟
چسبیدید به دوتارنگ. دوتا ستاره که اینطوربشه نمادچیه!!
این چرت وپرتاروول کنیدتوروخدا.
اگه به ایناست همون کلمه وسط پرچم روهم میشه جوردیگه تفسیرکرد
Iran, Islamic Republic of
بابا جان خجالت بکشید نگذارید رنگین کمان را همجنسبازان مصادره کنند!
رنگین کمان / قوس قزح یکی از جلوه های زیبای طبیعت است.
Iran, Islamic Republic of
قوس قزح یا رنگین کمان یک رنگ اضافه داره با پرچم همجنسگراها که در پله های رنگ شده نشان داده تفاوت داره
Germany
خوبه تو توهم داريد پله هاي ترقي رو طي مي كنيد!
Iran, Islamic Republic of
بنده شب عید یک لباس برای دختر ۵ساله ام فاطمه زهرا خریدم. داخل منزل گفت برچسب پشت گردن لباس رو که باز کردم دیدم تکه مربعی رنگارنگ(دقیقا پرچم همجنسگرایان )پشت گردن در قسمت مارک لباس دوخته شده است که عکس گرفتم و الان هم نمیدانم چه جوری میشه برای سایتتون ارسال کرد. چون از موضوع شناخت داشتم به همان فروشگاه مراجعه کردم و این مارک را بر روی دو مدل لباس دیگه که مدل و تیپش فرق داشت هم دیدم.و فهمیدم مخصوص لباس من نبوده. در چند جا و مدیر هم مطرح کردم ولی برخورد خوبی ندیدم.

الان هم یک موضوع جدید: مدتی است از طرف وزارت بهداشت برخی افراد برای آشنایی مردم با ایدز در خیابانها هستند ولی بجای آگاهی دادن، بیشتر حالت قبح زدایی است و داد میزنند که داداش ایدز داری بیا دورهم باشیم خجالت که نداره و....
بررسی کردم دیدم در تمام شهرها تیم ها در حال شکل گیری است.
اندکی صبر...
Iran, Islamic Republic of
برادر من شاید شما نخهای پشت مارک رو اشتباه گرفتی.یعنی زمانیکه ماشین دوخت حروف مارک رو میدوزه از پشت همون رنگها بصورت خطی در میاد.
در ضمن تا آموزش نباشه وضعیت مملکت به قهقرا میره. چرا از آموزش و آگاهی گریزان هستید؟ همینکار ها رو کردید که روز به روز آمار ایدز بالا رفته.
با قایم کردن همه چیز زیر فرش فقط شدت گند و خرابی رو بیشتر میکنیم.
التماس تفکر
محمد
Iran, Islamic Republic of
به خدا پناه مبریم از دست عده ای منحرف که از هر چیزی یک برداشت جنسی میکنند.
خود شما بیشتر از هر کس در این موضوع تبلیغ پرچم همجنسگرایی را میکنید.
بیژن
هر روز از این باغ(دولت روحانی )بوی بری می رسد
تازه تر از تازه تـــــــــــــــــــــــــــــــــــری می رسد!خدا ازتون نگذرد!
سيد جواد
Iran, Islamic Republic of
فقط بايد صد ها هزار بار به درگاه خدا سجده كرد كه اين مملكت دست رييس جمهور هم فكر شما متوهمين نيفتاد. گرنه تا الان تمام ديوارهاي شهر رو رنگ سياه زده بودين. توهم توطئه توهم دشمن توهم جاسوس توهم همجنسبازي!
مهدی
گاهی وقت ها رنگها صحبت بی کلامند ، آقایان به ظاهر روشنفکر...دقت کنین...آهسته آهسته واستون عادی سازی میکنن،یه بار رنگه ،یه بار یه چیز دیگه....به هوش باشید
Iran, Islamic Republic of
تو بيداري بسه زرنگ :))
تاج
Turkey
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این دیگر یعنی سر در دانشگاه را پایین بیاورید.
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام
نماد همجنس گرایان ۶ رنگ دارد و رنگ بنفش در آن نیست
رنگین کمان یکی از جلوه های زیبای طبیعت است.
اگر قرار باشد هر گروه منحرف و نافهمی یکی از زیباییهای دنیا را به نفع خود مصادره کند
و ما هم بخاطر کار غلط او ، آن جلوه زیبا را کنار بگذاریم همیشه در حال عقب نشینی و تیره و تار کردن زندگی برای خود هستیم.

نه به انحصارطلبی گروههای منحرف
نه به تحریف

با انحرافات مبارزه می کنیم...