پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۴۶
روحانی در دیدار جمعی از روحانیون:

روحانیت وارد جناح‌بندی‌ها شده و هزینه‌ زیادی پرداخته که اشتباه است/ امیدوار شدیم که در برجام بمانیم/ اروپایی‌ها می‌گویند ما برجام را انتخاب می‌کنیم/ شرایط امروز امریکا دائمی نیست!

يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 615425
کاش روحانیتی که در ابتدای انقلاب آستین بالا زده و بار مسئولیت اداره کشور را بر عهده گرفت و به حق و صحیح وارد متن سیاست شد، امروز وارد جناح‌بندی‌ها و گروه‌بندی سیاسی نشده بود.
روحانیت وارد جناح‌بندی‌ها شده و هزینه‌ زیادی پرداخته که اشتباه است/ امیدوار شدیم که در برجام بمانیم/ اروپایی‌ها می‌گویند ما برجام را انتخاب می‌کنیم/ شرایط امروز امریکا دائمی نیست!
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از علما و روحانیون با تشریح برنامه های دولت گفت: کاش روحانیتی که در ابتدای انقلاب آستین بالا زده و بار مسئولیت اداره کشور را بر عهده گرفت و به حق و صحیح وارد متن سیاست شد، امروز وارد جناح‌بندی‌ها و گروه‌بندی سیاسی نشده بود.

اهم محور های رئیس جمهور در دیدار با جمعی از علما و روحانیون را در ادامه خواهید خواند: 

*عزت و استقلال این کشور، مرهون هدایت‌ها، راهنمایی‌ها و رهبری امام بزرگوار و ایستادگی مردم پشت سر امام برای استقرار نظام اسلامی بود.

* از ابتدای انقلاب تا به امروز دو هدف و داعیه را دنبال می‌کردیم، یکی آنکه به دنیا اعلام کنیم، اسلام قدرت مدیریت جامعه را داشته و یک دین فردی نیست و برای همه امور جامعه برنامه داشته و می‌تواند کشور و جامعه را بهتر اداره کند و دوم اینکه بتوانیم دین خدا را بهتر و گسترده‌تر به مردم معرفی کنیم.

 *اگر امروز بتوانیم آثار تحقق این دو هدف را در جامعه ببینیم، معلوم است در اجرای انقلاب موفق بوده ایم و اگر غیر از اینها در جامعه حاکم باشد، نشان می دهد که تلاش، کوشش، فداکاری، انسجام و یکپارچگی ما به اندازه کافی نبوده و کم بوده است.

* البته شاید برخی معتقد باشند که می‌توانیم به دور خودمان دیوار کشیده و کشور را اداره کنیم که البته این چنین خواهد بود اگر به حداقل‌ها قانع باشیم، اما اداره جامعه به مفهوم دنیای امروز با این شیوه تقریباً غیرممکن است.

*به هر حال باید مشخص کنیم که می‌خواهیم نفت و فولاد خود را بفروشیم یا خیر و یا قصد آن را داریم که اضافه گندم خود را فروخته و اگر کمبود داشتیم، گندم وارد کنیم.

*زندگی در دنیای امروز بدون ارتباطات سخت، مشکل و غیرممکن است. از سوی دیگر در برابر خواست دنیا تسلیم بودن نیز صحیح نیست که هر چه آنها می‌گویند بخواهیم اجرا کنیم.

*ممکن است ساختار حکومت ما به گونه‌ای باشد که برای انجام بسیاری از کارها نیاز باشد با دیگران هماهنگی صورت گیرد، چرا که ما در گذشته در یک نظام دیکتاتوری زندگی می‌کردیم و پس از انقلاب در نگارش قانون اساسی به گونه‌ای آن را نوشتیم که موجب گره زدن هر نهاد به نهاد دیگر شد. در حالی که از یک بعد، این کار انجام امور را بسیار سخت و دشوار می‌کند.

*در طول 5 سال گذشته آنچه از لحاظ اقتصادی به مردم وعده دادیم این بوده که تا حدی فشار زندگی آنها کاسته شود. البته امروز فشار زندگی برای مردم وجود دارد و شرایط مطلوب ایجاد نشده است، اما با توجه به برخی از شاخص‌ها می‌توانیم ببینیم که تغییراتی مثبت نیز حاصل شده است.

*دولت چنانکه وعده کرده بود، کمک کرد تا فشار زندگی به اقشار ضعیف کمتر شود در همین زمینه اقدامات بسیار خوبی در زمینه آب‌رسانی، برق‌رسانی و اتصال روستاهای کشور به شبکه گاز، انجام شده و امروز علاوه بر همه شهرها، قریب‌به اتفاق روستاهای کشور نیز به اینترنت پرسرعت متصل شدند که به روستائیان امکان داده تا  بتوانند کالاها و خدمات‌شان را از این طریق به همه کشور و حتی جهان ارایه کنند.

*دولت علاوه بر اینکه در زمینه مهار تورم و بهبود رشد اقتصادی متناسب با وعده‌ای که به مردم داده بود، حرکت خوبی داشته است، در زمینه صیانت از سرمایه‌های ملی و انجام سرمایه‌گذاری‌های کلان نیز قدم‌های خوبی برداشته و به عنوان مثال امروز برداشت ما از میدان گازی مشترک با قطر که حتی گاهی کمتر از نیمی از میزان برداشت قطر بود از سطح برداشت این کشور، بالاتر رفته و در دیگر میادین نفتی و گازی مشترک نیز قدم‌های خوبی برای صیانت از سرمایه‌های ملی برداشته شده است.

*از صدا و سیما، منابر و همه کسانی که تریبون در اختیار دارند، انتظار است که در کنار نقد، واقعیت‌ها را نیز برای مردم به نمایش بگذارند و برای نقائصی که می‌بینند و بیان می‌کنند نیز راه‌حل ارایه دهند.

*رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در عرصه روابط خارجی تلاش ما این بوده که از حقوق و دستاوردهای ملت حراست کرده و از ظلمی که به ناحق می‌شد، بکاهیم، افزود: دولت در زمینه مسایل بین‌الملل، گام‌های مؤثر زیادی برداشته که یک نمونه آن، لغو 6 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ملت است که امروز و با وجود خروج آمریکا از برجام همچنان لغو و بلااثر هستند.

*دولت همچنین پرونده بسیار پیچیده PMD که برخی ها می‌گفتند تا دهها سال آینده نیز حل نخواهد شد را حل و فصل کرد و این پرونده بسته شد.

 *فرق غنی‌سازی امروز ما با گذشته در این است که قبلاً سازمان ملل مدعی بود که ایران بخاطر تخلفاتی که داشته حق قانونی غنی‌سازی ندارد، اما امروز غنی‌سازی ما با رأی همان سازمان ملل که آمریکا نیز به آن رأی داده کاملاً قانونی است. این تأمین حقوق ملت و تلاش برای رفع ظلمی بود که به ملت ایران می‌شد.

*دولت همچنین تلاش کرد ظلم بزرگتر تحریم را نیز دفع کند و در زمینه‌هایی نیز موفق بود، اما در برخی زمینه‌ها آمریکایی‌ها، همراهی نکردند و این عدم همراهی تا آنجا ادامه پیدا کرد که بالاخره به طور یکجانبه از برجام خارج شدند.

*با این وجود امروز در وضعیتی هستیم که رئیس جمهور فرانسه در سفر به روسیه و دیدار با رئیس جمهور این کشور در مصاحبه مشترک اعلام می‌کنند که ما حامی برجام هستیم. آمریکایی‌ها به اروپایی‌ها فشار می‌آورند که یا ما را انتخاب کنید یا ایران را. اما اروپایی‌ها می‌گویند که ما برجام را انتخاب می‌کنیم.

*نمی‌خواهم بگویم همه مسایل حل و فصل شده است، اما امروز اکثر کشورها، معتقدند و می‌گویند که راه ایران درست بوده و این آمریکاست که اشتباه کرده است و این یک موفقیت بزرگ است.

*امروز تلاش ما بر این اصل استوار است که اگر توانستیم حقوق‌مان را با ماندن در برجام احصاء کنیم ،در این معاهده بمانیم. مدت تعیین شده از زمان سپری شده، ما را امیدوار کرده که می‌‌توانیم به اهداف‌مان برسیم و اگر مشکلی پیش بیاید نیز با حضور و کمک مردم از آن عبور می کنیم.

*توجه داشته باشید که شرایطی که امروز در آمریکا وجود دارد نیز دائمی نیست و معلوم نیست که در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره و دیگر انتخابات پیش‌رو در کشور، چه اتفاقی بیفتد. در هر حال باید مسایل را با تدبیر پیگیری و حل و فصل کنیم.

*نکته مهم اینجاست که آیا لیاقت آن را خواهیم داشت که اسلام را به عنوان دینی که کارآمدی اداره جامعه را دارد، به جامعه معرفی کنیم. آیا آنجا که قرار بود، نسل جوان را به اسلام نزدیک کرده و اعتقادات مردم را محکم‌تر کنیم و توجه آنها را به اعمال و مناسک دینی بیشتر کنیم، موفق بوده‌ایم؟

 *امروز شرایط ما با گذشته متفاوت است؛ نسل جوان به خدا باور دارد، او را باور کنیم. هر چه از این بخش از جامعه فاصله بگیریم به ضرر نظام و کشور است.

*کاش روحانیتی که در ابتدای انقلاب آستین بالا زده و بار مسئولیت اداره کشور را بر عهده گرفت و به حق و صحیح وارد متن سیاست شد، امروز وارد جناح‌بندی‌ها و گروه‌بندی سیاسی نشده بود.

* اما واقعیت موضوع آن است که امروز روحانیت وارد جناح‌بندی‌ها شده و بابت این ورود نیز هزینه‌های زیادی پرداخته که این، اشتباه و بی نتیجه است.

* امروز ادبیات و شیوه تبلیغاتی در جهان مرسوم است که ما با آن فاصله داریم و گاهی می‌خواهیم باشیوه‌های 100 سال پیش نسل جوان‌مان را که به انواع ارتباطات و شیوه‌های امروز دنیا دسترسی دارد، ‌هدایت کنیم.

* اگر از هم فاصله بگیریم و به مسایل جناحی و قومی به طور افراطی دامن بزنیم دچار مشکل خواهیم شد اما اگر بتوانیم انسجام خود را بیش از پیش حفظ کرده و گسترش دهیم، همانند گذشته موفق خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این جملات رو دوباره بخوانید، بصیرت امام را نشان میدهد نسبت به غرب زدگان:
آنان که خواب آمریکا می بینند خدا بیدارشان کند.
خدا شاهد است ساواکی نزد من محترم تر است از آخوند فاسد.
بدون شرح
Iran, Islamic Republic of
❗️حسن روحانی؛ در ضمن خاطرات مذاکرات سال 82 - 84 :

«یکی دیگر از مشکلات ما این بود که برخی از مسئولین کشور باور نمی کردند که اروپا به تنهایی قادر به حل کامل مسئله نیست. ما می گفتیم توان اروپا هم در آژانس و هم در شورای امنیت محدود است و حتی برای تضمین امنیت خودش نیز محتاج آمریکا است.

🔸اروپایی ها حتی نتوانستند یک هواپیمای ایرباس را بدون هماهنگی با آمریکا به ما بفروشند.

🔹به عبارتی، اروپایی که قادر نیست هواپیمای ساخت خودش را به ما بفروشد، چگونه می تواند تضمین_امنیتی ارائه دهد؟ سیاست نظام هم بر اصل عدم مذاکره با امریکا بود»

📚 منبع کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای؛ نویسنده: حسن روحانی، ناشر: مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام
Germany
خوب؟؟ الان مشكل شكم و جيب خالي ما حل شد؟
Iran, Islamic Republic of
جناح بندی بد نیست
کثافت کاری سیاسی بده...
Iran, Islamic Republic of
بگی ""100 روزه درستش میکنم "" بعد که خرت از پل گذشت ،بگی که "" مشکل اقتصادی تا چهل سال دیگه هم هست ""من کی چینی حرفی رو زدم!
Iran, Islamic Republic of
امروز شرایط ما با گذشته متفاوت است؛ نسل جوان به خدا باور دارد، او را باور کنیم. هر چه از این بخش از جامعه فاصله بگیریم به ضرر نظام و کشور است..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جوانان ما در عرصه انقلاب وجنگ تحمیلی اگر خداباور نبودند ،خون خود را برای بارور کردن درخت تنومند اسلام در ایران نمیدادند
منتهی شما که اینقدر جوان باور هستید چرا کابینه کهنسال ومشاورین فرتوت چندبار بازنشسته شد تون رو همچنان بر عرصه زندگی این همه جوان تحصیل کرده ،مسلط کرده اید؟!
حرفتون با عملتون امکان نداره زاویه کمتر از بینهایت داشته باشه!
Iran, Islamic Republic of
منظورش اینه وارد جناح سیاسی مخالف من نشید


همه بیاید اینور
Iran, Islamic Republic of
اگه روحانیت اشتباه کرده پس بسم الله؛ از جناح کارگزاران ...و اصلاح طلبان ...برو بیرون!
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دیدی که امام خمینی (ره)نسبت به ورود روحانیت در عرصه های اجرایی حکومتی را داشتند بعد از انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است.امام عقیده داشتند که روحانیت نباید در عرصه های حکومتی ورود پیدا کنند چون اگر نتوانند از اجرای درست ومد نظر مردم بر بیایند نظر مردم نسبت به روحانیت تغییر میکند. روحانیت در میان مردم ایران دارای قرب منزلت بوده اند بطوریکه که د مقابل شاهان حکومتی قدرت خاصی داشتند متاسفانه امروزه روحانیت بواسطه ورود به عرصه های اجرایی،امور ذاتی خویش را فراموش کرده اند.وکمی از قرب ومنزلت انها در چشم مردم کاسته شده است.به قول پیری روحانیت در قدیم از طریق مساجد منتقد عملکرد دستگاه های اجرایی بودند ومردم شنوایی خاصی از آنها داشتند حالا که خود روحانیت امور را در دست گرفته اند چه کسی باید از آنها انتقاد کنند
Iran, Islamic Republic of
به عبارت بهتر ! این پلوی چرب سیاست رو بدین دست کسانی که خوردنش رو خوب بلدن...
Iran, Islamic Republic of
حجت السلام پناهیان:
◻️یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش معنویت، «توجه به مسائل سیاسی» است. بالاترین پاداش‌های معنوی در امور اجتماعی است؛ نه در امور فردی!

◼️هیچ‌کسی با نماز شب و مناجات و «دعا برای موضوعات فردی» آن‌چنان نمی‌تواند رشد معنوی کند که در مناجات و «دعا برای جامعۀ اسلامی و امور سیاسی» می‌تواند تقرب پیدا کند.

◻️تا وقتی ارتباط معنویت و سیاست را درک نکنیم، دچار انواع سکولاریزم خواهیم بود. سکولاریزم فقط این نیست که «دیانت» را از سیاست جدا بدانیم؛ همین‌که «معنویت» را از سیاست جدا بدانیم، قدمی به‌سوی سکولاریزم است.
Germany
دوست عزيز ايشون به سرعت تغيير عقيده دادند ... اينكه وزير اطلاعات حتما بايد روحاني باشه قانون نيست بلكه عرف و قانون نانوشته اي است كه از رو. اول تشكيل وزارت خونه در سال ٦٣ به دستور بنيانگذار انقلاب گذاشته شده است . نتيجه ايشون هيچ مخالفتي نداشتند
عمار
Iran, Islamic Republic of
خواهشا آقای رییس جمهور بجای سعی در جبهه گرفتن وتلاش برای پاسخگویی به سخنان گهر بار رهبر معظم انقلاب .
سعی کنید به فرامین ایشان عمل کنید تا دولتتان رستگار شود.
در5سال گذشتهدولت شما حرف گوش کن نبود هم وجهه خودش را خراب کرد وهم خسارات زیادی به کشور وارد شد .صنعت وتولید ایستاد .
لطفا بجای ایستادگی همراه شوید خیرش را خواهید دید.
Iran, Islamic Republic of
سیاست به گفته همه اساتید فن دنیایی کثیف است که شما با وارد کردن دین به آن نه تنها سیاست را تطهیر نکردید ، بلکه دین را تقبیح کردید !!!!!!!!!!!!!!!!!
اساتید فن سیاسیت را با دید سکولاری خویش تعریف کرده اند نه با دید پیامبران.
Iran, Islamic Republic of
دولت علاوه بر اینکه در زمینه مهار تورم و بهبود رشد اقتصادی متناسب با وعده‌ای که به مردم داده بود، حرکت خوبی داشته است، !!!!!!!!!!!!!!!قیمت طلا و ارز خودش همچی رو نشون میده لازم به گفتن نیست
Iran, Islamic Republic of
+جهش مسکن واجاره
Iran, Islamic Republic of
شرایط امروز آمریکا دائمی نیست!
یعنی تا 1000 سال دیگه هم میخوای به هر بهانه ای از برجامت طرفداری کنی :))
باشه بابا برجام زنده است
PMDرو هم که برجام کشته از بین برد نه زنده اش
مردم خودشون باید بفهمند با گروه شما چه برخوردی بکنند
من خیلی ناراحت بودم از این که خدایی نکرده شما دست از این رویه غلط بردارید؛
الحمدلله به راه خودتون دارید ادامه میدید
Iran, Islamic Republic of
از برجام چی گیر مردم امد ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
حق غنی سازی ایران مطابق معاهده NPT پذیرفته شده بود و نیازی به 30 ماه مذاکره نداشتیم مذاکرات برای لغو تحریمهای ظالمانه بود که متاسفانه محقق نشد و هیچکدام از قطعنامه های قبلی لغو نشده اند بلکه در قطعنامه 2231 جدید تجمیع شده اند و با شکایت هریک از اعضاء 5+1 در عرض 30 روز قابل بازگشت هستند.
Iran, Islamic Republic of
اگر به فرموده امام (ره) عمل می شد روحانیون نباید رئیس جمهور بشوند و این برای ملت ما بهتر است اگر بدانید.
Iran, Islamic Republic of
خواب دید خیر باشه.امام خامنه ای در زمان ،امام رئیس جمهور شدند وامام خیلی هم راضی بودند.
Iran, Islamic Republic of
فرق غنی‌سازی امروز ما با گذشته در این است که قبلاً سازمان ملل مدعی بود که ایران بخاطر تخلفاتی که داشته حق قانونی غنی‌سازی ندارد، اما امروز غنی‌سازی ما با رأی همان سازمان ملل که آمریکا نیز به آن رأی داده کاملاً قانونی است...............
البته غنی سازی که بیشتر از سیصد کیلوش رو نمیتونیم نگه داریم وسانتریفیوژهائی که خراب میشه رو نمیتونیم جایگزین کنیم وتحقیقات هم که کلا پر کشیده.(کسی بازی صالحی به اسم گرفتن رطوبت هوا! برای تامین اب را جدی نمیگیرد)
نتیجه اینکه شدیم ماکت ساز کاریکاتور هسته ای!
واقعا ....................
Iran, Islamic Republic of
13.28 قسمت اول حرف شما بابت فرق غنی سازی دیروز و امروز کاملا غلط است؛ چون وقتی کشورهای عضو آژانس بین المللی،با اطلاع آژرانس نسیبت به تحقیق و تولید مواد هسته ای برای کاربردهای علمی، صنعتی و صلح آمیز اقدام میکنند،اقدامات آنها هیچ نیازی به تائید سازمان ملل یا مرجعی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی جنابعالی که در ایام انتخابات بخاطر سیاسی کاری و جناج بندی و غیره خیلی از اصول حوزوی و دینی را زیر پا گذاشتید!!! رطب خورده کی کند منع رطب
Iran, Islamic Republic of
امروز در وضعیتی هستیم که رئیس جمهور فرانسه در سفر به روسیه و دیدار با رئیس جمهور این کشور در مصاحبه مشترک اعلام می‌کنند که ما حامی برجام هستیم. آمریکایی‌ها به اروپایی‌ها فشار می‌آورند که یا ما را انتخاب کنید یا ایران را. اما اروپایی‌ها می‌گویند که ما برجام را انتخاب می‌کنیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این جمله واقعا منو تو فکر فرو برده که این بشر چه اعتماد به نفسی داره!
Iran, Islamic Republic of
ما رو چی فرض کرده ایشون؟
Iran, Islamic Republic of
امنیتی ترین آدم کشور میگه من سرهنگ نیستم.
سیاسی ترین آخوند کشور ...میگه روحانیت سیاسی و جناهی نشه.
...
محرمانه ترین دولت تاریخ در قرارداد توتال و کرسنت و .. میگه ما محرمانه نداریم.
...م.
...
....
Iran, Islamic Republic of
توجه داشته باشید که شرایطی که امروز در آمریکا وجود دارد نیز دائمی نیست و معلوم نیست که در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره و دیگر انتخابات پیش‌رو در کشور، چه اتفاقی بیفتد. در هر حال باید مسایل را با تدبیر پیگیری و حل و فصل کنیم!!!
یعنی تا وقت گل نی مردم تعهدات یک طرفه و فلاکت اقتصادی حاصل از معجزه برجام تدبیر ما را تحمل کنید شاید رئیس آمریکا عوض شه!
Germany
ببين چه جمهوري خواه و چه دموكرات به خاطر دشمني بي پايه و اساس و خلاف مصالح ملي ما با دولت يهود و اورشليم همين آش و كاسه را ادامه مي دهند و فقط دموكرات ها براندازي را فعلا در دستور كار ندارند ... بعد هم خيالت راحت جمهوري خواهان فعلا بر خر مراد تو آمريكا سوارند
Iran, Islamic Republic of
ننه هیلاری دموکرات شما نبود که در فتنه 88 رسما از براندازی حرف زد!...
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
مگه از زمان پایه گذاری آمریکا و کشت و کشتار سرخپوستا و دوران کوکلوس کلنها ،تاحالا در رفتار آمریکائیا تغییری دیده شده؟؟؟!!!!!!
عجب تدبیری؛؛؛ عجبب امیدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
روحانی «امروز تلاش ما بر این اصل استوار است که اگر توانستیم حقوق‌ مان را با ماندن در برجام احصاء کنیم...»
!!!
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه اگه ورود روحانیت به سیاست و جناح و ... بد هستش پس تو این وسط چه ... می کنی؟!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
حالا هی کامنتای ما رو نشر ندین..از ما گفتن با این جماعت اصلاح طلب مدارا کردن به فنا دادن انقلابه
Iran, Islamic Republic of
جناب ریئس جمهور کی گفته دور کشور دیوار بکشیم؟
دنیا فقط این چهار کشور است؟؟؟
کدام نهاد به هم گره خورده؟؟ متاسفانه بعضی ها می خواستند گره بزنند که در یک مورد فرمانده رشید ارتش خوب جواب داد.
تغییر مثبت فقط در زندگی عده کمی هست. آیا با کاهش درآمد کنترل جزئی تورم درست است؟؟؟
دل خوش کنیم که سازمان ملل حق غنی سازی نمایشی را به ما داده است جز این راه راه دیگری داشت؟؟؟
مگه رهبر نفرمودند که به احتمالات دل خوش نکنید باز می فرمایید احتمال دارد گنگره آمریکا به نفع ما کار کند؟؟؟
باز هم میگیی دیوار تحریمها شکست . توتال و بریتیش پترولیوم و ... کجا رفتن؟؟؟؟
الان همین جلسه سخنرانی جنابعالی سیاسی و جناحی در جمع یک جناح نیست؟؟؟
تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست.
رضا
Iran, Islamic Republic of
یکی میخواد به روحانی بگه تو به عنوان روحانی چرا وارد جناح بندیهای سیاسی شدی و دلسوزان انقلاب و کشور را با بدترین الفظ متهم می کنی.
ممکن است ساختار حکومت ما به گونه‌ای باشد که برای انجام بسیاری از کارها نیاز باشد با دیگران هماهنگی صورت گیرد، چرا که ما در گذشته در یک نظام دیکتاتوری زندگی می‌کردیم و پس از انقلاب در نگارش قانون اساسی به گونه‌ای آن را نوشتیم که موجب گره زدن هر نهاد به نهاد دیگر شد. در حالی که از یک بعد، این کار انجام امور را بسیار سخت و دشوار می‌کند.
....
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی
خودت و هاشمی و کروبی و خاتمی بعنوان روحانی تا ته وارد سیاست و جناح بندی سیاسی بشید اشکال ندراه؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
«در طول 5 سال گذشته آنچه از لحاظ اقتصادی به مردم وعده دادیم این بوده که تا حدی فشار زندگی آنها کاسته شود. البته امروز فشار زندگی برای مردم وجود دارد و شرایط مطلوب ایجاد نشده است، اما با توجه به برخی از شاخص‌ها می‌توانیم ببینیم که تغییراتی مثبت نیز حاصل شده است.»داره گزارش میده!چه کرده ای داداش!؟
Iran, Islamic Republic of
«دولت چنانکه وعده کرده بود، کمک کرد تا فشار زندگی به اقشار ضعیف کمتر شود در همین زمینه اقدامات بسیار خوبی در زمینه آب‌رسانی، برق‌رسانی و اتصال روستاهای کشور به شبکه گاز، انجام شده و امروز علاوه بر همه شهرها، قریب‌به اتفاق روستاهای کشور نیز به اینترنت پرسرعت متصل شدند که به روستائیان امکان داده تا بتوانند کالاها و خدمات‌شان را از این طریق به همه کشور و حتی جهان ارایه کنند.»
اینترنت پر سرعت در روستاها، راهی برای کاهش فشار زندگی ومعیشتی مردم!
Iran, Islamic Republic of
«فرق غنی‌سازی امروز ما با گذشته در این است که قبلاً سازمان ملل مدعی بود که ایران بخاطر تخلفاتی که داشته حق قانونی غنی‌سازی ندارد، اما امروز غنی‌سازی ما با رأی همان سازمان ملل که آمریکا نیز به آن رأی داده کاملاً قانونی است. این تأمین حقوق ملت و تلاش برای رفع ظلمی بود که به ملت ایران می‌شد.»
قبلا صنعت هسته ای قابل ذکری داشتیم. ظلم به ملت ایران اینست که داشته اش را از اوبگیری و عزتش را زیر سؤال ببری!
Iran, Islamic Republic of
«نکته مهم اینجاست که آیا لیاقت آن را خواهیم داشت که اسلام را به عنوان دینی که کارآمدی اداره جامعه را دارد، به جامعه معرفی کنیم.»
شما که مسئول بهشت رفتن مردم نیستید!با دین مردم چکار دارید.
Iran, Islamic Republic of
«کاش روحانیتی که در ابتدای انقلاب آستین بالا زده و بار مسئولیت اداره کشور را بر عهده گرفت و به حق و صحیح وارد متن سیاست شد، امروز وارد جناح‌بندی‌ها و گروه‌بندی سیاسی نشده بود.»
اول یک جوالدوز به خودت بزن بعد....
احمد
Iran, Islamic Republic of
منظور رییس جمهور محترم اینه که چرا اکثر روحانیت اینور جوب نیستند والا قاعدتا اعتراضی نباید باشد!
Iran, Islamic Republic of
با احترام ایشون ...مارا کم بهره از شعور می دانند.
دیوار کشیدن دور مرزها!!
رذیلانه ترین کار این است که طرفت را اینقدر احمق نشان بدهی.
یاد دیوارکشی در پیاده رو افتادم.
...