جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

باشگاه تراکتورسازی به زنوزی واگذار شد

يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 615421
رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی از واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی خبر داد.
باشگاه تراکتورسازی به زنوزی واگذار شد
به گزارش جهان نيوز، فرایند واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی که از هفته پیش آغاز شده بود  سرانجام  به نتیجه رسید و الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی  و زنوزی  خریدار این تیم تبریزی که در چند بند با یکدیگر اختلاف داشتند به توافقات نهایی رسیدند تا این باشگاه تبریزی به زنوزی واگذار شود. 
 
جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسئولان تراکتورسازی طی تماسی اعلام کردند که با زنوزی به توافق نهایی دست یافتند و این باشگاه را به زنوزی واگذار کردند. 

او ادامه داد: مسئولان تراکتورسازی باید توافق نامه را فردا به هیات فوتبال آذربایجان شرقی بیاورند تا این باشگاه به طور رسمی به نام زنوزی ثبت شود. 

ششگلانی درباره وضعیت باشگاه گسترش فولاد که در اختیار زنوزی است، بیان کرد: بعید می دانم که زنوزی بخواهد  باشگاه را همزمان اداره کند و به احتمال زیاد باشگاه گسترش فولاد را به بخش دیگری واگذار می کند. 

او در پایان درباره اینکه قرار است باشگاه گسترش فولاد به یک تیم اردبیلی فروخته شود، خاطر نشان کرد: من در این باره حرفی نشنیدم و مسئولان گسترش فولاد باید درباره این انتقال توضیح بدهند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *