پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

ارتباطات عمیق منافقین با نزدیکان ترامپ

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 615352
شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز در یک گزارش مستند به بررسی ارتباطات مقام‌های دولت ترامپ با اعضای منافقین و نقش کشورهای عربی در تأمین هزینه‌های این گروهک تروریستی پرداخته است.
ارتباطات عمیق منافقین با نزدیکان ترامپ
به گزارش جهان نيوز، یک شبکه خبری آمریکایی در گزارشی که قرار است نسخه کامل آن تا ساعاتی دیگر منتشر شد به بررسی ارتباطات مقام‌های ارشد دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با اعضای فرقه تروریستی منافقین پرداخته است.

«ریچارد انگل»، تهیه‌کننده این گزارش برای شبکه خبری «ان‌بی‌سی» در توئیترش نوشته است: «گزارش ما نشان می‌دهد حلقه مقام‌های درونی رئیس‌جمهور ترامپ از جمله [رودی] جولیانی و [جان] بولتون ارتباطات عمیقی با گروهی دارند که زمانی به‌عنوان سازمان تروریستی شناخته می‌شد».

او همچنین نوشته جولیانی به ان‌بی‌سی‌نیوز گفته به‌خاطر نمی‌آورد چقدر پول از این گروه دریافت کرده است. انگل همچنین نوشته است: «کارشناسان می‌گویند این گروه، گروهی مبتنی بر کیش شخصیت است و به کسانی که برایشان مدیحه‌سرایی کند، پول می‌دهند».

«انگل» بخشی از این گزارش مستند را در قالب یک فیلم کوتاه منتشر کرده و برای اولین بار تصاویری از اردوگاه تروریست‌های منافقین در آلبانی را به‌نمایش گذاشته است.

شبکه ان‌بی‌سی هنگام نمایش تصاویر مربوط به این کمپ از نمای روبه‌رو می‌نویسد: «از نمای کناری، این اردوگاه کاملاً ساده به‌نظر می‌رسد. اما از نمای بالا، یک مجموعه بزرگ نظامی‌گونه است».

ان‌‌بی‌سی در پاسخ به این سؤال که «چه‌کسی این‌همه هزینه را تقبل کرده است؟» به‌نقل از یکی از افراد جداشده از این فرقه تروریستی می‌گوید: «پول آنها از کشورهای ثروتمند عربی که مخالف ایران هستند تأمین می‌شود».

«سعد‌الله صفی»، این عضو جداشده از گروهک منافقین می‌گوید: «این گروه فرقه‌ای خطرناک و خشن است که حتی به طرفداران خودش هم رحم نمی‌کند».

او می‌گوید: «شاهد شکنجه افراد بودم. شاهد کشته شدن افراد بودم و خودم شکنجه شدم. خودم مورد تحقیر و توهین قرار گرفتم».

این عضو جداشده از تروریست‌های منافقین، همچنین معتقد است که از این گروهک که از خدمت‌رسانی به اعضای خودش عاجز مانده، نمی‌توان انتظار داشت به ایران خدمت کند. او گفت: «کسی که از خودش بود، 30 سال در آن خدمت کرد ــ که ما باشیم ــ برایش چه‌کار کرد، بعد فردا به ایران هم می‌رسیم».

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اطلاع فوری مریم قجر به درک واصل شد