شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

حسن شمشادی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب: 615350
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم علیه حسن شمشادی به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم کرد.
حسن شمشادی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: از آنجائیکه مطلب حسن شمشادی درخصوص مصرف گوشت گربه توسط سیستانی‌ها کذب بوده و در بین مردم منطقه سیستان بازتاب بسیار بدی داشت، دادستانی به عنوان مدعی‌العموم علیه این فرد به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم کرد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: این خبرنگار هم اکنون تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته تصویری در صفحه اینستاگرام حسن شمشادی یکی از خبرنگاران صدا و سیما مبنی بر خوردن گوشت گربه و کلاغ مرده در روستاهای حاشیه شهرستان هیرمند در فضای مجازی منتشر شد که نه تنها صحت نداشت بلکه گلایه مردم و مسؤولان منطقه سیستان را به دنبال داشت.

اگر چه شمشادی از مردم منطقه سیستان عذرخواهی کرد اما به سبب تشویش اذهان عمومی و انتشار مطلب کذب، وی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
تا بحال ایشان را به عنوان خبرنگاری ارزشی می شناختیم...ما در سیستان سالهای متمادی است اصلا کلاغ ندیده ایم...در این ماه مبارک این خبر نامبارک قلوب مردم روزه دار سیستان را لرزاند ...لا اقل ارزش این را داشت که قبل از پخش چنین اکاذیبی که توسط عده ای با هدف خاص خوراک آقای شمشادی کرده بودند ، با مسئولین دلسوز علی الخصوص امام جمعه محترم و فرهیخته ی سیستان جناب کیخا مشاوره ای می کردند ...
Iran, Islamic Republic of
منظور ایشان نرسیدن دولت به آن جا بوده است ولی در روش و طرح موضوع اشتباه کرده است. قوه قضاییه باید روحانی را احضار کند نه ایشان را.