پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۷

زخمی شدن «بن سلمان» تائید شد

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 615309
ولیعهد سابق عربستان سعودی با انتشار پیامی توئیتری زخمی شدن محمد بن سلمان در حادثه منطقه الخزامی را تایید کرد.
زخمی شدن «بن سلمان» تائید شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان در پیامی توئیتری اعلام کرد تصاویری که دیروز از محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان سعودی) منتشر شده قدیمی است و اطلاعاتی که درباره زخمی شدن وی در حادثه منطقه الخزامی منتشر شده صحت دارد.

محمد بن نایف اعلام کرد تصاویری که دیروز از بن سلمان منتشر شده قدیمی است، بن سلمان از زمان حادثه منطقه الخزامی، هنوز در رسانه ها ظاهر نشده، قرار بود وی در ورزشگاه الجوهره حاضر شود اما حضور نیافت، اطلاعاتی که درباره زخمی شدن وی در حادثه مذکور منتشر شده صحیح است، زخم بن سلمان جان وی را تهدید نمی کند اما اگر زخمی شدن وی افشا شود، برای روند فعالیت وی خطرناک خواهد بود.

روز گذشته خبرگزاری رسمی عربستان، واس، نخستین تصاویر از محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی را پس تیراندازی نزدیک کاخ پادشاهی سعودی و گمانه زنی‌ها در خصوص تیرخوردن او در حادثه کاخ الخزامی منتشر کرد.

این تصاویر که از سوی خبرگزاری رسمی عربستان (واس) منتشر شد، ریاست محمد بن سلمان را در نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور نشان می‌دهد.

انتشار این تصاویر در حالی صورت گرفته است که پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی سعودی در ریاض، هنوز فیلم و یا تصاویری که سلامتی محمد بن سلمان را از سوی رسانه‌های مستقل ثابت کند، منتشر نشده است. این تصاویر در حالی منتشر شده است که شماری از گزارش‌ها حاکی از آن است که غیبت ولیعهد سعودی به سبب تیرخوردن او در حادثه تیراندازی اخیر در ریاض است.
  •  
     
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کوچک سید علی خامنه ای عزیز
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریتمداری . خدایا ایشان را در سایه مقام معظم رهبری نگهدار. این عزت ، عظمت ، قدرت ، رفاه و آسایش را مدیون رهبری عزیز و خدمتگذارانی چون حاج حسین هستیم . سلامتی این دور عزیز صلوات
قابل توجه
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه کسانیکه می گفتن گمانه زنیهای حاج حسین درست نیست!
درود بر شریعتمداریها
Iran, Islamic Republic of
رفاه و آسایش و خوب آمدی
عمار
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله بزودی هم کلام حضرت عزرائیل شود.
خون بیگناهان یمنی بزودی اورا درکاخ خود غرق خواهد کرد همانندهمانندفیلم مختارنامه.
Iran, Islamic Republic of
نابودی تفکر مهم است نه افراد

هر چند که یکی کمتر بهتر و راحت تر
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آقا جان این اکانت بن نایف نیست
جعلیه
Iran, Islamic Republic of
زخمش کاری باشد انشالله!!!!!