جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان تعلیق شد

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 615306
سرپرست دانشگاه آزاد واحد زاهدان گفت: استاد هتاک این دانشگاه که به مقدسات دینی اهل سنت زاهدان هتاکی کرده بود، تعلیق شد.
استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان تعلیق شد
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمهر، سلطانعلی میر  در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر صحبت های یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد واحد زاهدان و هتک حرمت وی به مقدسات دینی اهل سنت زاهدان گفت: شب گذشته با هماهنگی های صورت گرفته میان شورای تامین استان، فرمانداری، بزرگان طوایف اهل سنت و جانشین امام جمعه مسجد زاهدان، جلسه ای تشکیل شد.

وی افزود: جلسه اول هیات رسیدگی به تخلفات دانشگاه آزاد واحد زاهدان با حضور نماینده شورای تامین نیز شب گذشته برگزار شد.سرپرست دانشگاه آزاد واحد زاهدان خاطرنشان کرد: با هماهنگی های دانشگاه آزاد و دادستان استان، این استاد هتاک تحویل مقامات قضایی شد.

سلطانعلی میر خاطرنشان کرد: به محض پخش این فیلم، موضوع به فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد گزارش شد و وی دستور داد در اولین فرصت موضوع بررسی و هیات رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی تشکیل شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد، ساعتی پیش دومین جلسه هیات رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی در خصوص این استاد برگزار و حکم تعلیق وی صادر شد.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد زاهدان خاطرنشان کرد: این موضوع همچنان در دست پیگیری است و دستگاه قضایی نیز موضوع را بررسی خواهد کرد.وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد همواره به اتحاد شیعه و اهل تسنن تاکید دارد و به این موضوع توجه می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *