پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۵
۱۵
حاجی دلیگانی:

لاریجانی با دولت بده بستان دارد/ صدای ما به جایی نمی‌رسد

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 615181
نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: علی لاریجانی با دولت بده بستان دارد، علاوه بر این عده‌ای را تحت مدیریت خود دارد و هر زمانی که بخواهد از آنها در مقابل اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و امیدی‌ها استفاده می‌کند.
لاریجانی با دولت بده بستان دارد/ صدای ما به جایی نمی‌رسد
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص اینکه برخی نمایندگان سعی دارند  علی لاریجانی را بر منصب ریاست نگه دارند، گفت: لاریجانی عده‌ای از افراد را تحت مدیریت خود دارد و هر زمانی که بخواهد از آنها در مقابل اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و امیدی‌ها استفاده می‌کند.

وی افزود: من به شخصه مدیریت لاریجانی را قبول ندارم و معتقدم اگر من جای او بودم بهتر عمل می‌کردم، لاریجانی نقشی انفعالی در مجلس بازی می‌کند. درحال حاضر کشور نیاز به تعمیر و جراحی دارد، این تعمیر باید در قالب اقداماتی قوی و مقتدرانه شکل بگیرد اما این ظرفیت را در ریاست فعلی نمی‌بینم.

نماینده مردم شاهین‌شهر  گفت: علی لاریجانی  با دولت بده‌بستان دارد، در طرح‌هایی که می‌خواهد به نفع دولت تمام شود با تمام وجود و تمام‌قد از دولت حمایت می‌کند و در مجموع ریاست فعلی مجلس اصلا مستقلانه عمل نمی‌کند.

وی در پایان گفت: صدای ما به تنهایی به جایی نمی‌رسد، همه نمایندگان باید شفاف‌سازی کنند، باید تلاش کنند تا بتوانیم چارچوب فعلی را تغییر دهیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
عوض اینکه برای رسیدن به قدرت چها چوبها را تغییر دهید اقای دلیگانی اصلاحات را کشور انجام دهید
Canada
مثلا بایستی مجلس حافظ منافع ملت باشه و نمایندگان آن بدور از جناح بندیهای سیاسی در خدمت ملت باشند.
Iran, Islamic Republic of
حاج بابايي گزينه مناسبي است
Iran, Islamic Republic of
واقعا !!!!!!!

پس برجام همین جوری شد که 20 دقیقه ای تصویب شد؟!

آدم میخواد حموم هم بره 20 دقیقه بیشتر براش فکر میکنه
م ج
Iran, Islamic Republic of
شما باید جلو گیری کنید مردم که کاری از دستشان بر نمی آید? وسلام
اتفاقا مردم وقتی هر ... رو مجلس می فرستن کاری از دست چند تا نماینده بر نمی یاد . کمی فکر کن پسر جان ...
Iran, Islamic Republic of
برخلاف نظرحاجی دلیگانی خانواده عالم پرور لاریجانی که منتخب حضرت اقا و مردم شریف قم خستند از امثال ایشان یک که نه صد سر و‌گردن بالاترند
محمد
Iran, Islamic Republic of
چه استدلال مسخره ای.....
لاریجانی برو
Iran, Islamic Republic of
باهات موافقم
آقای لاریجانی خسته اند!
مثله دولت پیر مردها که اونا هم خسته اند
باید بروند کنار تا مسولان فعال و متعهد کشور رو به مسیر رشد برگردانند
Iran, Islamic Republic of
منتخب قم هستند البته نفر دوم ، ولی اینکه میگویید منتخب حضرت آقا ، جای تعجب دارد !!!!!!!!!یعنی رهبری روسای مجلس و نمایندگان شما را انتخاب کرده اند؟ نکند در توهم پایتختی قم هستید؟
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی دنبال ریاست جمهوری سال 1400 است و به نظر می رسد که این بده بستان صحت دارد. او تمام قد از روحانی دفاع می کند تا در انتخابات سال 1400 روحانی از او. غافل از این که اولا در 1400... گزینه ای رای می آورد که منتقد جدی روحانی و سیاست های او باشد. ثانیه با کلید خوردن پروژه عبور از روحانی توسط اصلاح طلبان، با پایان یافتن دوره دوم ریاست جمهوری روحانی مانند دوره دوم خاتمی و احمدی نژاد شکست کاندیدای مورد حمایت هریک از روسای جمهور در پایان 8 سال قطعی است.
پس برنده قطعی این بده بستان آقای لاریجانی است که نتنها به پست ریاست جمهوری نمی رسد بلکه با این حمایت همه جانبه از رئیس جمهوری که با عدم تحقق وعده هایش .... تمام وجهه سیاسی خود را نیز از دست می دهد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
هیچگاه موضع شفافی در خصوص مسائل حساس کشور مخصوصا فتنه ی 88 از ایشان ندیدیم...و در گردنه های حساس کشور مثل برجام در 20 دقیقه آب را به آسیاب دولت ریخت ...حالا هم سیاست یک بام و دو هوا را بخوبی اجراء می کند...
مهدی
Australia
باسلام
جهان چرا ؟ لاریجانی با دولت بده بستان دارد/ صدای ما به جایی نمی‌رسد
را پاک کردی زورشون بیشتر بود
یک وزیرهم حرف درست بزند نباید بگوش مردم برسد .
Iran, Islamic Republic of
...