سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۵

وقتی دغدغه یک شخص همچنان رفع حصر است!

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 615004
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه از اصول این حزب حرکت در درون نظام و در راستای آرمان‌های انقلاب است.
وقتی دغدغه یک شخص همچنان رفع حصر است!
به گزارش جهان نيوز، به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی عصر جمعه در دومین کنگره این حزب که در کانون توحید برگزار شد، با اشاره به برگزاری این کنگره پس از حدود ۱۰ سال تعویق و تاخیر، اظهار کرد: زمانی که نام کنگره دوم حزب را زمزمه می‌کردیم، نگران بودیم چرا که در کنگره اول شخصیت و عزیزی در کنار ما بود که امروز قریب به هشت سال است در حصر به سر می‌برد و جایش در این کنگره خالی است.


منتجب‌نیا با بیان اینکه حزب اعتماد ملی ظرفیت و پتانسیل کافی برای اثرگذاری در صحنه‌های مختلف را دارد، اظهار کرد: ان‌شاءالله به یمن ماه مبارک رمضان خداوند به مسئولان این توفیق را بدهد تا این تصمیم صحیح و عاقلانه را برای یک بار هم که شده بگیرند تا شاهد رفع حصر باشیم تا حزب اعتماد ملی نیز به دبیر کل‌اش تقدیم شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
جناب منتجب نیا حزب اعتماد ملی ظرفیت واثر گذاری روی زیر مجموعه خودش هم ندارد چه برسد به جامعه ، چراکه دبیر کل آن در انتخابات ۸۸ آنقدر ذی نفوذ و تاثیرگذار بود که حتی رئیس ستاد انتخاباتیش بهش رای نداد !!؟
Iran, Islamic Republic of
آخه رفع حصر منافقین و کودتاچیا هم شد دغدغه؟

امان از درد بی دردی

این درد آدم رو کور و کر میکنه
Iran, Islamic Republic of
رفع حصر هیچ مشکلی از کشور ما را حل نمی کند .
وهمچنین ضدیت جها ن نیوزی ها با اصلاح طلبان باز هم مشکلی از کشوررا حل نمی کند .
عباس گودرزی
سلام اگر بخواهیم خیانت های سران فتنه را نادیده بگیریم . زمینه حرج و مرج و فتنه ای دیگر را مهیا نموده ایم لذا فتنه 88 تجاوز به حقوق یک شهروند یا تصادفی نبوده بلکه طبق شواهد با برنامه ریزی و هدف اصل نظام و توهین به مقدسات و ویرانی بیت المال و خدمت به استکبار و ایجاد زمینه تحریم ها بوده که باید با اشد مجازات و مصادره اموال آنها و نزدیکانشان اقتدار نظام و جلوگیری از تبعیض در قضاوت به نمایش گذاشته شود . تا دیگر خائنی جرات خیانت به سرش نزند
م ج
Iran, Islamic Republic of
نان شب مردم که مهم نیست حصر خیلی
واجب است?