جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
نماینده ولی فقیه در سپاه:

مشکل اقتصاد کشور از طریق برجام‌ حل نمی‌شود

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 614999
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از راه برجام‌ها مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود، اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و باید مراقب باشیم آن بازی که استکبار با ما در برجام کرد را اروپایی‌ها دوباره با ما تکرار نکنند.
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم با اشاره به تحلیل دشمنان در خصوص ملت ایران اظهار کرد: آن‌ها به این نتیجه رسیدند که اگر ملت ایران چیزی را بخواهند، می‌توانند و دشمنان می‌خواهند کاری کنند که ملت ایران نخواهند.

وی ادامه داد: سوم خرداد نشان داد که با ایمان قوی و استقامت راسخ، امکان شکست دشمنی همچون صدام وجود دارد، این روز نشان داد که در ادامه تنها گزینه در برابر استکبار، مقاومت و ایستادگی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن می‌خواهد که جوانان بقای دین را نخواهند، البته این آرزو را به گور می‌برد، دشمن به دنبال تغییر و تصرف ذهن‌ها و عقل‌ها است، آنها می‌خواهد به نخبگان و مدیران ما القا کند که دوران مقاومت و ایستادگی تمام شده است و تنها راه تعامل است، در حالی که براساس بیان مقام معظم رهبری، استکبار اهل تعامل نیست و نمی‌توان که به او اعتماد کرد.

حاجی صادقی با اشاره به تعابیر قرآن در خصوص دشمنان اظهار کرد: براساس آیات قرآن، دشمنان از اسلام بغض و کینه دارند و نمی‌توان عزت را در پیوند با آن‌ها جستجو کرد، قرآن نیاز به پیرو و سرباز دارد و تقدس آن تنها به قرائت آیاتش نیست.

وی ادامه داد: ملت ایران، خرمشهر را با مقاومت آزاد کرد، امروز هم جوانان و نوجوانی در این کشور داریم که خرمشهر را ندیدند، اما برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) بصیرت داشتند و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) جان دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جوانان و نوجوانان ایران امروز با تمام وجود و با بصیرت و ایستادگی از دین و نظام اسلامی خود دفاع می‌کنند، استکبار این آرزو را که بار دیگر بر این ملت و این کشور سلطه پیدا کند، باید به گور ببرد.

حاجی صادقی با اشاره به ویژگی‌های ملت ایران اظهار کرد: این ملت مطالبه‌گر است و مشکلات را تحمل می‌کند، برای ملت ایران، استکبارستیزی و پیرو امام حسین(ع) بودن مهم است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان این آمادگی دارند را هر جا که بخواهند به استکبار ضربه مهلکی بزنند، مدیران کشور باید بدانند زمانی که استکبار ایستادگی ما را ببیند، عقب می‌رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از راه برجام‌ها مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود، اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و باید مراقب باشیم آن بازی که استکبار با ما در برجام کرد را اروپایی‌ها دوباره با ما تکرار نکنند.

حاجی صادقی سوم خرداد را روز بیداری و بصیرت در برابر دشمن دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری حکیم و بصیر هستند و ایشان استکبار جهانی را به ستوه آورده اند، نخبگان جامعه و مدیران کشور باید از رهبر معظم انقلاب فرمانبری و آن‌ها باید به مطالبات ایشان عمل کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری چارچوب مذاکره ایران با اروپا را مشخص کردند و مدیران کشور با رعایت ملاحظات رهبر معظم انقلاب با دنیا سخن بگویند تا به نتیجه برسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مدیران کشور باید قدرشناس ملت ایران باشند، ملتی که تبعیض‌ها و فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کند، اما در دفاع از انقلاب کوتاه نمی‌آید، مدیران کشور باید خدمت کردن به ملت ایران را یک عبادت برای خود بدانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ استکبار با ما بر سر انرژی هسته‌ای نیست، بلکه این تقابل به خاطر دین و اعتقاد ما است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکل کشور با برجام حل نمیشود ولی اگر ایران از برجام خارج شود و تحریما و تهدیدها دوباره برگردد هم نمی توان مشکلات کشور را حل کرد برجام فقط یک مانع را برداشته است