پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

روزه گرفتن صلاح در آستانه فینال لیگ قهرمانان

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 614983
محمد صلاح که در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید سه گوساله قربانی کرده در حالی به استقبال این بازی خواهد رفت که روزه را نادیده نگرفته است.
روزه گرفتن صلاح در آستانه فینال لیگ قهرمانان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، بیشتر بازیکنان حاضر هستند برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی در لیگ قهرمانان هر کاری که از دستشان بر می‌‏آید را انجام دهند اما نه لیورپول و محمد صلاح. طبق گزارشات صلاح که بازیکنی مصری و مسلمان است در آستانه فینال لیگ قهرمانان هم روزه خواهد گرفت و ماه رمضان را نادیده نگرفته است.

طبق ادعای مطبوعات مصری ستاره ۲۵ ساله لیورپول اعلام کرده قرار نیست روزه نگیرد و به هواداران اطمینان داده با وجود این شرایط می‏‌تواند به بهترین شکل در فینال لیگ قهرمانان حاضر شود. حتی گفته می‏‌شود او برای این که حمایت خدا در این بازی را داشته باشد، سه گوساله قربانی کرده است.

خسوس مانوز، متخصص تغذیه اسپانیایی اما نظری متفاوت با صلاح دارد و درباره این موضوع این چنین گفته است: هرچقدر هم صلاح انگیزه داشته باشد روزه گرفتن روی تمرینات بدنی و فیزیکش تاثیر می‏‌گذارد و مطمئنا بازی‏ و عملکردش تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
چی بگم به سایت مسخرتون همین چهارساعت پیش تکذیب شد این خبر توسط باشگاهش:((((((((