جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
ملی پوش سابق تیم ملی:

شانس صعود پرسپولیس بیشتر از الدحیل است

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 614981
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که شانس صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از الدحیل است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رضا شاهرودی، در مورد تقابل پرسپولیس و الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تیم‌هایی که تا اینجا جلو آمده‌اند، قوی هستند و نمی‌توان پیش‌بینی خاصی داشت که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. پرسپولیس هم تیم پرقدرتی است و قطعاً الدحیل روی پرسپولیس حساب باز می‌کند. حسن بزرگ برای پرسپولیس این است که بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود و این تیم می‌تواند از حمایت هوادارانش بهترین استفاده را ببرد، البته به شرطی که در بازی رفت نتیجه خوبی بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که شانس کدام یک از تیم‌های پرسپولیس و الدحیل برای صعود به مرحله بعدی بیشتر است، خاطر نشان کرد: من دوست دارم تیمم با شکست دادن الدحیل به نیمه نهایی برود و شانس برد پرسپولیس و صعود این تیم را بیشتر از تیم قطری می‌دانم.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات، جدایی صادقی محرمی و احتمال از دست دادن محسن مسلمان گفت: بسته شدن پنجره قطعاً کار پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند و باشگاه باید تلاش کند تا بازیکنان فصل گذشته را نگه دارد. ماندن مسلمان هم به سود پرسپولیس است، ولی نمی‌توان به‌زور نظر برانکو را در مورد مسلمان تغییر داد. امیدوارم این بازیکن هم در پرسپولیس بماند، ولی ما نمی‌دانیم در تیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و نمی‌توانیم قضاوت خاصی داشته باشیم. شاید کریم باقری راحت‌تر بتواند در مورد وضعیت مسلمان صحبت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *