پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

پیکر مجری رسانه ملی تشییع شد

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 614965
پیکر زنده یاد سیدمصطفی موسوی مجری پیشکسوت و مداح و محب اهل بیت علیهم السلام به سمت خانه ابدی تشییع شد.
پیکر مجری رسانه ملی تشییع شد
به گزارش جهان نيوز، مراسم تشییع پیکر مرحوم سید مصطفی موسوی ، مجری و مدیحه سرای برنامه های معارف  رسانه ملی صبح امروز -جمعه ٤ خردادماه- از مقابل مسجد بلال برگزار شد. 

در این مراسم چهره های مختلف تلویزیونی حضور داشتند. قرار است پیکر مرحوم موسوی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شود.

همچنین مراسم یادبود وی روز یکشنبه ٦ خردادماه از ساعت ١٤ الی ١٥:٣٠ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.   

زنده یاد موسوی متولد 1340 در اهواز و فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه صدا و سیما بود.

او یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به توانمندی‌ها و فعالیت‌هایش در زمینه فن بیان و مشاعره به تلویزیون دعوت شد و در نهایت در سال  1384 پس از 25 سال خدمت در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف رسانه ملی، با عنوان ارزیاب پخش بازنشسته شد.

موسوی اجرای برنامه‌هایی چون، کوی محبت و خدایی که در این نزدیکی است را در کارنامه خود داشت، این مجری پرتلاش و خستگی‌ ناپذیر در کنار مخاطبان و همراهان همیشگی اش تهیه‌ و اجرای برنامه‌ های مختلف نظیر میعاد شبانه را عهده‌ دار بود.

موسوی از زمان تاسیس دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عتبات عالیات بسیاری از برنامه‌های زنده را از نجف و کربلا اجرا کرده بود.

این مجری محب اهل بیت عصر روز چهارشنبه 2 خردادماه- در سن 57 سالگی درگذشت.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حیف این محب اهل بیت نیست که در قطعه مثلا هنرمندان دفن شود اینکه می گویم مثلا هنرمند به این دلیل است که "هنر یعنی دمیدن روح تعهد در انسانها" کدام یکی از این افراد مدفون در این قطعه روح تعهد در انسانها دمیده اند
United States
تو لیست همه افراد مدفون در اونجا رو دیدی که قضاوت میکنی؟! بنده داییم اونجا دفن هستن و از جنابعالی و صد تو از امسال تو مومن تر و با شعورتر بود. بدبختی جامعه ما امثال شماها هستن که در عین خودخواهی و بی اطلاعی دست به قضاوت و نسخه پیچیدن برای بقیه میکنن.
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف حمیده خیر آبادی زن پدر سالار در فیلم پدر سالار که وصیت کرده بود مرا در قطعه هنرمندان دفن نکنید چون من می‌دانم که اینها چه کاره اند!!!!!!از پشت پرده اینها خبر داشته.