جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تحمل خیانت تصویب طرح استعماریFATFرا نداریم

پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 614924
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در بیانیه‌ای اعلام کرد: با تصویب طرح استعماری FATF در مجلس مخالفیم و تحمل دیدن این خیانت بزرگ و سکوت در برابر آن را نداریم.
تحمل خیانت تصویب طرح استعماریFATFرا نداریم
به گزارش جهان نيوز، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی بیانیه‌ای مخالفت خود را با تصویب طرح استعماری FATF در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

استقلال‌طلبی از اصلی‌ترین آرمان‌های مبارزه‌ طولانی مدت ملت ما علیه طاغوت و استکبار داخلی و خارجی بوده است. ملتی که از مشروطه و تحریم تنباکو تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای کسب و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی خود خون‌ها داده و اشک‌ها ریخته، امروز با شرایطی مواجه شده که مجبور است برای حفظ کیان و عزت خود، هر روز نگران باشد که مبادا مجلس و دولتی که برآمده از رأی مستقیم آحاد ملت است، خلاف خواست تاریخی مردم و با پنهان کاری سراغ تصویب و اجرای معاهداتی بروند که اسماً درصدد جهانی سازی و رسماً درصدد دخالت در امور داخلی کشورها است.
عقبه‌ تئوریک این روند استقلال زدایی آزادانه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت در دوران رئیس فقید این مجمع کتاب نوشتند و علناً اعلام کردند که دوران استقلال گذشته و دنیا برای پیشرفته شدن باید دست از استقلال بردارد!

هرچند برخی مسئولان تکلیفشان با آرمان استقلال مشخص نیست، ولی مردم ما و به تأسی از آنان، جنبش دانشجویی مسلمان در حفاظت از استقلال کشور بیدارند و نخواهند خوابید.
متأسفانه پس از روی کار آمدن دولتی با ایده‌ «بستن با کدخدا» و مجلسی که غالباً فرای تخصص و تعهد، دستپخت لابی گروه‌های سیاسی نامطمئن و منقضی است، هرروز سند و معاهده‌ای استعماری به کشور تحمیل می‌کنند و در برابر هر انتقاد نیروهای وفادار به انقلاب، با کنایه و توهین سخن می‌گویند.
همان‌هایی که مدعی بلد بودن زبان دنیا بودند، هنوز چیزی از غلط سهوی و شاید عمدی در ترجمه‌ی متن یکی از این معاهدات به نام کنوانسیون پالرمو نگذشته بود که اخیراً باز FATF را به صحن مجلس آوردند.

تا امروز بهانه‌ غربگرایان این بود که در ادامه و برای تکمیل برجام و جذب سرمایه‌ خارجی باید تعبیر غربی‌ها از امنیت اقتصادی را مبنای عمل قرار دهیم و استقلال را فدای سیاست خارجی و اقتصاد کنیم ولی امروز خلاف این ایده اتفاق افتاده است.
با خروج آمریکا از برجام و تقسیم کار اروپایی‌ها با کدخدایشان و همچنین کاهش محسوس سرمایه گذاری خارجی پس از برجام، دیگر بهانه‌ای برای پیوستن به این معاهدات وجود ندارد. اگر جامعه‌ جهانی امروز دچار سستی و ناتوانی در ایستادن مقابل زیاده‌خواهی آمریکا است، به دلیل همین نداشتن استقلال است و در نتیجه این جهان وابسته و تحت قیومیت آمریکا و صهیونیسم جهانی، توان مقابله با بدسگالی و خصومت آمریکا با ایران را ندارد.

چه تضمینی وجود دارد که پیوستن به این معاهدات نیز حربه‌ای در دست دشمن برای اعمال فشار و تحریم بیش‌تر علیه مردم ما نشود؟
چطور می‌توان به نهادهای بین المللی که به کمک‌های مالی دولت سعودی و امثال آن وابسته هستند اعتماد کرد و به آن‌ها اجازه‌ دخالت و اظهار نظر در مورد منافع ملی ایران را داد؟
تا چه زمانی قرار است برخی مسئولان به بهانه‌ «جهانی شدن» و «تعامل با غرب» به آرمان های انقلاب تعدی کنند و پس از تحمیل خسارت‌های محض بر مردم ایران، هزینه‌ آن را گردن انقلاب و رهبری بیاندازند؟

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور اعلام می‌دارد که شدیداً با تصویب طرح استعماری FATF در مجلس شورای اسلامی مخالف است و تحمل دیدن این خیانت بزرگ و سکوت در برابر آن را نخواهد داشت.
ما از هیچ تلاشی برای حفظ منافع ملی، استقلال و آزادی مردم ایران مضایقه نمی‌کنیم و در این راستا جان بر کف آماده‌ مجاهدت خواهیم بود.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بعيد و بلكه محال ميدونم اينها دانشجو باشند، دانشجو جماعت بى ادب نيستند و از ادبيات كوچه بازارى استفاده نميكنند٢