شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

️ تفاوت نگاه آیت الله خامنه ای با جریان غربگرا در ماجرای تحریم

کمیل خجسته
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 614897
آیت الله خامنه ای اقتصاد را در میدان دادن به مردم و بخش خصوصی با پشتوانه صندوق توسعه میدانند. کنار گذاشتن دلار با مبادله ارزی دوجانبه، نگاه به بازار شرق و حمایت از کالای ایرانی میبیند و غربگراها منتظر ورود سرمایه گذار غربی به کشور است.
جهان نيوز - دکتر کمیل خجسته: آیت الله خامنه ای به دنبال عبور از تحریم است اما غربگراها میخواهند تحریم را حل کنند. رهبر ایران راه عبور از تحریم را قوی بودن می دانند اما آنها راه را در مذاکره و داد و ستد.

 رهبر انقلاب تحریم را ظلمی می دانند علیه ملت که مذاکره با دستان پُری مانند سوخت بیست درصد و نوزده هزار سانتریفیوژ دلیل ورود به مذاکره بود. اما غربگراها تحریم را عامل خزانه خالی و بی آبی و ازدواج جوانان میدانست که با ادبیات مناسب در مذاکره میتوان تحریمها را برداشت و صد و پنجاه میلیارد دلار وارد ایران کرد.

 آیت الله خامنه ای از همان روز اول مذاکرات اعلام کرد به امریکا نمی توان اعتماد کرد و راه اقتصاد از لوزان و پاریس نیست اما غربگراها همه چی را به عکس سلفی با ایرباس و بویینگ پیوند زدند.

 آیت الله خامنه ای اقتصاد را در میدان دادن به مردم و بخش خصوصی با پشتوانه صندوق توسعه می دانند. کنار گذاشتن دلار با مبادله ارزی دوجانبه، نگاه به بازار شرق و حمایت از کالای ایرانی میبیند و غربگراها منتظر ورود سرمایه گذار غربی به کشور است.

 اگر نگاه آیت الله خامنه ای حاکم شود ثمره مذاکرات می شود ماجرای تبادل جیسون و گرفتن همه تعهدات امریکا اما اگر به غربگراها باشد همین برجام تقریبا هیچ به روایت رییس بانک مرکزی هم نمی توان دل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *