جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

نظر رهبری برای دولت و مردم فصل‌الخطاب است

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 614565
رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن اشاره به وضعیت کشور گفت: نظر رهبری برای دولت و مردم فصل‌الخطاب است.
نظر رهبری برای دولت و مردم فصل‌الخطاب است
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص اظهارات پامپئو اظهار داشت: در این شرایط که مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان ایجاد شده و علیه ما اقدام می‌کند، باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و بر منافع ملی خود توافق کنیم.

وی افزود: باید انسجام داشته باشیم تا در خارج از کشور همه بدانند که ما در ایران هم نظر هستیم. خواهش من از همه جناح‌ها و گروه‌ها وحدت و همدلی است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور  در پاسخ به این سوال که آیا خروج آمریکا از برجام مشکلات اقتصادی را برای ایران رقم خواهد زد؟، تصریح کرد: کسانی که این تحلیل و برنامه را دارند مردم ایران را نشناخته‌اند. ممکن است در داخل کشور اختلاف سلیقه و اختلاف نظر وجود داشته باشد اما اگر دشمنان بخواهند از این اختلاف سلیقه سوء‌استفاده کنند، مردم متحد می‌شوند. رهبری فصل‌الخطاب‌اند و وقتی تصمیمی می‌گیرند، برای دولت، سایر قوا و مردم نظر ایشان فصل‌الخطاب است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...سخن آقا حجت شرعیست و باید هم از نظر شرعی و هم قانونی عمل کنند ولی همان طور که در موضوع برجام و فرهنگ و اقتصاد و وفضای مجازی و...شاهد بودیم عمل نکردند.
Iran, Islamic Republic of
این طیف وقتی که ... می زنند یاد فصل الخطابی رهبری می افتند ...