چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲

بازگشت مدیری به تلویزیون با «شب‌های برره ۲»

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 614539
طی روز‌های اخیر گمانه زنی‌ها در خصوص سریال جدید مهران مدیری در صداوسیما بر محور دو مجموعه «مرد سه هزار چهره» و «شب‌های برره ۲» می‌چرخد.
بازگشت مدیری به تلویزیون با «شب‌های برره ۲»
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته انتشار عکسی از دیدار چهره‌هایی چون مهران مدیری، پیمان و مهراب قاسم‌خانی، امیر مهدی ژوله و سیامک انصاری خبر ساز شد، بطوری که بسیاری از کاربران فضای مجازی در صفحات شخصی خود به این دیدار واکنش نشان دادند و دیدار همکاران سابق پروژه «شب های برره» را شروعی دوباره برای این پروژه قلمداد کردند.
امیرمهدی ژوله با انتشار این عکس نوشت: «خبر آمد خبری در راه است»، جمله ای که گمانه زنی ها را درباره فصل جدید همکاری این گروه خاطره انگیز را شدت بخشید و از سویی دیگر نیز مرتضی میرباقری، معاون سیما روزگذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها  از ساخت سریال طنز ۹۰ قسمتی مهران مدیری گفت و توضیح داد: مهران مدیری با یک سریال ۹۰ شبی برمی‌گردد. با او که علاقه‌مند به ساخت سریالی پس از دورهمی بود مذاکراتی انجام شده است و متون آن درحال نگارش است. مسئولیت این کار نیز برعهده سیما فیلم است.
 
همچنین مهران قاسم خانی در اظهارنظری در خصوص این دیدار گفته است: عکس، یک عکس دوستانه بود که با جمع شدن ما پس از مدت‌ها، عکسی گرفتیم. بله، دوستان درحال حاضر مشغول اجرای پروژه‌ای هستند.
 
در مجموعه طی روزهای اخیر گمانه زنی ها در خصوص سریال جدید مهران مدیری در صداوسیما بر محور دو مجموعه «مرد سه هزار چهره» و «شب های برره 2» می چرخد که با توجه به حضور احتمالی برادران قاسم خانی و ژوله احتمال ساخت «شب های برره 2» به مراتب بیشتر به نظر میرسد.
 
مجموعه طنز «شب‌های برره» به کارگردانی مهران مدیری تولید و از تاریخ دوم مهر ۱۳۸۴ تا ۱۸ بهمن ۱۳۸۴ هر شب حدود ساعت ۲۰ (و در پایان دوران پخش حدود ساعت ۲۲) از شبکهٔ سوم سیما پخش شد.

شب‌های برره در هر قسمت داستانی مستقل را نقل می‌کرد که در روستای خیالی برره و در میان اهالی این روستا اتفاق می‌افتاد.

پخش این مجموعه طبق روال معمول در شب‌های محرم متوقف شد اما در تاریخ ۲۷ بهمن که قرار بود از سر گرفته شود در بخش خبری ساعت ۲۲ شبکهٔ سوم سیما اعلام شد که این مجموعه پایان یافته و قسمت‌های دیگری از این مجموعه پخش نمی‌شود.

تصویربرداری این مجموعه که در مراحل پیش‌تولید «راه‌آهن جابرآباد» نام داشت، از تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۸۴ آغاز شد که هیچگاه به سرانجام نرسید اما برخی از اصطلاحات و کلمات و افعال ساخته شده توسط نویسندگان خالق روستای برره تا چندین سال در میان عامه مردم بصورت طنز  کاربرد داشت.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ok
Iran, Islamic Republic of
خبر خوبی بود
Iran, Islamic Republic of
حدس می زدم، یه مدته مهراب قاسمخانی توی اینستاگرامش پست سیاسی نمیزاره