کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکست آمریکا در منزوی کردن اقتصاد روسیه

2 خرداد 1397 ساعت 10:55

علی رغم تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، تعداد کثیری از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در همایش اقتصادی سنت پترزبورگ شرکت می‌کنند که ارزش دارایی‌های آن‌ها ۱۳ تریلیون دلار است.


به گزارش جهان نیوز، کریل دیمیتریف- مدیر صندوق سرمایه‌گذاری دولتی روسیه- گفت حدود ۴۰ نفر از رهبران جهان به همراه ۲۰ صندوق سرمایه‌گذاری بسیار مطرح با مجموع دارایی ۱۳.۵ تریلیون دلار در این نشست شرکت می کنند که رکوردی تازه برای چنین همایشی محسوب می‌شود.

وی با بیان این که مهمانان خارجی با ولادمیر پوتین- رئیس جمهور روسیه- در خصوص جایگاه اقتصادی روسیه در سطح کلان و مزایای سرمایه گذاری در روسیه بحث خواهند کرد افزود: بدین ترتیب این فرض که اقتصاد روسیه منزوی خواهد شد تحقق پیدا نکرد.

در این همایش که از فردا آغاز به کار می کند، ۱۵ هزار نفر از بیش از ۱۰۰ کشور جهان حضور خواهند داشت. به گفته گئورگی پلتاوشنکو- فرماندار سنت پترزبورگ- علاقه به شرکت در این همایش بالا است و هیات های کشورهای مختلف در حال ورود به روسیه هستند. انتظار می رود امانوئل مکرون- رئیس جمهور فرانسه- و شینزو آبه- نخست وزیر ژاپن- مهمانان ویژه این همایش اقتصادی باشند.

هم چنین پلتاوشنکو اعلام کرد شرکت های بزرگ تجاری انگلیسی نیز نمایندگانی به این همایش اعزام خواهند کرد. همایش تجاری اقتصادی سنت پترزبورگ یکی از کلیدی ترین رویدادهای اقتصادی جهان است که به طور سنتی میزبان سرمایه گذاران، صندوق های پوشش ریسک، شرکت های بزرگ، کارشناسان و تحلیل گران بازار است.

منبع:خبرفوری


کد مطلب: 614479

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/614479/شکست-آمریکا-منزوی-کردن-اقتصاد-روسیه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com