شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

ممنوعیت صادرات پنج محصول کشاورزی به عراق

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 614390
یک مقام مسئول گفت:عراق صادرات پنج محصول ایرانی همچون سیب زمینی،هندوانه،خربزه،فلفل و کدو را به دلایل نامعلومی ممنوع اعلام کرده است.
ممنوعیت صادرات پنج محصول کشاورزی به عراق
به گزارش جهان نيوز، رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی درباه آخرین دلایل ممنوعیت صادرات پنج قلم محصول کشاورزی به عراق اظهار کرد:طی دو ماه گذشته،عراق تعرفه صادرات محصولات کشاورزی را 25 درصد افزایش داده است.
 
به گفته وی عراق صادرات پنج محصول ایرانی همچون سیب زمینی،هندوانه،خربزه،فلفل و کدو را به دلایل نامعلومی ممنوع اعلام کرده است.

نورانی با بیان ایتکه در طول سال های گذشته،عراق به دلخواه اقدام به افزایش تعرفه و ممنوعیت صادرات محصولات ایرانی  کرده است ،افزود:  صادرکنندگان ایرانی نباید امیدی به بازار عراق داشته باشند.

به گفته وی هم اکنون مراودات تجاری ما با دیگر کشورها یک سویه است و از آن جا که حمایت از صادرات،اشتغالزایی و ارزآوری فراوانی برای کشور در بر دارد؛بنابراین امضای پروتکل های دوجانبه تجارت امری ضروری است.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پایان گفت: در شرایط کنونی بسیاری از کشورها نیاز مبرم به محصولات ایرانی دارند بنابراین باید با ایجاد زیرساخت های لازم به فکر صادرات محصولات کشاورزی به دیگر کشورها باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سالوس
Netherlands
خسته نباشید،بیست در صد از جمعیت بخصوص جوان را بی مورد و بدون نیاز زیر ساخت های اقتصادی فقط برای تجارت عد ه ای،و تحت نام پر طمطراق قشر تحصیلکرده! پشت میز دانشگاه ازاد با استادی صادق زیبا کلام با تدریس علوم ماکیاولیستی،دکارتی.....هم استحاله فکری کردید وهم پر توقع،زمین گیر شدن و بی علاج و بیکاره،و مشغول حزب اصلاح و اصول،۷۰ در صد صندلی های دانشگاه را به دختران دادید و شالوده و توازن زندگی خانوادگی را مختل و مضمحل کردید،حالا صحبت از زیر ساختهای کشاورزی میکنید با کدام نیرو ؟ترکیه با بسط و تشویق تولیدات کشاورزی به تولید ناخالص هزار و ۴۵۰ میلیاردی رسید و ما ۴۰۰میلیاردی که قسمت عمده ان نفت است