جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۷۴
رئیسی:

کشور نباید اسیر برجام شود/ نباید بر اساس توهمات، کشور را متوقف کنیم

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 614386
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های عظیم داخلی برای پیشرفت کشور گفت: نباید جامعه را اسیر برجام کنیم به گونه ای که با یک اخم آمریکا و خروج آن، کشور متوقف شود.
کشور نباید اسیر برجام شود/ نباید بر اساس توهمات، کشور را متوقف کنیم
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، اظهار داشت: جامعه ما جامعه ای پرتلاش و بالنده است که با استفاده از ظرفیت های عظیم آن می توان گام‌های بلندی برداشت و نباید این جامعه را اسیر برخی توهمات کرد.
 
وی افزود: ایران اسلامی ظرفیت متراکمی از نیروی انسانی جوان و فرهیخته دارد؛ نباید این کشور و ظرفیت های عظیمش را اسیر دست برجام و غیر برجام کرد به گونه ای که با یک اخم آمریکا و اروپا جا بخوریم و احساس کنیم عرصه بر ما تنگ شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که ملت ایران در مقاطع مختلف با اتکا به خداوند متعال و سرمایه های انسانی خویش، بر مشکلات فائق آمده و مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرده است، تاکید کرد: نباید بر اساس برخی توهمات، کشور را متوقف کنیم. در حالی که جامعه ما می‌تواند گام‌های بلندی بردارد، آینده منطقه را رقم بزند، الگوی برتر شود و به اهدافی که در اسناد بالا دستی و سند چشم انداز آمده، برسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خاطر نشان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب اگر با نشاط و فعال‌تر از نسل اول نباشند، قطعاً کمتر نیستند و نگاه رهبر معظم انقلاب نیز هم همین است.

وی تصریح کرد: اگر با دید فرصت محور به مسائل نگاه کنیم، حتی اخم و تهدیدهای دشمنان و فشارهای آنان نیز می تواند به فرصت پیشرفت و بالندگی کشور تبدیل شود؛ کمااینکه جوانان این ملت در بدترین شرایط و تحت بیشترین فشارها، خلاقیت های عظیمی به نمایش گذاشته و فرصتهای بزرگی برای کشور خلق کرده اند که پیشرفت های ما در زمینه هایی چون نانوفناوری، هوافضا، سلولهای بنیادین، صنایع دفاعی و ... از این قبیل است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم دانشگاه در خلق فرصت های جدید برای کشور گفت: کار اندیشمندان و اساتید، شناخت آفت‌ها و آسیب‌زدایی است؛ آنها باید جامعه انسانی را رصد کنند، پیش از دیگران بفهمد، بیش از دیگران بدانند و پیش از اینکه دیگران دچار آسیب شوند، هشدار دهند.

وی افزود: خردمندان نباید بگذارند آسیب‌های فرهنگی و فکری جامعه را فرا بگیرد و اگر جامعه‌ای دچار آسیب شد اول باید خردمندان مورد سؤال قرار بگیرند؛ به همین دلیل هم به خردمندان جامعه روشنفکر گفته می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تأکید کرد: روشنفکر کسی نیست که دل در گروی غرب داشته باشد، روشنفکر کسی است که جامعه را بشناسد، نیاز جامعه را بداند و خود را موظف به ایفای نقش در جامعه کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه در پرتو امام رضا(ع) شاخصه‌هایی دارد و باید متناسب با عنوان «دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)» فعالیت کند، گفت: ماهیت این دانشگاه باید برگرفته از اندیشه، اخلاق، عمل و علم حضرت رضا(ع) باشد و همواره باید حرکت بالنده داشته و در علم و فرهیختگی جایگاه ممتاری در حوزه علم تحقیق، پژوهش، فناوری و خلاقیت کسب کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از مشکلات ما در کشور این است که دانشگاه رویکرد خودش را دارد و صنعت و اقتصاد راه خودشان را می‌روند، پیوند این بخش‌ها با دانشگاه ضروری است و علم با اقتصاد و حتی سیاست باید پیوند بخورد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم برای کشور ما، ایجاد بازار اقتصادی در کشورهای خارجی خصوصاً ۱۵ کشور همسایه است؛ گردش مالی در منطقه چقدر است؟ ایران چقدر در این گردش مالی سهم دارد؟ باید تلاش کنیم این سهم را افزایش دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مرجعیت علمی برای شهر مشهد مقدس دست یافتنی است، گفت: اساتید، فرهیختگان و دانشجویان باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.

وی ادامه داد: کادرسازی برای جهان اسلام از اهداف بلند دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) است، برخی کشورهای همسایه جمهوری اسلامی در حال برداشتن گام‌هایی در این رابطه هستند و ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم و همه بخش‌های این دانشگاه کمک کنند تا نیروهای فرهیخته برخوردار از عمل و اخلاق رضوی تربیت شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فلسفه رسالت پیامبر اکرم(ص) تعلیم و تزکیه است، گفت: عنایت اولیای خدا و واسطه‌های حضرت حق به بشریت در زمان و مکان محدود نیست و کسب معرفت برای انسان سالک با هیچ مانعی مواجه نمی‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: قرب به خداوند برای انسان، کسب علم و دانش است؛ عده‌ای در دانشگاه فعل الله و عده‌ای در حوزه های علمیه قول الله می‌خوانند. حوزه و دانشگاه هر دو یک سو و یک نگاه دارند؛ هم آنکه در دانشگاه به تحصیل علم تجربی و علم ابدان مشغول است و هم کسی که در حوزه فقه و اصول و منطق می‌آموزد بر توحیدش افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه اساس علم، انسان سازی و قرب به حضرت حق است، گفت: گرفتاری انسان به شهوت عملی یا شبهه علمی حاشیه است، انچه در متن زندگی انسان قرار دارد این است که هرگز رابطه‌اش با علم و دانش قطع نشود.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات دکتررضا سعیدی، دکتر مرتضی رجوعی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا بجاي اين سخنان بسيار قشنگ كه فقط در سحنراني ها جهت جذب مشتري مي باشد يك بار هم كه شده آستين عمل بالا بزنيد و عملياتي با استعفاء كشاندن و يا اعتراض به عملكرد ايشان مانند تحصن كردن،اعتصاب غذا،راه پيمايي و غيره مانع از آسيب رسيدن مملكت و نااميد كردن بيشتر از اين جامعه شويد.
هادی
Iran, Islamic Republic of
بابا اینها 8 سال مملکت دستشون بود و هیچ کاری نکردن... فقط شعار تو خالی....
Iran, Islamic Republic of
منظورت کدام هشت سال هست
همان هشت سالی که
برای اولین بار وام روستایی داده شد
برای اولین با دولتی جرات کرد وارد بحث یارانه شود
برای اولین بار ساختار سازمان مدیریت را منحل کند (ملاحظه کردید با امدن این سازمان چه بلایی دارد سر ما می اید)
برای اولین بار ما بعد از غروب آفتاب نان تو شهر پیدا کردیم و کمی کیفیت آن بهتر شد
بر اولین بار بنزین را تولید اقتصادی کردیم و شما براش داستان درست کردین
برای اولین بار بعضی از افراد جامعه با پرداخت پنج میلیون تومان خانه دار شدن
برای اولین بار پرداخت حقوق کارکنان دولت از طریق خزانه انجام شد تا کسی نتواند از دو جا حداقل حکمی حقوق بگیرد و پولها در حساب ادارات دولتی نخوابد و پول تامین اجتماعی و بیمه به موقع پرداخت شود
برای اولین بار موشک فرستادیم هوا
و.....،
به آن دولتی که دو سال آخرش را قبول نداشتیم
اما بدلیل وجود افراد متدین و کار بلد کار کن در چهار سال اول مانند پرویز فتاح ، دانش جعفری، متکی ، لنکرانی،هرندی،میرکاظمی ، پرویز داودی و میرکاظمی و ..... تمامی کار های بالا بدرستی پیش رفت اما این دولت بعد حدود شش سال هنوز در دوران انتخاب بسر می برد
و ......،،
هادی
Iran, Islamic Republic of
وام روستایی که هیچ وقت برنگشت و الان داستان شده!
خودکفایی بنزین که عامل سرطان شد!
سازمان مدیریت که آخرای دولت مموتی میخاست بر گردونه!
با پنج میلیون خانه دار!
....
یکم تفکر و انصاف هم خوبه...
Iran, Islamic Republic of
هادی جان جوک نگو خواهشا" .
هادی
Iran, Islamic Republic of
همیشه شما درست و بقیه جک میگم...
خواب زده رو نمیشه بیدار کرد...
Iran, Islamic Republic of
وام روستایی را حالا صرف حقوق نجومی می شود و تولید بنزین را به بهانه سرطان تعطیل کردند تا خودشان واردات بنزین را انجام دهند و از قبل این کار به ثروتهای نجومی برسند همینطور کارت سوخت را حذف کردند تا بیشتر بتوانند دزدی و رانت خواری کنند
Iran, Islamic Republic of
در 8 سال دولت دکتر احمدی نژاد بیشترین پروژه های عمرانی و زیربنایی اجرایی شدند و بودجه طرحهای عمرانی 8 برابر امروز بود در صنایع هوافضا و هسته ای و نانو و بیو تکنولوژی و پتروشیمی و فولاد و سیمان پیشرفت فوق العاده ای کردیم و رتبه علمی کشور در منطقه و جهان ارتقاء یافت و بهترین دولت بعد از انقلاب دولت دکتر بود آن کسی که 6 سال مملکت رو معطل برجام بی فرجام کرد فقط شعار تو خالی می دهد.
Iran, Islamic Republic of
ما حاضریم همون هشت سال صد بار دیگه تکرار بشه ولی این پنج سال تا قیامت تکرار نشه . ...
Iran, Islamic Republic of
هادی جان اعتماد به نفست منو کشته !
هر کامنتی می گذاری چند برابر مثبت ها منفی می گیری ولی از رو نمی ری
Iran, Islamic Republic of
حرفهای آقای هادی منطق پشتش خوابیده است و قبول حرف درست برای بسیاری ازدوستان اصولگرا سخت است و با هوچیگری سعی میکنند ایشان. را کنار بزنند
Iran, Islamic Republic of
آهان !!!
ببخشید پشتش رو ما ندیدیم که منطق خوابیده
خب شما چشم بصیرت دارید که پشتش رو می بینید
ما هرچه کامنت های هادی را می خوانیم جز تعصب و نادانی نمی بینیم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ایشون در مشهد خیلی کارها کردند برای مردم محروم. لطفا سیاسی نظر ندید. حرف ایشون خیر خواهی و هدایت دولت است .... حرف ایشون حرف میلیونها ایرانی دلسوز است. تا اینجا که دولت خلاف عمل کرد دودش تو چشم ما رفت. گوشت شصت و چند هزار تومانی و ... . خدا دولت را کمک کند تا اقتصاد خوب شود
Iran, Islamic Republic of
اره با غذا دادن خوب گدا پروری کرده
راست میگه شغل ایجاد کنه با این پولا
Iran, Islamic Republic of
دولت که منتخب شما مردم بوده تا حالا .... بحران تلگرام چه کرده ،آ آقای ریسی در قبال ضعف های دولت مسولیت نداره اما بعنوان فردی مسلح و وفادار به انقلاب و اسلام مطابق دستور رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکرده
Iran, Islamic Republic of
ایشون راست می گوید زیرا برای همین است که دولت به زلزلزدگان نمی رسد تا گدا پروری و شایبه بهره برداری انتخاباتی نشود
Iran, Islamic Republic of
البته زلزله کرمانشاه اگر برای زلزله زدگان مصیبت بود برای بعضیا خوب شد
پولهای میلیاردی به اسم کمک به زلزله زده ها جمع کردند و دارند سود بانکیش رو نوش جون می کنن و در محافل دانشجوئی هم زیبا سخن می گویند
Iran, Islamic Republic of
شما بگو روحانی چقدر شغل ایجاد کرده ؟! تقریبا"هیچ !
Iran, Islamic Republic of
اره بابا! نجومی میداددست دوستان! اسمش میشد پروار کردن قبیله !
Iran, Islamic Republic of
ایشون با بودجه‌ای یک‌صدم‌دولت در سال گذشته۲۵۰۰شغل درست کرده مقایسه کنید با طرح تکاپو دولت در کردستان که با تبلیغات فراوان شروع شد و‌بعد از حدود ۳۰۰شغل متوقف شد
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی با این پولها فقرا رو اطعام می کنه
شغل رو دولت باید ایجاد کنه
مگر آقای رئیسی رای آورده که شغل ایجاد کنه ؟
گرچه اگه دولت وظیفه اش رو درست انجام بده ، ما موردی برای اطعام فقرا نباید لازم داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
این سخن گهربار ایشون رو باید با طلا نوشت زد به دیوار: سوال: "راه حل شما برای حل مشکلات معیشتی مردم چیست؟" پاسخ بزرگوار: "حل مشکلات معیشتی مردم!" :)))))))))))))
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ایشون در مشهد بهترین پاسخ به حرفهای سطحی شماست
با همین حرفها مملکتو گرفتار ... کردین
Iran, Islamic Republic of
مردمی را که نسبت به عملکرد ریاست نهم ودهم اعتراض داشتند رو هم همین سفارشات تحصن واعتصاب غذا وغیره رو هم به مخالفین میکردید؟
Iran, Islamic Republic of
مخالفین دولت نهم و دهم در سال 88 عقده خودشان رو خالی کردند و با فتنه گری و آشوب باعث تشدید تحریمها و مشکلات فراوان برای کشور شدند .
Iran, Islamic Republic of
اقای رییسی کوچکترین نظری که میدهد با تخریب و هجمه گسترده رقیب مواجه میشود حتی وقتی چیزی نمیگوید مورد هجمه است مدام از دولت پنهان سخن میگویند و تمام تقصیرها را گردن دولت پنهان میندازند اگر در این شرایط اقای رییسی شروع به انتقادات گسترده کند رقیب بی اخلاق به خواسته خود میرسد و حاج اقا را همان دولت موازی میداند که دایم دخالت میکند
مسایل سیاسی پیچیده است هر چند که صدق کلام و نیت خیر شما را تحسین میکنم
Iran, Islamic Republic of
خب دوست عزیز معلومه که چرا رئیسی رو تخریب می کنن
انتخابات ۱۴۰۰ را در خطر می بینن
با این خدمات وافر و بی شائبه ای که دولت برجام به مردم کرده ! و همه مردم را طبق قولی که داده از یارانه بی نیاز کرده !
احساس خطر می کنن که اصلاح طلب ها رای نیارن
رییسی تا ۱۴۰۰ رییس میشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید محرومان رئیسی عزیز
Iran, Islamic Republic of
از تتلو و بانوی قرمز پوش امریکائی چه خبر؟
نفر بعدی برای رژه کی هست جناب رئیسی؟
Iran, Islamic Republic of
بانوی قرمز پوش کیه دیگه؟؟
Iran, Islamic Republic of
سرچ کن می بینی که ایشون با چه تدبیری دارن سان می بینن
هادی
Iran, Islamic Republic of
کارهای خلاف شرعی که اصولگراها انجام میدن که خلاف نیست...
خلاف فقط خلاف اصلاحطلبا...
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه جستجو کردم و دیدم . درضمن مشکلی در پوشش خانم قرمز پوش امریکایی 77 ساله مدافع مردم غزه ندیم ، همین قدر که به احترام مردم ایران روسری گذاشت و لباس گله گشاد پوشید کفایت داره
بابا نکنه تو گشت ارشادی که اینقدر ریز بین شدی
خدا را شکر کسی با هاش دست نداد
Iran, Islamic Republic of
فعلا ایشون رشد خوبی در جذب مخاطب دارد
Netherlands
من رفتم عکس بانوی قرمز پوش در مقابل آقای رئیسی رو دیدم.یعنی الان من تو خیابون اون لباس و بپوشم کسی حق نداره بگه غیر عرفیه دیگه باشه?حالا تذکرات گشت ارشاد بماند!
Netherlands
آقای ازغدی بهتره یک کلاس آموزشی،توجیهی برای اون خانوم بذارن
Iran, Islamic Republic of
با‌همین حرفهای سطحی مملکتو گرفتار روحانی کردین
شما اگر دغدغه دیانت داشتید طرف روحانی رو نمیگزفتید در ستادهای ایشون صدها بانوی قرمز پوش فعال بودن روحانی هم بعیده ناراحت بوده باشه
Iran, Islamic Republic of
بنازم به حکمت کارهای خداوند حکیم.اگر سید بزرگوار رای می آوردند امروز تمام کاسه کوزه های 4 سال اول دولت بی تدبیر بر سر ایشان میشکست. خدایا راضی ام به رضایت.
Iran, Islamic Republic of
احسنت. 100% با شما موافقم.
Iran, Islamic Republic of
ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین.
واقعا سید محرومان ذخیره این انقلاب هست به خواطر تهمت به این سید بزرگوار داره بلا و گرفتار سرشون میاد
م ج
Iran, Islamic Republic of
حلا که 5سال ملت را اسیرشعار الکی کرده اند ؟ کی به کیه؟
Iran, Islamic Republic of
‌شما که گفتی برجام چکه من نقدش می کنم ولی ما می دانستیم چکی وجود ندارد یا بی محل و تقلبی است که قابلیت نقد ندارد....
United States
امان از یانسور حتی دعای خدایا امام زمانمان را برسان سانسور می شود پس خدایا ما را از شر سانسورچی ها که از دعای رسیدن امام زمان واهمه دارند نجات بده ولی از گفتن خدایا امام زمانمان را برسان خسته نمی شوم و در این ماه عزیز و رحمت می گویم خدایا امام زمانمان را برسان خدایا امام زمانمان را برسان خدایا امام زمانمان را برسان و ما را شر تشنگان قدرت و ثروت نجات بده از خفقان نجات بده از دروغ نجات بده از.....
من
Iran, Islamic Republic of
ایشون گفت که برجام یک توافق نامتوازنه اما حالا که تایید شده، دولت باید بتونه همان مطالبات مندرج در برجام که بسیار کمتر از تعهدات ما بوده را نقد کنه و دولت ضعیف روحانی همین کار را هم نمی تواند بکند بلکه یک دولت انقلابی باید بیاید. حرف کاملا درستی بود.
Iran, Islamic Republic of
تا چک دست کی باشد ،دست فریدون یا ریسی که مطیع رهبری است
Iran, Islamic Republic of
چک برجام قابل نقد شدن بود اگر تعهدات ایران مرحله به مرحله و با توجه به لغو تحریمها صورت می گرفت اما وقتی یکباره و با عجله قلب راکتور اراک رو سیمان کردند و سانتریفیوزها رو جمع کردند و اورانیوم ها اکسید شد به هیچ وجهی قابل وصول نبود.
United Arab Emirates
نشستن کنار گود و گفتن لنگش کن که هنر نیست
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی درست میفرمایند گره زدن چرخ سانتریفیوژ به چرخ اقتصاد از اول غلط بود و نباید کشور 6 سال معطل امضاء و اجرای برجام بی فرجام می شد.
Iran, Islamic Republic of
وسط هم واستادن و هر سندی رو که گذاشتن جلومون چشم بسته امضا کردن هم که هنر نیست
Iran, Islamic Republic of
خودشون به هزار وسیله ،خودشون رو انداختن وسط گود که چی؟! که ""100روزه درستـــــــــــــــــــــــــش میکنم ""
کسی به زور واردشون نکرد که ...
Iran, Islamic Republic of
نشستن داخل گود و هیچ کاری نکردن و به سایرین هم اجازه کار ندادن هم هنر نیست!!!!
Iran, Islamic Republic of
پس اونی که میگفت آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم که .... من بودم ؟!
United Arab Emirates
صبح بخیر حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
خداپدرت روبیامرزه شش ساله که کشورما اسیربرجامه والان هم متوسل به یک خانم اروپایی هستیم وول نمیکنیم
United States
چه عجب جهان ! ديگه از لفظ آيه الله خبرى نيست !
Iran, Islamic Republic of
ایشان حجت الاسلام دکتر رئیسی هستند.
یونس
Iran, Islamic Republic of
هروقت شما از توهمات ریاست جمهوری دست کشیدی همه چیز حل میشه.
United Arab Emirates
آقای زاکانی لطفا به عرض ایشان برسانید که اگرایشان بیایند ونتوانند ازپس مشکلات مثل ریزگردها ومسکن بربیایند اصولگرایی باخاک یکسان خواهدشد کاش این دوررا ایشان به نفع اقای قالیباف کناربروند
Iran, Islamic Republic of
برای حل مشکلات کشور که با بی تدبیری دولت تدبیر بحرانی شده باید از همه ظرفیت نیزوهای انقلاب استفاده کرد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
البته بنده هم خیلی ارادت خدمت آقای رئیسی و قالیباف هر دو دارم ولی با تخریب های ناجوانمردانه ای که آقای رئیسی شدند و از طرفی کار اجرائی که آقای قالیباف در شهرداری تهران کرده اند و رقیبهای ایشان در دوره فعلی در شهرداری هنری ندارند قدر آقای قالیباف بیشتر شناخته خواهد شد و
فکر می کنم آقای قالیباف شانس بیشتری دارند
ما اصولگراها باید منطقی تر با انتخابات برخورد کنیم
Iran, Islamic Republic of
بله منظورمرابه نحو بهتری بیان کردید...دردنیای واقعیتها باید باحرکتهای منطقی جلوی آسیبهاراگرفت...دراینجا بحث کارایی بیشترمطرح است ...ضمن اینکه شان آقای رییسی به عنوان مهره ی مطرح انقلابی حفظ خواهدشد...بسیاری ازضربه ها را ازحرکتهای احساسی خورده ایم...
Iran, Islamic Republic of
بله همان روزی که شنیدم قالیباف به نفع رئیسی کنار رفته از ناشیگری جمنا عصبانی شدم و گفتم یک بار دیگر امیدمان را نا امید کردند مانند تعدد کاندیداها در سال ۹۲
چون می دانستم در مناظرات آقای رئیسی نتوانست رای زیادی جمع کند هرچند ایشان را دوست داشته و دارم
Iran, Islamic Republic of
تشنگان قدرت که شبانه روز بخاطر انتقام از دولت چوب لای چرخ امور میگذارند و مانع پیشرفت میشوند و به مردم متوسط آسیب و ضرر می رسانند باید روزی در محضر خدا و ملت پاسخ دهند.
Iran, Islamic Republic of
به جان خودم اگر باور داشته باشی که این دولت اصلا توانی برای کار کردن داره ! که حالا کسی بخواد مانعش بشه.هر کس به این مملکت خیانت میکنه وهر کس که برای حمایت از خائن ،به دروغ دست به کیبورد میشه ،رو خدا لعنت کند وبه سزای کارش به زودی زود برساند.
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اول روشن کنید که چرا مالیات اصلی را پرداخت نمی کنی؟؟ نه ارزش افزوده که از کیسه مصرف کننده می رود!!
Iran, Islamic Republic of
ای اقا شما هنوز گیر مالیاتهای نداده اقای طبسی هستی
به رحمت خدا رفت بنده خدا!!!
Iran, Islamic Republic of
چند سال پیش یه نفر بود که موضع چندان مخالفی با برجام نداشت فقط میگفت برجام یه چکیه که باید نقدش کنیم.
Iran, Islamic Republic of
نقدش کردیم؟؟؟؟
United States
شما که با برنامه های ابکی در انتخابات کشور را به ناکجااباد میبردید انهم در ته دره
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله که الان نوک قله ایم