سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۹۵
رئیس‌جمهور در دیدار با ورزشکاران:

چه اشکالی دارد که تلویزیون مسابقات زنان را پخش کند

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب: 614380
دکتر روحانی با ابراز خوشحالی از حضور بانوان کشور در صحنه‌های ورزشی، افزود: البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از این زاویه به قضیه نگاه می‌کنند که زن‌ها هر چه در جامعه، خیابان، دانشگاه، عرصه معلمی، بیمارستان‌ها و در ورزش کمتر حضور داشته باشند، ایمان مردم بهتر و بیشتر حفظ می‌شود.
چه اشکالی دارد که تلویزیون مسابقات زنان را پخش کند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه تأکید کرد: اگر امید و نشاط در جامعه باشد، همه مشکلات قابل حل خواهد بود.

روحانی با اشاره به اینکه ورزشکاران باید امید و نشاط را از خود و باورشان شروع کنند، به آیاتی از قرآن مجید مبنی بر توصیه بر باور و عمل شایسته اشاره کرد و گفت: هرجا و در هر رشته‌ای اگر برای رسیدن به هدف، انسان دارای باور و عمل شایسته باشد، مطمئناً به هدف خود خواهد رسید.

رئیس جمهور تصریح کرد: درست است که قرار گرفتن ورزشکاران در سکوهای قهرمانی حاصل تلاش‌های آنها و مربیانشان است، اما بالاتر از این‌ها، باور ورزشکار به پیروزی و قهرمانی است.

روحانی افزود: اگر باور کنیم حق ما به دست آوردن سکو در مسابقات جهانی است، موفق می‌شویم چرا که تمرین، آموزش و پشتکار مؤثر، موفقیت به همراه دارد.

رئیس جمهور با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی و هم‌گروهی آنها با تیم‌های قدرتمند فوتبال، گفت: اینکه در جام جهانی روبروی چه تیمی بازی می‌کنیم، مهم نیست بلکه ما باید باور داشته باشیم که قادر به پیروزی هستیم تا بتوانیم موفق شویم. اساس کار، ایمان به معنای باور به توانستن است.
روحانی گفت: باید تمرین، اقدام، تحمل و صبر کنیم و ماه رمضان بهترین فرصت برای تمرین است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ورزشکاران برای حضور در میادین رقابت هفته‌ها و ماه‌ها در اردو هستند، گفت: ماه رمضان اردویی برای همه انسان‌هاست و ماه تمرین برای صبر، مقاومت و ایستادگی می‌باشد.

روحانی خاطر نشان کرد: اگر در این اردو درست تمرین کنیم به روی سکو خواهیم رفت و پیروزی ما در صبح روز عید فطر، در نماز عید است که از خداوند غفران گناهان و رحمت را برای زندگی دنیا و آخرت جایزه می‌گیریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه شما ورزشکاران در ایجاد نشاط و امید و ارتقاء روحیه جمعی در کشور بسیار تأثیرگذار هستید، گفت: گاهی یک بازی و رقابت شما، ساعت‌ها، روزها و گاهی ماه‌ها به مردم روحیه می‌دهد.

روحانی با ابراز خوشحالی از حضور بانوان کشور در صحنه‌های ورزشی، افزود: البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از این زاویه به قضیه نگاه می‌کنند که زن‌ها هر چه در جامعه، خیابان، دانشگاه، عرصه معلمی، بیمارستان‌ها و در ورزش کمتر حضور داشته باشند، ایمان مردم بهتر و بیشتر حفظ می‌شود.

رئیس جمهور اظهار داشت: همه افتخارات ما بدون استثناء مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مادرانی است که ما را تربیت و کمک کردند تا مسیر درست را در زندگی انتخاب کنیم.

روحانی تصریح کرد: اگر بخواهیم اسلام را به دنیا معرفی کنیم، بهتر این است که بگوییم دختران ما اجازه حضور در رقابت‌های ورزشی را ندارند یا بهتر این است که بگوییم، زنان و دختران ما با رعایت همه احکام و اصول دینی در رشته‌های مختلف ورزشی حضور یافته و موفقیت به دست می‌آورند. اگر به دنیا نشان دهیم که دختران ما با حجاب و عفاف کامل در میدان‌های ورزشی حضور می‌یابند، این تبلیغ اسلام است یا ضدتبلیغ؟

رئیس جمهور گفت: تبلیغ اسلام این است که به دنیا نشان دهیم اسلام مانع نقش‌آفرینی اجتماعی برای زنان نیست. اسلام به هیچ وجه نگفته است که زن خانه‌نشین شود، بلکه گفته که زنان نیز به عنوان انسان‌هایی شرافتمند با عفاف و حجاب در همه عرصه‌های اجتماعی حضور داشته باشند.

روحانی با طرح این سوال که آیا ممانعت از حضور زنان در میادین ورزشی به عنوان تماشاگر تبلیغ به نفع اسلام است، اضافه کرد: می‌گویند در ورزشگاه‌های فوتبال حرف‌های زشتی زده می‌شود و صحیح نیست که زنان در آنجا حضور داشته باشند. آیا اگر مردهای ما در ورزشگاه‌ها چیزی بگویند که زیبا نباشد، باید زنان تاوان آن را پرداخت کنند؟

رئیس جمهور اظهار داشت: معیار و اساس در اسلام این است که بین زن و مرد فرقی وجود ندارد و هر دو می‌توانند مدارج کمال را تا نهایت طی کنند، پس بیایید به زنان و دخترانمان که با حجاب و عفاف قصد حضور در عرصه‌های اجتماعی و از جمله ورزشی را دارند، میدان دهیم.

روحانی با اشاره به حضور همراه با حجاب و عفاف بانوان ایرانی در میادین ورزشی، تصریح کرد: واقعاً چه اشکالی دارد که تلویزیون هم مسابقات زنان و دختران ما را پخش کند، بویژه زمانی که در برابر تیم‌های نامدار دنیا شجاعانه مسابقه می‌دهند و پیروزی‌های بزرگ کسب می‌کنند.
 
https://jahannews.com/vdcjoxemyuqevtz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoxemyuqevtz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر ت
Netherlands
مشکل کشور و جامعه ما الان ایناست ؟ اونی که جلوی درب ورزشگاه نیشابور (محل سخنرانی روحانی)می خواست خود کشی کنه برای کنسرت و نمایش فوتبال و رفتن معدود بانوان به ورژشگاههای مناسب سازی نشده قصد خودکشی داشت ؟
تا کی قرار است بجای حل مشکلات موج سواری ادامه پیدا کنه
موجهایی که کفتارهای ضد انقلاب چشم به ان دوختند ؟
Iran, Islamic Republic of
من دیگه از روحانی و دولت هرهری مسلکش ناامید شدم

اینا کمر بستند که نارضایتی عمومی ایجاد کنند

حاضرم قسم بخورم
Iran, Islamic Republic of
برای بار هزارم برجام به بن بست رسید حاج حسن زد به جاده خاکی که حواسا رو پرت کنه
Germany
نگران نشو برادر و شک نداشته باش دشمنان خارجی و مخالفان داخلی برجام نا امید خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده ؛دوست من.
حسن
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کدوم برجام ؟ کسی که خواب بیدارمیشه ولی اونیکه خودشو به خواب زده .......نه....
United States
حاجی تا کی چشم بسته میخوای برجامو بپرستی؟ طرفداری کورکورانه و جناح محور تا کی؟ فردایی هم برای این مملکت هست. یه ذره فکر کنین تورو خدا.
این یه هماهنگی از پیش برنامه ریزی شده بود. الان در بدترین شرایط هستیم. تحریمها برگشته و ما متعهد به برجام.
Turkmenistan
....
Turkmenistan
...استغفر الله ...
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس با حضور زن در جامعه مخالف نیست

اما نه حضور به هر نحو و به هر شکل

مردان نیز نحوه حضورشان محدود است و این مخصوص زنان نیست

البته مرد و زن تفاوت دارد

...
Iran, Islamic Republic of
با این طرز فکرت هنوزم نفهمیدی بین زن و مرد هیچ تفاوتی وجود نداره من یه مرد هستم به نظر خودتون چون که حالا مرد از زن قوی تره دلیلی میشه برای فرق گذاشتن؟؟؟؟؟؟ .
Iran, Islamic Republic of
اینایی که این حرفها رو میزنن خودشون یه پا ...!
تنها چیزی که براشون مهم نیست مردمه و تنها چیزی هم که براشون مهمه کدخداس!
هادی
Iran, Islamic Republic of
خوب اگر مشکل مملکت نیست شما بیخیال شید و بگذارید برن ورزشگاه...
کار خاصی نداره... شمایید که اینرو مشکل میکنید...
Iran, Islamic Republic of
شما که این نظر را داری تا حالا ورزشگاه رفتی ، حاضری با خواهر و مادرت بری مسابقه نگاه کنی
هادی
Iran, Islamic Republic of
شما ورزشگاه آزادی رو فقط میبینی که اون کاری نداره حل شدنش...
ورزش والیبال و کشتی و ... که اینجوری نیست.. .حداقل اونها رو بگذارن...
Iran, Islamic Republic of
دیدن کشتی؟! زن ها؟!
زن اگر دین نداشته باشه، اخلاق نداشته باشه، فقط به خانواده اش متعهد باشه، قول میدم عارش بشه بره مسابقاتی که مردان تقریبا بی لباسند رو ببینه.
...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آدم باید خیلی بی‌غیرت باش حاضر باشد، خانمش، خواهرش و مادرش را به ورزشگاه تو جمع مردا ببر. من که مردم ی بار برای تفریح در دوران نوجوانی رفتم، صحنه‌هایی را دیدم که باعث شد برای همیشه ترکش کنم و دیگر به هیچ قیمتی هم حاضر نیستم پام اوجا بذارم.
Iran, Islamic Republic of
شما که این نظر را داری تا حالا ورزشگاه رفتی ، حاضری با خواهر و مادرت بری مسابقه نگاه کنی
Iran, Islamic Republic of
اشکالش چیه هاااا؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این همه مسابقات ورزشی بانوان هست،چرا کمتر زنی میره تماشای انها؟!پس دردتون ورزش دیدن نیست.......................
امیری
United States
اقای روحانی مردم دیگر می دانند شما چه افکاری در سر داری مردم همه حرف های شما را بیاد دارند همه می دانند که حرف های شما همیشه بر عکس در می اید
1-سال قبل می گفتید اب خوردن مردم به بر جام مربوط می شود امسال می گویید نمک نخورید تا از برجام خرفی نزنید اقای روحانی بجای طبابت به وعده های سال قبلت پاسخ بدهید
2- همیشه می گویی من مخالف فیلتر تلگرام هستم و دولت من انگشت روی فیلتر نمی برد .در همین حال نامه محرمانه شما به وزیر ارتباطاتات منتشر می شود که به ایشان دستور می دهید تا تلگرام را فیلتر نماید
3- شما چگونه رییس جمهوری هستید که حتی معاون اولت به حرف شما نیست ؟ مگر نه اقای جهانگیری بخش نامه نمود که دولت از تلگرام خارج شوند ؟شما اول تکلیف را با خودت و وزیرانت مشخص کن بعد بیا با مردم صحبت کن
4- نمی دانم چگونه باور نمایم اما نه من بلکه هیچ احدی در دنیا قبول ندارد با وجود دلار 7500 تومانی دولت شما تورم اردیبهشت را 8 درصد اعلام کند به قول عادل فردوسی پور باید سرمان را به دیوار بکوبیم
5-اقای روحانی مشکل مردم رفتن خانم ها به ورزشگاه نیست .دیگر شما با انحراف افکار عمومی نمی توانید صحنه را مدیریت نمایید .مشکل زنان ودختران ما اوضاع وحشتناک اقتصادی هست که جوانان دور ازدواج را خط کشیدند با این تورم و با این بیکاری حتی اقایان هم میل به .ورزشگاه رفتن را ندارند اقای روحانی بجای رفتن به ورزشگاه برای خانم ها شغل ایجاد کن بجای رفتن به ورزشگاه فشار تورم را از روی دوش پدران دختران برداربجای این کار ها با مردم صادق باشید چون هر چه بیشتر تلاش نمایی صحنه را به صورت غیر واقعی مدیریت نمایی مجبور هستی بیشتر انتقاد مردم را تحمل نمایی
6- اقای روحانی بهتر است نگاهی به وعده های خود بکنی . جنازه متعفن برجام دیگر کارایی ندارد چون حتی این جنازه متعفن را امریکا از شما گرفت .البته دلسوزان نظام از همان اول به شما گفتند که این برجام از همان اول مرده بدنیا امده ولی شما انها را به دلواپس و بزدل و..... متهم نمودی همان زمان که رهبری در نوروز 94 فرمودند:خر امریکا از پل عبور کند به ریش شما می خندد. اشتغال و امید شما به بیکاری و یاس جوانان تبدیل شده و شاید شما می خواهید با بحث انحرافی ورزشگاه مدتی انها را سر گرم نمایید
اب دریاچه ارومیه اگر خواست وبارندگی های امسال نبود مانند دیگر وعده هایت کاملا برعکس می شد مردم دیگر می دانند وقتی شما می گویی تلگرام فیلتر نشود و از ان طرف نامه به وزیر می دهی فیلتر شود و قتی می گویی برجام فتح افتوح است واز ان طرف حتی خود امریکایی ها با هواپیما دلار به ایران اوردند و قتی می گویی تورم اردیبهشت 8 درصد است ودلار 7500 تومان و وقتی می گویی دختران به ورزشگاه بروند حتما در پس این جمله نامه محرمانه زدی که حتی دختران به دانشگاه هم نروند
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا؟
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
ما هم میگوییم: نمی دانم چرا بعضیها همش سعی دارن به جای حل مشکلات، خلق مشکلات کنند؟

به قول یک فرهیخته : "چهل سال است مسئولین تلاش می کنند جمهوری اسلامی را ساقط کنند، اما مردم نمی گذارند."

واقعاً شاید توی هیچ کشوری مسئولین این قدر عقب تر از مردمشون نباشند.
سارا
Iran, Islamic Republic of
چطور وقتی بحث حجاب اجباری و محدود کردن مسئله امر به معروف به موی دخترها پیش می اد اینها موضع اصلی جامعه باید باشه ولی محروم کردن نصف جامعه از حقوق اولیه شان موضوع اصلی در چامعه نیست
Iran, Islamic Republic of
اول ثابت کن دیدن مسابقه مردانه برای زنان بی ربط، حقوق محسوب میشه، یعنی نیاز ذاتی و واقعی، بعد دلیل جلوگیری از این حقوق رو میگیم!
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که هی دم از استادیوم رفتن زنان می زنند یک صدم جمعیت نیستند
امیر ت
Netherlands
مشکل کشور و جامعه ما الان ایناست ؟ اونی که جلوی درب ورزشگاه نیشابور (محل سخنرانی روحانی)می خواست خود کشی کنه برای کنسرت و نمایش فوتبال و رفتن معدود بانوان به ورژشگاههای مناسب سازی نشده قصد خودکشی داشت ؟
تا کی قرار است بجای حل مشکلات موج سواری ادامه پیدا کنه
موجهایی که کفتارهای ضد انقلاب چشم به ان دوختند ؟
Iran, Islamic Republic of
دوباره شروع کردند یه بحث فرعی راه بتدلزند تا مردم یه مدت حواسشون از برجام و دلار و ...... پرت بشه
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
روحانی : واقعا چه اشکالی وجود دارد که تلویزیون مسابقات زنان مارا نشان دهد .....
ببین مشکل آنجاست که شما باز از نظر عملکرد و تحقق وعده های انتخاباتی کم آوردی و زیر سوالی
دست به حاشیه سازی زدی
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
این رو از کی داره می پرسه؟!
اصلاً مگر قراره خبری بشه که بازم شروع به زدن چنین حرف هایی کرده است؟!
اگر دور اول مجلس که می خواست رای بیاره، همین سؤال را ازش می کردند، فکر می کنید چه جوابی ارائه می داد؟! حتماً جوابش با رای آوردنش اراتباط نزدیکی داشت!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
يعنى اگر زنان در سالنهاى زنانه و به دور از چشم مردان مسابقه برگزار كنن يعنى از عرصه اجتماع به دور هستن بعبارت ديگه زنان براى اينكه در عرصه اجتماع باشن حتماً بايد جلوى چشم مردان ورزش كنن؟؟؟!!!!!! واااااااى خدا از دست اينا به كى پناه ببريم
محمد
آفرین گل گفتی برادر
Iran, Islamic Republic of
اینکه ما مردان را جامعه بدانیم توهین به زنان است
یعنی اگر زنان مسابقات زنان را ببینند از عرصه اجتماع دورند ولی اگر مسابقات مردان را ببینند در عرصه اجتماعند
مگر عرصه اجتماع مردان هستند
اگر راست می گویید و طرفدار حقوق زنان هستید از دولت بخواهید که ورزش بانوان را بیشتر حمایت کند
الان یک خانم اگر در رشته ای ورزشی در استان خودش مقام اول بیاورد و بخواهد در مسابقات کشوری شرکت کند تقریبا تمام هزینه هایش به عهده خودش است
با شعار که حقوق زنان تامین نمی شود
Sarbaz
خواهر یا برادر عزیزم که نظرت رو گفتی. بنده قهرمان کشور رشته های رزمی هستم. مگه منی که مرد هستم بابت شرکت تو مسابقه های کشوری بهم کمکی شده که شما چنین توقعاتی داری؟!!!!
البته که حرف شما حرف جامعه ی ورزشیه. اما اینکه داری یار کشی می کنی و مردان رو از زنان جدا می کنی اشتباهه.
در ضمن اصل موضوع چیز دیگه ای بود که دوستان هم بهش اشاره کردن. هدف از مطلب، دور کردن مردم از واقعیتهای جامعه و فرار از مسئولیت هاست
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزsarbaz قهرمان
حرف من این بود که کسانی که دم از آزادی ورود زنان به ورزشگاهها می زنند دلشان اگر برای زنان می سوزد از ورزشکاران زن حمایت کنند
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
چه اشکال دارد صدا و سیما از دخترانی که به علت نداشتن جهیزیه نمی توانند ازدواج کنند هم بگوید. از اتفاقات کازرون را بگوید. از این که امسال شیرمدارس داده نشد (مردم یادتونه شیر پیدا نمی شد!؟) بگوید. از قیمت گوشت بگوید. از دو تابعیتی ها بگوید. از حقوق بسیار اندک کارگر و معلم بگوید. از وضعیت مسکن مهر های تعطیل شده بگوید. از بیکاران بگوید. از قیمت ارز و بانیان آن بگوید. از ثروت وزیر بهداشت و بقیه بگوید. از حقوق های نجومی و حقوق های وزرا و مقامات بگوید. از برادر رئیس جمهور و معاون اول بگوید. چه اشکال دارد از محل زندگی دختر رئیس جمهور بگوید. از قیمت ماشین وزیر بگوید. از صف های طولانی در بیمارستان های دولتی بگوید. از تعداد دختران تحصیل کرده خانه نشین و بیکار هم بگوید و آنها را هم نشان دهد. چه اشکالی دارد صدا و سیما اینها را پخش کند.
Germany
صدا و سیما خیلی چیزها میتواند بگوید که نمیگوید اگر صدا و سیما میلی نبود خیلی حرفها باید زده میشد
Iran, Islamic Republic of
اونوقت دولت فوری بودجه صدا سیما رو قطع میکنه
Iran, Islamic Republic of
کره هم پیدا نمیشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
چه اشکال دارد به جای این جنجال افرینی ها
۱-وضعیت اقتصادرودرست کنی
۲-وضعیت سکه و دلار رو سامان بدی
۳-وضعیت قاچاق رو رسیدگی کنی
۴-برای زیاده خواهی های کدخداتون یه فکری کنی
و....
درست است یک اشکال دارد اینها و آن این است که این کارها:
وظیفه مردم است و جنجال افرینی وظیفه رئیس جمهور و دولتی است که عرضه ندارد یا نمیخواهد به این چیزا رسیدگی کنه
پس به جنجال افرینی و سرگرم کردن رسانه ها ادامه بده
اقای پریزدنت!!!!
علی برکت اله...
Iran, Islamic Republic of
این همه مشکلات رو که لیست کردی مطمئن باش هیچ رییس جمهوری حتی رییسی هم نمیتونه آنها رو حل کنه.بیکاری وسر وسامان دادن به پول ملی وارز خارجی وغیره با اهدافی که سیاست خارجی حاکمیت داره رابطه مستقیم داره.بحث زیر یوغ استعمار نیست.هستش کشورهایی که زیر یوغ هیچ استعماری نیستند وفقط با توجه به منافع کشوری ومردمی خویش رفتار میکنند ومنافع مردم خویش را به منافع دیگران گره نمی زنند
Iran, Islamic Republic of
اگ وزیر میلیارد دلاری نداشته باشه رییس جمهور و اهل حاشیه نباشه و دلش بحال مملکت بسوزه چرا میشه کشور رو اداره کرد
امیری
United States
لطفا این متن زا در صفحه اول درح نماییذ
ماجرای زیبا کلام وباز نشستگی
اصولا اصلاح طلبان دوست دارند همیشه مشکلات خود را به گردن نظام بیندازند .انها همیشه با رندی کامل علاوه بر رفتار ظاهری در باطن دنبال چیز دیگری هستند
بر اساس برنامه 6 توسعه سقف پایان خدمت باز نشستگی برداشته است و از سال 97 پاداش خدمت باز نشستگان دیگر مانند سابق سر از یک میلیارد در نمی اورد به همین دلیل زیبا کلام وخیلی های دیگر که در بدنه دولت روحانی بودند در بهمن و اسفند خود را بازنشست کردند تا این قانون به انها نخورد
تا این جای کار حرفی نیست ولی از این به بعد ماجرا می شود همان تز اصلاح طلبان در حالی که زیبا کلام برای گرفتن پادش 600 میلونی و شاید بیشتر خودش را باز نشست کرده در رسانه ها می گوید که مرا اجبارا باز نشست کردند و باز هم می خواهد تقصیر باز نشستگی خود خواسته را به گردن نظام بیندازد این در حالی است که وزارت علوم را همفکران زیبا کلام اداره می کنند و همین زیبا کلام با معاون اول ریاست حمهوری ملاقات خصوصی دارد .زیبا کلام وامثال ایشان همیشه صحنه ومیدان را بازیرکی ترک می کنند مثلا در انتخابات 96 مشکل اب خوردن مردم را به بر جام مرتبط می دانستند اکنون روزه سکوت گرفته اند سخنان دیروز روحانی برایم جالب بود زمانی روحانی خوردن اب را به بر جام وصل می کرد الان می گوید نمک نخورید تا به برجام توجه نشود .
مشاوران روحانی باید بدانند اینجا انتخابات نیست که با هزاران ترفند نا جوانمردانه در یک روز تمام شود اینجا دیگر حرف نیست اینجا میدان عمل هست همان میدانی که رهبر معظم انقلاب ان را در نوروز 94 این طور تفسیر نمود:خر امریکا از پل عبور کند به ریشتان می خندد
زیبا کلام وهمفکران او به خوبی با رسانه های خود می دانند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند .با همین رسانه ها می توانند بگویند با وجود دلار 7500 تومانی تورم 8 درصد است می توانند بگویند برجام هنوز زنده است در حالی که برجام از اول هم زنده نبود لاشه متعفنی بود که غرب به کمک
هیاهوی رسانه ای خود ان را به ایران تحمیل نمودمی توانند بگویند روحانی نماد ما اصلاح طلبان نیست می توانند بگویند ما را به زور بازنشست کردند در حالی که همانند هزاران نفر دیگر برای فرار از اجرای برنامه ششم توسعه خود را باز نسیت کردند
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی داره تلویزیون مذاکرات محرمانه دولت از جمله مذاکرات هسته ای در گذشته رو پخش کنه؟
Canada
درود بر رييس جمهور محبوب و عزيزمان. عامه مردم متوجه هستند كه جماعت قليل تندرو و افراطى با كار شكنى و سنگ اندازى در پى بى اعتبار كردن دستاوردهاى دولت هستند!!!!!!!!!! اما مطمئنا مردم گول اين جماعت شل مغز را نخواهند خورد. باقى حرفها هم بماند براى بعد...
Iran, Islamic Republic of
برو عربستان تا دستاورد این دولت را عملا لمس کنی
Germany
دشمنان خارجی دولت و مخالفان داخلی حتما نا امید خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
واقعا اشکالی ندارد.حساسیتهای زیادی همیشه نتیجه عکس میدهد
بیژن
امید ونشاط را خودت از جامعه گرفته ای!فقر را وارد همه خانه ها کرده ای !فساد و بی دینی و ضد ارزشها را در جامعه به اندازه کافی ترویج داده ای! و......با این همه خیانت ،هنوز هم سیر نشده ای؟اصلا یکذاه به فکر مرگ هستی؟یکذره به فکر پاسخگویی در پیشگاه خدا در قیامت هستی؟با این همه خیانت خارجی و داخلی؟
Iran, Islamic Republic of
بعضی موقع فکر می کنم بعضی ها فراموش کردن آخر باید بمیرن و برن پیش.......
Iran, Islamic Republic of
از عملکرت بگو حسن آقا
Germany
و شما هم خواهی مرد مغرور نشو عزیز دلم
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها چرا منفی دادن!؟جهان نیوز دنبال کننده "بی دین" هم داره؟!
Iran, Islamic Republic of
استاد ایجاد اختلاف و دوقطبی در جامعه.
(رئیس جمهور اظهار داشت: معیار و اساس در اسلام این است که بین زن و مرد فرقی وجود ندارد و هر دو می‌توانند مدارج کمال را تا نهایت طی کنند، پس بیایید به زنان و دخترانمان که با حجاب و عفاف قصد حضور در عرصه‌های اجتماعی و از جمله ورزشی را دارند، میدان دهیم.)
من چند ساله طلبه ام ولی نمی دانستم که به ورزشگاه رفتن خانم ها براشون "کمال" است.و همیشه فکر می کردم بین زن ومرد فرقی هست!الان متنبه شدم!!!!!!
شا
Iran, Islamic Republic of
(اینکه در روبروی چه تیمی بازی می‌کنیم، مهم نیست بلکه ما باید باور داشته باشیم که قادر به پیروزی هستیم تا بتوانیم موفق شویم. اساس کار، ایمان به معنای باور به توانستن است.)
اگر همین جمله را در مقابل استکبار باور داشتی اینهمه مصیبت در عرصه جهانی نداشتیم آقای رییس جمهور
Iran, Islamic Republic of
کدوم استکبار.خودمون رو با این جملات گول میزنیم که چی.هیچ میدونید همین امریکا به همین استکبار ستیزی ایدانیان صاحب میلیارد ها دلار پول شده.خیلی راحت با یه لولو ساختن از ایران وبه اعراب فلک زده نمایاندن این لولو چقدر سلاح به کشورهای عربی فروخت و.....که در این مقوله نمیگنجد
Iran, Islamic Republic of
چه اشكالي دارد يك كم كار كنيد .فقط در بحث مسكن دولت قبل دو ميليون واحد مسكوني ساخت برند كابينه چي؟؟؟؟ دريغ از ساختن يك الونك
عمار
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد اینقدر مسئولین ما ساعی هستند که همه مشکلات را حل کردند مشکلاتی مثل معیشت،اقتصاد،اشتغال،انواع گرانی ،مسکن و...... همه راحل کردند که دیگه مشکل بزرگی نداریم وبرای همین دیگه میخوان مشکلات کوچک ودست چندم کشور راهم حل کنند!
اگه فردا مسئولین آمدند وخواستند شکر چای شیرین شما را هم حل کنند تعجب نکنید چون مسئولین ما خیلی خدمت گزارندوتصمیم گرفتند کلا همه چیز را حل کنند.
Iran, Islamic Republic of
بله حق با آقای روحانی است....




ولی از برجام واقتصاد ومعیشت و بیکاری و..چه خبری دارید
Iran, Islamic Republic of
از برجام خبری نشد؟
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام به زباله دان تاریخ پیوست .
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی چه اشکالی دارد صدا وسیما مشکلات واقعی مردم را نشان دهد. چه اشکالی دارد واقعی راجع به ۲۰۳۰.
Fatf. برجام . ومحرمانه های دولت برنامه داشته باشد....
Germany
هیچ اشکالی ندارد ولی به صدا و سیمای میلی هیچ امیدی نیست
Iran, Islamic Republic of
...
چون حديث است آنچه را بر خود نمي پسندي براي ديگران هم نپسند.
...
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰ روزه نیامد؟؟؟
Germany
اعتماد مجدد به روحانی یعنی 100 روز آمد
Iran, Islamic Republic of
خفت و خواری این ملت را بینید
مینابی
خب بفرمایید از خانواده محترم شروع بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
اگه ورزش بانوان از تلویزیون پخش بشه دلار میشه هزار تومن .مشکل مملکت هم یه جا حل میشه!
سید
...
م ج
Iran, Islamic Republic of
هروقت جنا بعالی رساله چاپ کردی ومردم قبول کردند؟شا ید پخش شد خلا یق هرچه لا یق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
تکیه کلام «نمی‌دانم چرا بعضی‌ها....» دیگه جواب نمیده. ایشون همچنان حال و هوای انتخابات رو دارن و با پیش کشیدن این «بعضیهای» موهوم و نادان جلوه دادن اونا سعی دارن خودشون رو عاقل و فرهیخته نشون بدن. شما به وعده هاتون عمل کنید بقیه مسائل خود به خود حل میشن و اون «بعضیهای» کذایی هم میرن پی کار خودشون.
Iran, Islamic Republic of
منم نمیدانم چرا بعضی ها مدام حرفهای تحریک کننده میزنند. تحریک برای مسائلی که اصلا مطرح نیست یا مسائلی که اصلا صحیح نیست.
نمیدانم چرا!!! گیجم.
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Netherlands
اشکالش این است که اقای روحانی میخواهد با این تیکه پرانیها و بی ریط گویی ها مردم و مخصوصا جوانان و نو جوانان چند صباحی هم که شده بی تدبیریهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی را به فراموشی بسپارند . مردم گوش به خورده فرمایشات ایشان بدهند و صدای خورد شدن استخوانهایشان را زیر بار فشار تصنعی اقتصادی نشنوند .و ... بالاخره ایشان سرهنگ جنگ روانی است
Iran, Islamic Republic of
عوام فریبی یعنی این
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایا روحانی ْروحانی است یا فقط لباس روحانی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هدف روحانی این است با این حرف فکر مردم را از بیکفایتی در برجام مشغول ورزش زنان کند تا از اب گل الود ماهی مذاکره با اروپا را بگیرد ولی نمی داند مردم دانا و اگاه هستند
Iran, Islamic Republic of
... بابا به پیر به پیغمبر شما برای زنان و دختران شغل مناسب فراهم کن مسکن ایجاد کن تا سن ازدواج بیاد پایین و آمار طلاق کم بشهدر این صورت زن و دختر ایرانی خود به خود به شغل و خانواده می رسه و خدا وکیلی وقت برای رفتن به کنسرت و باشگاه پیدا نمی کنه حتی به آن فکر هم نمی کنه ...
Iran, Islamic Republic of
حالا شما فعلا اقتصاد و وضع معیشت مردم رو درست کن اون پیشکش!
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی چه اشکالی دارد برای یک بار هم که شده دست از این حرفهای کودکانه بردارید و به فکر حل مشکلات مملت باشد؟
...
Iran, Islamic Republic of
فک کنه انتخابات نزدیکه دوباره برا تبلیغات داره شعار میده. ...
Iran, Islamic Republic of
مگه الان اینجور نیست زن ها همه جا هستند راننده جرثقیل و جوشکار برج هم استخدام کنیم درست می شود؟
علی
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی اجازه حضور زن و بچه ات را می دهی که دیگران بدهند ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه نظرات دوستان مبین این مطلب است که اکثر جامعه فهمیدند انتخاب آقای روحانی اشتباه بوده است .
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا! انتخابات دوازدهم تمام شده است.فعلا دنبال اوضاع مملکت به ویژه اقتصاد باشید.مراقبت کنید اروپا دسته گل دیگری مانند برجام را به ما هدیه ندهید.اینبار نمی توانید فاتحانه در تلوزیون ظاهر شوید و بگویید تحریم ها بالمره خواهد رفت.همین دیروز هم امریکا چند نفر ایرانی را تحریم کرد.یا عراقچی نمی تواند به دروغ در تلوزیون بگوید که برجام برای رفع تحریم نبود.
Iran, Islamic Republic of
مشکل کشور ما اینه که رئیس جمهور فکر می کنه هنوز در زمان انتخابات به سر می برد
آفای رئیس مردم خیلی باهوشند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
مادر ....
عباسعلی
Iran, Islamic Republic of
...مردم اگر هالو هم باشند، دیگه می‌فهمند این حرفا برای ردگم کنی گفته می‌ش
Iran, Islamic Republic of
چرا درخواست های فرشته کریمی کاپیتان تیم ملی فوتسال رو پخش نمیکنید
United Arab Emirates
گرچه بحث ورود بانوان به ورزشگاه موضوع اضطراری نیست اما باید بپذیریم که از مطالبات عده زیادی هست و غیر قابل اجتناب
باید شرایطی مناسب برای این حضور فراهم شود تا بانوان بتوانند بدون دغدغه حرمت شکنی از آن استفاده کنند
مبارزه با این خواست اشتباه و با توجه به عصر رسانه و ارتباطات جهانی و حضور پر رنگ ورزش در همه عرصه ها حتی سیاسی غیر قابل چشم پوشی است.