جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

۱۸ هزار سهمیه استخدام با ۴۲۶ هزار داوطلب

سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 614282
ثبت‌نام آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی در شرایطی به پایان رسید که برای استخدام ۱۸ هزار نفر، ۴۲۶ هزار و ۶۴۰ نفر داوطلب شدند.
۱۸ هزار سهمیه استخدام با ۴۲۶ هزار داوطلب
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پنجمین آزمون استخدامی مشترک 9 دستگاه اجرایی برای جذب 18 هزار و 207 نفر 15 تیر ماه برگزار می‌شود و ثبت‌نام این آزمون روز گذشته در شرایطی پایان پذیرفت که 426 هزار و 640 نفر داوطلب شرکت در این آزمون شدند.

در این آزمون 9 دستگاه شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به جذب نیرو می‌کنند که بیشترین استخدام به تعداد حدود 17 هزار نفر مربوط به وزارت آموزش‌وپرورش است.

در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش، 8 هزار و 605 سهمیه به زنان و 8 هزار و 763 سهمیه به مردان اختصاص دارد.
هزینه شرکت در این آزمون 36 هزار تومان برای هر داوطلب بود و با احتساب 426 هزار و 640 داوطلب مبلغی معادل 15 میلیارد تومان به دست آمده است.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که زمان توزیع کارت ورود به جلسه پنجمین آزمون استخدامی، 12 تیر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
ما هر اداره سازمانی می ریم کلی جوان می بینیم که بر سر کار هستند. وقتی دولت در یک سال با صرف نظر کردن از معلمان 1000 نفر استخدام می کنه این همه جوان که ما در ادارات می بینیم از کجا اومدن؟ با کدوم آزمون استخدام شدن. این همه کارمند در بزرگ ترین دولت دنیا بازنشسته می شن کی جای اینا رو می گیره؟ این جوان ها نکنه نور چشمی های خودشون هستند.