سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

نظر مسی درمورد هم بازی شدن با گریژمان

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 613976
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا درباره احتمال انتقال ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به بارسلونا ابزار خرسندی کرد.
نظر مسی درمورد هم بازی شدن با گریژمان
به گزارش جهان نيوز، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه با روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا درباره احتمال انتقال آنتونیو گریژمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید گفت: من از عملکرد گریژمان به وجد آمدم. او در شریط کنونی بهترین است. حرف های زیادی درباره انتقال او به بارسا زده می شود ولی نمی دانم که امور چگونه پیش خواهد رفت اما همیشه در کنار بهترین ها بودن را دوست دارم.

وی افزود: ما فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم موفق شدیم لالیگا  و جام حذفی را کسب کنیم. تنها لغزش ما در لیگ قهرمانان اروپا بود که من مطمئن هستم در فصل آینده بهترین عملکرد را در اروپا خواهیم داشت. بعد از اتمام فصل تعطیلاتی در کار نیست و من به اردوی تیم ملی آرژانتین می روم تا خودم را برای جام جهانی روسیه آماده کنم.

گریژمان قرار است در تابستان پیش رو با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو مبلغ فسخ قراردادش به نیوکمپ منتقل شود ولی باشگاه اتلتیکو مادرید در تلاش است تا این ستاره را نگه دارد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *