سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

جزئیات انهدام باند خرید و فروش نوزادان در مشهد

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 613975
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشریح جدیدترین جزئیات انهدام باند خرید و فروش نوزادان در مشهد گفت: اعضای این باند دو نوزاد دختر 15 روزه را به دو خانواده یزدی و اصفهانی فروختند.
جزئیات انهدام باند خرید و فروش نوزادان در مشهد
 
به گزارش جهان نيوز، قادر کریمی اظهار کرد: در پی اعلام حضور زوجی جوان در ثبت احوال مشهد و ارائه مدارک جعلی جهت دریافت اوراق هویتی برای نوزادی 15 روزه، ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: این زوج که یزدی بودند اعتراف کردند که بچه‌دار نمی‌شدند و با پرداخت 28 میلیون تومان این نوزاد مشهدی را خریده‌اند که در ادامه دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

کریمی ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که والدین این نوزادان مشهدی پس از تولد فرزندانشان، آنان را به خانمی معروف به «خانم دکتر» واگذار کرده و این شخص یکی از نوزادان را به زوجی اصفهانی به مبلغ 30 میلیون تومان و نوزاد دیگر را به زوج یزدی به قیمت 28 میلیون تومان فروخته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی پس از  شناسایی متهم اصلی پرونده این شخص را به همراه 26 نفر دیگر که در پرونده دخیل بودند دستگیر کردند و بررسی‌های اولیه نشان از فروش 6کودک توسط اعضای این باند دارد.
کریمی افزود: 2 نفر از اعضای این باند کارکنان ثبت احوال بودند که یکی از آنها بازنشسته شده و تحقیقات پیرامون این پرونده ادامه دارد.

منبع: فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *