جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تذکر ۲۷ نماینده به رئیس‌جمهور و وزیر کشور

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 613690
تعداد 27 نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزیر کشور درباره بی‌اهمیتی به اعتراضات گسترده مردم شهرهای کردنشین و بلوچ در رابطه با تعطیلی مبادلات مرزی و تهدید معیشت اهالی مناطق غرب و شرق کشور تذکر دادند.
به گزارش جهان نيوز، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 30 اردیبهشت 97)، توسط اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:
 
جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به اتفاق 26 نفر دیگر از نمایندگان  به رئیس‌جمهور و وزیر کشور درباره بی‌اهمیتی به اعتراضات گسترده مردم شهرهای کردنشین و بلوچ در رابطه با تعطیلی مبادلات مرزی و تهدید معیشت اهالی مناطق غرب و شرق کشور تذکر دادند.
 
محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت به وزیر صنعت درباره عضویت اعضای شورای اسلامی در اتحادیه‌های صنفی و اتاق‌های اصناف تذکر داد.
 
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران راه خراسان رضوی که 300 میلیارد تومان است، شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ج
Iran, Islamic Republic of
تذکر شما بیست وهفت نفر چه فایده ؟