کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​شکوری راد:

روحانی نتوانست به وعده های خود عمل کند

30 ارديبهشت 1397 ساعت 12:05

دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت:روحانی نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند؛ البته آقای روحانی تا یک زمانی شعار نداد اما احساس کرد که آرای او در حال ریختن است، مجبور شد شعار دهد.


به گزارش جهان نیوز، علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت در گفتگو با روزنامه شرق با اشاره به وعده های انتخاباتی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند. شاید وعده‌های بیش از اندازه هم داد. در رقابت انتخاباتی همه شعار می‌دهند، آقای روحانی هم شعار داد. تا یک زمانی شعار نداد اما احساس کرد [آرای او در حال ریختن است] و مجبور شد شعار دهد. این خاصیت انتخابات است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شعارهای آقای روحانی مثل چاپ اسکناس بدون پشتوانه بود و الان نقدینگی ایجاد کرده است؟ تصریح کرد: منکر این موضوع نیستم. اما زمانی لازم می‌شود که اسکناس چاپ کنی که در خزانه دولت پول نباشد و مجبور می‌شود برای پرداخت حقوق کارمندان خود اسکناس بدون پشتوانه چاپ کند؛ کار بدی است اما لازم است. چرا بنده نوعی همچنان امیدوارانه دارم سیاست‌ورزی می‌کنم اما یک جوان ۱۸ ساله ناامید شده است؟ به این دلیل که ما یک‌سری از واقعیت‌ها را توانسته‌ایم به تجربه بفهمیم و بپذیریم. فرق یک آدمی در سن و سال من با یک جوان ۱۸تا ۲۴ ساله این است او کاملا آرمان‌گرایانه رفتار می‌کند و من یک مقدار واقعیت‌ها را در نظر می‌گیرم. من گاهی به برخی از دوستانی که همیشه انتقاد می‌کردند می‌گفتم: تو که پادشاه مملکت وجود خودتی و اختیار خودت را هم داشته‌ای، چقدر آن‌چیزی شدی که می‌خواستی، چند درصد؟ جامعه هم همین است؛ ما نمی‌توانیم به تمام آن‌چیزی که می‌خواسته‌ایم دست یابیم. بین این آرمان‌خواهی و واقع‌گرایی.


کد مطلب: 613564

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/613564/روحانی-نتوانست-وعده-های-خود-عمل-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com