چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

قدرت نمایی خارق العاده عمران خان برای سایر احزاب

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 613547
تحریک انصاف با جذب حدود ۱۰۰ نماینده از سایر احزاب، قدرت نمایی فوق العاده‌ای را به رخ رقیبان کشیده است.
قدرت نمایی خارق العاده عمران خان برای سایر احزاب
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، در حالی‌که بازار انتخابات در پاکستان به شدت گرم شده و هر روز خبر تازه‌ای از گوشه و کنار این کشور به گوش می‌رسد، «عمران خان» همچنان در میدان یکه تازی می‌کند.

حزب تحریک انصاف که برای نخستین بار داعیه‌دار قدرت در پاکستان شده و خود را رقیب جدی حزب نواز و حزب مردم می‌بیند طی ماه‌های اخیر قدرت‌نمایی فوق العاده‌ای داشته است.

عمران خان موفق شده رکوردی بی‌نظیر ثبت کرده و قدرت و محبوبیت حزب تحریک انصاف را به رخ دو رقیب قدرتمند خود بکشد.

گزارش‌ها حاکی است آمار سیاستمداران و نمایندگان پارلمانی که عضو احزاب مخالف عمران خان مانند حزب نواز حزب مردم و جمعیت علمای اسلام شاخه فضل‌الرحمن بوده و طی ماه‌های اخیر به صورت رسمی به تحریک انصاف پیوسته اند از 100 تجاوز کرده است.

این در حالی است که تعداد افراد مشهوری که به سایر احزاب پیوسته‌اند کمتر از 20 نفر است و این یک موفقیت بزرگ برای عمران خان به حساب می‌آید.

آمار تفکیکی نشان می‌دهد که بیشترین خسارت را در این زمینه حزب نواز متحمل شده و بیش از 60 نماینده خود را تقدیم تحریک انصاف کرده است.

حزب مردم نیز در رتبه دوم قرار دارد و محبوبیت حزب تحریک انصاف باعث شده تا 25 نماینده این حزب غزل خداحافظی را خوانده و به تحریک انصاف بپیوندند.

به نظر می‌رسد طی روزهای آینده تا زمان برگزاری انتخابات در پاکستان شاهد گرایش تعداد بیشتری از نمایندگان به تحریک انصاف خواهیم بود.

مدت زمان حکومت حزب نواز تا 11 روز دیگر به اتمام می‌رسد و یک دولت موقت موظف است ظرف مدت سه ماه انتخابات را در پاکستان برگزار کرده و تکلیف دولت آینده این کشور را مشخص کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *